Zoover

2,8

Onvoldoende

• Activiteiten2,8
  • Onderkomen2,2

Matig park, maar mooie omgeving!

Chris
18-5-2009
  • Onderkomen7
  • Activiteiten2

In de zomer van 2003 hier op vakantie geweest, dus dat is even geleden.

Het park is met de auto te bereiken dmv een zeer steile weg, sommigen kwamen deze helling niet gemakkelijk op.

Er is een grote centrale parking, maar sommigen zetten de auto toch op het toch al smalle pad bij het huisje.

Ons huisje was netjes. Wel alle vaat bij aankomst gedaan, maar dat doen wij altijd sowieso. In de periode dat wij er waren, was het zeer heet. Zo'n vide is dan niet ideaal.

De huisjes zijn geschakeld. In ons blok van 4 waren we de enigste. In de weekenden waren de buren er wel: hun vaste vakantiehuisje. De eerste dag dachten we dat er een baby lag te huilen, maar het was een hond. Deze verbleef doordeweeks in het snikhete en afgesloten huisje! Bij elke terugkomst van de buren was de hond door het dolle. Dan werd o.a. pizza voor hem rond het huisje gegooid!

Verderop het pad 'woonden' meer mensen die het niet zo nauw namen met de regels.

Prima SPAR, mooie omgeving: Dinant is top!

Een leuk paasweekend gehad!

Patrick & Chantal
19-4-2009
  • Onderkomen6

We zijn hier een lang paasweekend geweest met onze twee hondjes. Receptiepersoneel erg vriendelijk en spreekt gewoon nederlands dus erg makkelijk! voor de rest zijn de huisjes wat saai en simpel ingericht. bij het park heb je een klein bos waar je kunt wandelen (pas op met regen! erg glad) en in de omgeving kun je grotte bekijken en je kunt naar Dinant waar je boven op een berg een soort kasteel/ford kunt bekijken je kunt met een gids meegaan en die vertelt je alles over vroeger, was erg mooi! je kunt in Dinant zelf ook gezellig shoppen en je hebt er leuke terasjes. kortom een leuk lang weekend gehad!

een goed bevallen weekend

Miriam
2-3-2009
  • Onderkomen7

Na alle negatieve dingen hier gelezen te hebben hielden we ons hart vast.

Het huisje wat wij troffen was schoon en netjes.misschien wat simpel maar zelfs in het meest luxieuze huisje komt het kaal over als je er zelf niets van maakt. 's avonds een kaarsje aan en de openaard doet wonderen.

niets gemerkt van de overlast van de buren. het was absoluut helemaal stil 's avonds en 's nachts.

de omgeving is prachtig, heerlijk kunnen wandelen met de honden.

de dames achter de receptie waren erg vriendelijk.

wij zeggen dus wel een aarader, vooral voor dit geld hebben we niets te klagen gehad.

zeer rustig gelegen super voor kids !

gert
6-1-2009
  • Onderkomen10

gelegen aan de Maas en op wandelafstand van het dorp Hastiere met zijn lekkere restaurantjes en cafeetjes. De middenstand is er zeer vriendelijk en vlaams gezind.

Een aanrader voor wie rustig op vakantie wil gaan.

Gereisd Met vrienden in december 2008

dit viel tegen

marleen
4-9-2008

het huisje was ERG simpel. geen ophangmechanisme voor de douche, veel bijbetalen voor elektra, nauwelijks opening receptie, kinderachtige controle op het eind. open slaapkamer (vide)

Gereisd Met partner in augustus 2008

Prima prijs-kwaliteit!!!

Robert
30-8-2008

Terug van een midweekje Domaine-Les-Gaux. Huiverig voor wat ik aan zou treffen (dit na alle negatieve referentes gepost door gasten), werd ik blij verrast. Ik heb een fantastische midweek gehad met mijn twee reisgenoten. Zeer mooie omgeving, voor nog geen 200,- euro een prima verblijf, erg aardige mensen, ook de gasten de hun bungalow gekocht hebben, korto, ik vraag me werkelijk af wat de mensen die zich negatief uitlieten over dit park verwachten? Een 5 sterren hotel, veel voor geen geld, of leven deze mensen buiten de realiteit!!! Namens ons, een aanraderm en al zeker voor zo'n bedrag!

Groet,

Robert Pols (37)

heerlijk rustig park in mooie omgeving

Sanal
29-8-2008
  • Onderkomen9

Net terug gekomen van een heerlijke vakantie. Mooi rustig park + aardige dame achter de balie. Omgeving is prachtig. Als je voor rust komt zit je hier in ieder geval goed. Huisje was simpel ingericht maar voldeed aan de eerste levensbehoeften. De prijs kwaliteit is goed. Voor een luxe vakantie moet je hier in ieder geval niet zijn, Wij hebben het prima naar ons zin gehad.

heerlijk rustig park in mooi omgeving

Sanal
29-8-2008

Net terug gekomen van een heerlijke vakantie. Mooi rustig park + aardige dame achter de balie. Omgeving is prachting. Als je voor je rust komt zit je hier in ieder geval goed. Huisje was simpel ingericht maar voldeed wel aan de eerste levensbehoeften. De prijs kwaliteit is goed. Voor een luxe vakantie moet je hier niet zijn. Wij hebben het in iedergeval prima naar ons zin gehad.

afknapper

Rombouts
18-8-2008
  • Onderkomen2

We zaten in bungalow 18. Het huisje was heel vochtig, en de penetrante geur die daar bijkomt enkel een beetje weg te krijgen door alle ramen en de voordeur tegen elkaar open te zetten. Op het onderste schap van een butlertray zat schimmel van al dat vocht. Echt goor. Ik vermoed dat er op andere plaatsen in het huis mss ook wel schimmel zit (kasten en zo), maar ik dierf er niet achter op zoek gaan... De kasten hebben we dus niet geopend of gebruikt. De andere bungalows zijn misschien niet zo vochtig, maar nummer 18 wel. Voor de rest: lekker rustig en geen opmerkingen.

blijf liever thuis

rombaux kevin
18-7-2008
  • Onderkomen1

de korsten hingen nog in de kookpotten van de mensen ervoor, die hadden ze zo in de kast gezet

de lampjes en stopcontacten zitten totaal ni logisch en ik weet ni waarom je voor een eindschoonmaak moet betalen als er overal stof ligt en spinnewebben hangen...de service kan ik weinig punten geven omdat ze gewoonweg niet genoeg aanwezig is (ongeveer 2 uur per dag, nog niet zelfs) er werd mij vermaand men wagen achter te laten op de centrale niet beveiligde parking aan de receptie... de wagen mag enkel staan voor de chalet met de bedoeling in en uit te laden... doch werd er alle dagen een wagen voor mijn chalet geparkeerd door mensen die het niet zo nauw namen met die regel...

de ligging is helemaal niet ideaal en ligt heel ver van alles ongeveer telkens een uur rijden...het openluchtzwembad die zogezegd in de buurt ligt licht echter op de baan van givet naar beauraing en dat is toch wel 7.8 km van het park...

wij waren totaal niet tevreden echt een afrader!!!