Zoover

Beter van niet.

Ariadne en Evert
10-7-2008
  • Onderkomen2

Omgeving is prachtig, alleen is in Hastiere niks bijzonders te beleven. Voor een normaal restaurant moet je toch echt naar Dinant, op +/- een half uur rijden.

Het huisje was oud, simpel en deed vies aan, en we waren benieuwd waar die 40euro schoonmaakkosten dan aan besteed werden. Gelukkig waren onze buren niet zo geluidruchtig, maar de huisjes waren zeker gehorig.

De pluggen van de douchkop-houder kwamen los uit de muur, deze mocht je dan ook vasthouden. Mede met een harde 'zandstraal' was dit niet prettig douchen. Enkele lichtbolletjes (peertjes) deden het niet meer, en tevens waren de batterijen van de afstandbediening op. Dat kan gebeuren maar toont niet van regelmatig onderhoud/controle. Dat we bij vertrek nog een half uur op een te late receptie-dame hebben staan wachten, was voor ons genoeg.

Besteed liever iets meer geld aan een leuk hotel in Dinant, dan dat je hier goedkoop en leuk uit denkt te zijn.

het is een schitterende omgeving om mooie wandelingen te

dirk
1-10-2007

het is een schitterende omgeving om mooie wandelingen te maken e.d.

het park ziet er verzorgt uit.

de huisjes zijn wat gehorig.

Met de open haard aan is het goed vertoeven.

wij hebben geen last gehad van de vaste bewoners,wel heeft een kat poging gedaan om de deurkruk te openen.

Gereisd Met partner in oktober 2007

simpel huisje maar qua prijs kwaliteit wel aanrader

kenn
10-9-2007
  • Onderkomen7

simpel huisje maar qua prijs kwaliteit wel aanrader

Gereisd Familie in september 2007

wij kwamen aan op het park en dachten ziet er leuk uit wij

abcouwer
26-8-2007
  • Onderkomen1

wij kwamen aan op het park en dachten ziet er leuk uit maar toen wij het huisje naar binnen gingen schrok ik van de viezigheid op het park was niks te doen voor kinderen het was heel erg koud en donker in het huisje niet gezellig en bij regen weer liep je meteen de modder in je huisje dus weer poetsen ik werk 5 dagen in de week in de schoonmaak en had ik geen behoefde omdat daar ook veel te doen vakantie is om rust te nemen beetje bij houden ok maar niet zo ik vond dat de touroperator waar we vanuit hadden geboekt zich echt moesten schamen om zoiets in hun brochure te zetten is echt een afrader

Huisjes zijn sober maar schoon

J. Harteveld
20-8-2007
  • Onderkomen6

Huisjes zijn sober maar schoon.

Park ligt op 4 minuten lopen van het dorp.

Warme bakker op 70 treden trap af van het park met heerlijk brood en gebak ( elke dag vers).

In het dorp zijn een postkantoor, bank, slager, spar en diverse eettentjes.

De omgeving leent zicht er voor mooie wandelingen langs de maas en door de heuvels.

Dinant en namur zijn goed aan te rijden langs de maas.

Voor wie niet te veel eist een mooie plaats om te onthaarsten bij de opnhaard en een lekker glas wijn.

Leuk park, gezellig huisje, de inventaris is vrij nieuw,

Joop en Riance
13-7-2007

Leuk park, gezellig huisje, de inventaris is vrij nieuw, kortom het huisje heeft alles voor een gezellige vakantie

Gereisd Familie in juli 2007

ZOMERhuisje

J. Wijngaarden
6-4-2007
  • Onderkomen4

ZOMERhuisje. Koud, vochtig. Twee kleine electrische kacheltjes en open haard. Slecht of niet warm te krijgen op koude dagen. Nieuw serviesgoed en koelkast. Oud meubilair. Bedroevende badkamer. Omgeving mooi. Veel wandelroutes. Niets voor kinderen te doen.

Receptie is in een keet en zeer beperkt open. Vriendelijke beheerster.

Gereisd Met partner in april 2007

vandaag terug gekomen, leuke vakantie gehad

miranda
1-1-2007

vandaag terug gekomen, leuke vakantie gehad.huisjes verschillen nogal onderling.Maar voor 10 dagen en dan iets van 300 euro te moeten betalen, is

het nogal redelijk.OK de huisjes zijn gehorig, en als je er arriveert behoorlijk koud.je het servies een beetje bij elkaar gezocht, maar kom op het is vakantie,meer geld meer luxe,leuke wandelingen gemaakt, leuke stadjes bezocht.mooi centraal gelegen. wij hebben geen last gehad van bewoners van het park, maar ze zijn er wel, misschien dat het zomers anders is.

Vandaag terug gekomen uit de Ardennen

Gerd Daane
26-12-2006

Vandaag terug gekomen uit de Ardennen. Het was een oud en koud huisje. Niet warm te stoken met de 2 electrische kachels. Oud meubilair, ontzettend klein tv tje met één Nederlandse zender. Slechte bedden, de gebruikelijke mengelmoes aan bestek en pannen. Beneden was er maar één lichtpunt. Behoorlijk ongezellig dus. Gierende tocht in het nauwelijks geïsoleerde huisje. Wel een afwasmachine, men zou het geld beter aan isolatie kunnen besteden !. De omgeving is wel schitterend. men spreekt Nederlands bij de receptie en men is ook vriendelijk. Het park is een absolute afrader !!

De geschakelde huisjes zijn niet geïsoleerd

Fam. De Vries
27-10-2006

De geschakelde huisjes zijn niet geïsoleerd. Je hoort alles. Onze buren waren werklui uit de omgeving. Op vrijdagavond werd het weekend gevierd tot diep in de nacht en vanaf maandag ging elke morgen om 6 uur de wekker De verschillende nieveaus in de huiskamer gaf onze kruipende zoon van 11 maanden enkele tanden door het lipje en een bult op het hoofdje. Met rug en bekkenklachten zijn we van ellende maar op de grond gaan slapen met het oude matras, omdat de lattenbodem van het bed stuk was. Er lagen snoeren en drie-weg-stekkers op de vloer. Absoluut niet geschikt voor kinderen! Wandelen met kinderwagen kan er niet. Ook erg leuk als je aankomt of vertrekt.De auto kan niet bij het huisje komen!Het park is ook onbeheerd, wij vonden dat niet fijn. Zeker niet toen er op een nacht aan de deur van ons huisje werd gerommeld. Inderdaad zitten er "Flodders" op het park. Die wonen er permament.