Zoover

Simpel huisje

Rene
28-8-2006
  • Onderkomen4

Simpel huisje. Schoonmaak is inclusief maar huisje is vuil en een aantal potten en pannen ook. De parkbeheerster heeft de kursus 'omgaan met klanten' duidelijk gemist.

Ligging is handig. Dinant is dichtbij. De spar supermarkt in Hastiere heeft heerlijk vers vlees.

Volgende keer weer deze omgeving maar niet dit park.

Gereisd Familie in juli 2004

heb er een huisje gekocht, perfect in orde

gert
10-10-2005

heb er een huisje gekocht, perfect in orde. Domein is in zeer propere staat. Wordt veel aan gewerkt

Gereisd Anders in oktober 2005

Het huisje was een beetje oud, wel netjes

ingrid
20-9-2005

Het huisje was een beetje oud, wel netjes. Vaatwasser aanwezig en een karamische kookplaat, maar als de vier kookzones aanstonden vloog het door de stoppen. Park is rustig gelegen, alleen

helemaal achterin het park woonden een

aantal asociale gezinnen (permanent?)

die s avonds wel erg veel lawaai maakten.

(brommers, auto's.

Familie De Boom We zijn voor een weekend geweest in we en

Maurena Cooreman
18-9-2005

Familie De Boom

We zijn voor een weekend geweest in september, prijs-kwaliteit vonden we dit best goed, ons huisje was proper en we hadden een vaatwasser.

Gereisd Anders in september 2005

Wij zijn hier afgelopen augustus een weekje geweest

Fam. de Wit
7-9-2005

Wij zijn hier afgelopen augustus een weekje geweest.

Ons huisje was niet top. Erg donker van binnen en erg vochtig.

We hadden wel een vaatwasser, dat was volgens mij het enige in het huisje wat modern was.

Ze zullen ons er niet meer terugzien.

Ons huisje was netjes

Frederike
31-8-2005

Ons huisje was netjes. De meubels zijn wel verouderd en de inrichting is eenvoudig. Een keuken met 4-kookplaten en een afwasmachine ( niet alle huisjes hebben een afwasmachine) en magnetron.

Er zijn een aantal speeltuintjes en verder geen faciliteiten.

Het zijn eenvoudige huisjes maar wij hebben ons er prima vermaakt.

Gereisd Anders in augustus 2005

Wij zijn er in augustus geweest en ons huisje viel erg oud

Hessing
6-8-2005

Wij zijn er in augustus geweest en ons huisje viel erg tegen. Oud, vies, muf, huismijt, oud stof. Maar de omgeving van het park is erg mooi, vooral de omgeving rong de Lesse en het plaatsje Dinant. We hebben het er erg leuk gehad en willen ook zeker een keer terug alleen dan niet meer bij Les Gaux.

Gereisd Anders in augustus 2005

Zijn er eind juli geweest

Vos
2-8-2005

Zijn er eind juli geweest. Oude muffe huisjes welke zeker niet schoon waren. Bij ons de pech dat er ongedierte in de bedden zat, deze zouden bij nieuwe gasten toch schoon moeten zijn.

Omgeving wel mooi maar zou niet meer terug gaan i.v.m. slechte hygiene in de huisjes

waren hier in 2000

Fam Frederiks
28-7-2005

waren hier in 2000. Hoop dat de huisjes in de afgelopen jaren zijn opgeknapt, wat een oude troep!

Muffe huisjes en bij regen stonden de plassen in het huisje. We hadden ook wel pech met het weer. Twee weken lang open haard aan. Bedden slecht, kasten scheef, eettafel zowat in de zithoek. Oud meubilair. Lekker op de bank zit er niet bij. Kinderbed durf je geen kind in te leggen. Omgeving wel aardig, geeft toch meer om de omgeving Malmedy, meer te doen. Dorp heeft weinig uitstraling.

wij zijn hier 2 jaar geleden geweest huisje is in orde .

leive
2-6-2005

wij zijn hier 2 jaar geleden geweest

huisje is in orde vooral keukentje en bed was ook in orde .beetje oude zetel maar anders wel net . zeer rustig. wel vond ik de streek iets minder mooi dan bv. omgeving durbey. (natuur)

maar voor die prijs zou ik zeggen super

Gereisd Anders in juni 2005