Zoover

2,8

Onvoldoende

• Activiteiten2,8
  • Onderkomen2,2

Goede locatie , slecht onderhoud huisje

Anna
14-8-2018
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

Prachtige omgeving niet erg toeristisch en leuk een dorpje op loop afstand

Huisje zou leuk kunnen zijn als men het goed schoon hield en moderniseerde en schone goed bedden , veel spullen waren stuk of erg oud en voor al was het erg gehorig , je hoorde alles maar de prijs is wel gunstig dus net wat je ervoor over hebt 😅

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Súper, lage prijs, mooie omgeving

Petra B.
31-1-2018
  • Activiteiten8

We zijn in 2016 voor het eerst in dit park geweest.

ja , het is gedateerd, maar daar is de prijs ook naar. En nee, er zijn geen zwembaden, disco's en bowlingbanen ( het is goddank geen park van keten ) en ook daar is de prijs naar.

Onze kinderen ( 3 pubers ) komen er graag en zo gaan we in februari voor de vijfde keer naar Les Gaux.

We willen niet anders meer. Knus huisje, leuke openhaard.

In de omgeving heel, heel veel te bekijken en te doen.

En dat voor een bodemprijs ( voorjaarsvakantie, 7 nachten 250 euro met vijf personen inc. hond ! )

Niet gaan als je kritisch bent, park van keten taferelen gewend bent en niet in staat bent jezelf prima te vermaken.

De dame van de receptie is enorm vriendelijk en spreekt vlaams.

Het dorpje is leuk, goede bakker en een leuk restaurant ( Val de meuse ) ook staat de oudste kerk van Belgie in het dorp, zeker een bezoek waard ! Vlakbij een kleine grot die zonder begeleiding te bezoeken is.

Top lokatie, top vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Prima, goed te doen

Fam. Alsemgeest
29-10-2012
  • Activiteiten6

Vakantie Park Les Gaux, Is ons 100 % meegevallen. 6 persoonhuisje voor 4 personen is heel goed te doen. Huisje 126 schoon, netjes gerenoveerde douche en altijd lekker in je vakantie een vaatwasser in de keuken ( en dit voor € 250 voor een week in de herfstvakantie ) Op het "park "niets te doen of te beleven.Prima bakker in het dorp.( 10 min via de trap achter in het park) Supermarkt in het dorp Nee, je moet echt voor de uitstapjes en de natuur gaan. Dagje naar Dinant, La Roche ,Bouillon of de Grotte van Han. We hadden echt super weer, dat scheelt misschien ook.Wij vonden dat we waar voor onze euries hebben gehad

leuk

fam v/d z
22-7-2011
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

leuk park, mooie natuur. niet ver van dinant zeker een bezoek waard.

hebben een zeer leuk weekend gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2011

Leuk te doen

verweij
8-9-2010
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Mooie omgeveing. Echt een vakantiehuis. Geen luxe maar goed te vertoeven. Alleen de stoffige dekens was een minpuntje. vriendelijke receptie mevrouw.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Mooie omgeving, maar nooit meer

Karam
27-8-2009
  • Onderkomen4
  • Activiteiten2

Het vakantiepark, is echt simpel en sober. De receptie is zeggen en schrijven 1 uur per dag open en bevind zich in een bouwkeet.

De vaste bewoners en daar zijn er nogal wat van, maken er een waar dierenfestijn van.

Veel honden en heel veel katten. Naast ons (wij hadden huisje nummer 54) had de bewoonster de zorg voor ongeveer 15 katten. Deze bezochten onze tuin nogwel eens en de geur van kattenpis was echt verschrikkelijk. Ook de vele honden maakten het park er niet gezelliger op.

Verder lekte het huisje bij een stevige regenval en was de open bovenverdieping de (vide) erg warm om te slapen.

De omgeving is mooi en dat vergoed veel.

De klachten wel bij de receptie aangegeven, maar deze wilde of kon er weinig aan doen.

Deze vakantie gaat erbij ons in als de, vakantie met de kattenoverlast.

Matig park, maar mooie omgeving!

Chris
18-5-2009
  • Activiteiten2

In de zomer van 2003 hier op vakantie geweest, dus dat is even geleden.

Het park is met de auto te bereiken dmv een zeer steile weg, sommigen kwamen deze helling niet gemakkelijk op.

Er is een grote centrale parking, maar sommigen zetten de auto toch op het toch al smalle pad bij het huisje.

Ons huisje was netjes. Wel alle vaat bij aankomst gedaan, maar dat doen wij altijd sowieso. In de periode dat wij er waren, was het zeer heet. Zo'n vide is dan niet ideaal.

De huisjes zijn geschakeld. In ons blok van 4 waren we de enigste. In de weekenden waren de buren er wel: hun vaste vakantiehuisje. De eerste dag dachten we dat er een baby lag te huilen, maar het was een hond. Deze verbleef doordeweeks in het snikhete en afgesloten huisje! Bij elke terugkomst van de buren was de hond door het dolle. Dan werd o.a. pizza voor hem rond het huisje gegooid!

Verderop het pad 'woonden' meer mensen die het niet zo nauw namen met de regels.

Prima SPAR, mooie omgeving: Dinant is top!