Zoover

Marianne
7-5-2016
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

Wat een ontzettend onfris huisje (nummer 6)! Bah!! De matrassen waren vies, de lucht kwam je al tegemoet zodra je de voordeur opendeed en was er met luchten niet uit te krijgen. Je bent verplicht 50 euro aan schoonmaakkosten te betalen. Zo voor het oog lijkt het verder wel "redelijk" schoongemaakt. Je mag/kan je auto niet bij het huisje parkeren, terwijl de vaste bewoners (??) van dit park dat wel gewoon doen. Heb dit bij de receptie gemeld maar er werd nauwelijks op gereageerd.

smerig huisje in een dubieus park

Michel
30-8-2013
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Het huisje dat we geboekt hadden, nr 54, stond in een vuil en slecht onderhouden park. Het huisje zelf was ontzettend oud, smerig en alles stonk naar rook. De organisatie bood ons zonder aarzelen een huisje op een ander park aan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Nooit meer!

nee
25-7-2011
  • Onderkomen1
  • Activiteiten7

Zeer slecht onderhouden huisje. Niet veilig voor kinderen. Gelukkig toch een leuke tijd gehad met ons gezin, vanwege de leuke activiteiten in de buurt. Het huisje is echt een afknapper: onhygienisch, te duur omdat werkelijk alles bijbetaald moet worden (zoals linnengoed en electriciteit) en je na afloop ook nog eens het vieze linnengoed zelf naar de receptie moet brengen die ook nog eens amper open is.

fantastische plek met een uitstekend huisje

fam. van der Zalm
10-6-2011
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

We zaten in een 6 persoonshuisje, volledig gerenoveerd. Dwz badkamer 100% nieuw met zelfs spotlights in plafond. De keuken idem. Radiatoren hoefden niet aan maar alles vernieuwd. De vide is waanzinnig groot en 4 bedden. De vaatwasser nieuw. Wat wil je nog meer voor een prijs bij Landal het dubbele. We waren in de mei vakantie 7 dagen lang. De service door de mevrouw die al 30 jaar daar woont en dit werk doet: uitstekend. Omgeving: veel veel te zien. Op het park veel groen en de huisjes tussen de bomen. Voor kinderen weinig maar daar komen wij niet voor. Speeltuin is ook thuis. Met kids veel te doen omgeving Dinant. In Haustiere goede service VVV. Tip: bel die mevrouw en vraag om een gerenoveerd huisje. Wij gaan in ieder geval weer terug met de herfst. Oh ja warme bakker op loopafstand. Mooi.

Geen aanrader

Annet
28-7-2009

Vorige week een weekje in een bungalow op Les Gaux geweest. De aanduiding 'eenvoudig' vind ik voor deze bungalow teveel gezegd. Bij een eenvoudige bungalow verwacht ik wel een goed onderhoud en een goede hygiene. Dit was echter niet het geval. Het servies en de pannen waren bijv. niet goed schoon en het huisje was ook niet goed onderhouden. Zo lekte het bijvoorbeeld langs de schoorsteen toen het even flink regende. Gelukkig kan onze dochter nog in de kinderwagen slapen, want in het kinderbedje wilde we haar echt niet leggen, dat was erg vies. We hebben een hele leuke vakantie gehad, maar dat was vooral omdat we het met elkaar heel gezellig hadden. Het was niet te danken aan de bungalow. Een volgende keer zouden we zeker wat meer uit willen geven voor een mooiere bungalow.