Zoover

afknapper

Rombouts
18-8-2008
  • Onderkomen2

We zaten in bungalow 18. Het huisje was heel vochtig, en de penetrante geur die daar bijkomt enkel een beetje weg te krijgen door alle ramen en de voordeur tegen elkaar open te zetten. Op het onderste schap van een butlertray zat schimmel van al dat vocht. Echt goor. Ik vermoed dat er op andere plaatsen in het huis mss ook wel schimmel zit (kasten en zo), maar ik dierf er niet achter op zoek gaan... De kasten hebben we dus niet geopend of gebruikt. De andere bungalows zijn misschien niet zo vochtig, maar nummer 18 wel. Voor de rest: lekker rustig en geen opmerkingen.

simpel huisje maar qua prijs kwaliteit wel aanrader

kenn
10-9-2007
  • Onderkomen7

simpel huisje maar qua prijs kwaliteit wel aanrader

Gereisd Familie in september 2007

wij kwamen aan op het park en dachten ziet er leuk uit wij

abcouwer
26-8-2007
  • Onderkomen1

wij kwamen aan op het park en dachten ziet er leuk uit maar toen wij het huisje naar binnen gingen schrok ik van de viezigheid op het park was niks te doen voor kinderen het was heel erg koud en donker in het huisje niet gezellig en bij regen weer liep je meteen de modder in je huisje dus weer poetsen ik werk 5 dagen in de week in de schoonmaak en had ik geen behoefde omdat daar ook veel te doen vakantie is om rust te nemen beetje bij houden ok maar niet zo ik vond dat de touroperator waar we vanuit hadden geboekt zich echt moesten schamen om zoiets in hun brochure te zetten is echt een afrader

Huisjes zijn sober maar schoon

J. Harteveld
20-8-2007
  • Onderkomen6

Huisjes zijn sober maar schoon.

Park ligt op 4 minuten lopen van het dorp.

Warme bakker op 70 treden trap af van het park met heerlijk brood en gebak ( elke dag vers).

In het dorp zijn een postkantoor, bank, slager, spar en diverse eettentjes.

De omgeving leent zicht er voor mooie wandelingen langs de maas en door de heuvels.

Dinant en namur zijn goed aan te rijden langs de maas.

Voor wie niet te veel eist een mooie plaats om te onthaarsten bij de opnhaard en een lekker glas wijn.

Leuk park, gezellig huisje, de inventaris is vrij nieuw,

Joop en Riance
13-7-2007

Leuk park, gezellig huisje, de inventaris is vrij nieuw, kortom het huisje heeft alles voor een gezellige vakantie

Gereisd Familie in juli 2007

Simpel huisje

Rene
28-8-2006
  • Onderkomen4

Simpel huisje. Schoonmaak is inclusief maar huisje is vuil en een aantal potten en pannen ook. De parkbeheerster heeft de kursus 'omgaan met klanten' duidelijk gemist.

Ligging is handig. Dinant is dichtbij. De spar supermarkt in Hastiere heeft heerlijk vers vlees.

Volgende keer weer deze omgeving maar niet dit park.

Gereisd Familie in juli 2004