Zoover

2,8

Onvoldoende

• Activiteiten2,8
  • Onderkomen2,2

Rustig, heel mooi, goedkoop, perfect!

Cindy van Dijk
13-9-2010
  • Activiteiten10

Voor ons was het perfect! Het huisje en omgeving was precies zoals beschreven, Alles was aanwezig wat je nodig had, het huisje was zeer schoon, geen schimmel zoals andere hier omschrijven... alleen vond ik de matrassen iets minder, verder stond er ook vermeld dat er dekens waren, mijn tip zou zijn om die te vervangen door dekbedden...

Heerlijk genoten, wij gaan zeker nog eens terug.

Op loopafstand de bakker en een supermarkt, heel veel bezienswaardigheden in de buurt, super! We hebben 2 honden en ook die mochten mee en hebben het super gehad.

Leuk te doen

verweij
8-9-2010
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Mooie omgeveing. Echt een vakantiehuis. Geen luxe maar goed te vertoeven. Alleen de stoffige dekens was een minpuntje. vriendelijke receptie mevrouw.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

geen 4-sterren hotel, wel waar voor je geld!

Jako
8-7-2010
  • Activiteiten9

Na het lezen van alle reacties over ons onderkomen waren wij toch wel wat nerveus geworden. Gelukkig viel bij aankomst alles heel erg mee. Geen schimmel, geen smerige borden en geen overlast van buren.

Wat ons wél tegenviel waren de vrijwillige schoonmaakkosten, deze zijn namelijk gewoon verplicht. Dit maakt de huur automatisch €40 duurder, een dikke min voor de organisatie!

Hastière-par-Delà is een leuke plaats waar je ´s avonds voor niet al teveel geld goed kunt eten.

Voor activiteiten zijn vooral de plaatsen Dinant en Anseremme aanraders.

Zeer primitief

E. pero
1-12-2009
  • Onderkomen3
  • Activiteiten5

Weinig comfort, kleine huisjes, zeer slechte bedden en bank.

Trekt veel mensen aan die zich minder sociaal gedragen.

Gereisd Met partner in januari 2002

Prima vakantie gehad, voor weinig budget!

eliane
2-11-2009
  • Activiteiten9

Wij zijn net terug van een herfstweek bij Domaine Les Gaux. Met de fles bleek, extra dekens en zelfs luchtbed in de auto, zijn we met 4 volwassenen richting Hastiere gegaan...

Uiteindelijk is het ons reuze meegevallen!!!

Voor nog geen 200 euro voor een week heb je al weinig te klagen, maar dit was voor ons prima vertoeven! De huisjes zijn inderdaad klein, oud en typisch "Belgs"...Maar we hebben toch een topweek gehad!!

Openhaard aan (hout ( 4,00 p. zak) lag al klaar voor ons, 3 zakken mét aanmaakhoutjes), het huisje was schoon, niks te klagen!

De bedden waren prima, badkamer oud maar ok, inderdaad, de douche is even wat behelpen..maar ook dat gaat!

Tis maar net wat je er zelf van maakt, muziekje mee, theelichtje aan..etc!

We hadden zelfs een huiskater "Felix", die ons opzocht op het park, onwijs kroel kat, super leuk! We hebben heel veel gezien. En ja, Belgische Ardennen =veel rijden! maar echt de moeite waard geweest! Al met al, is dit een super week voor ons geweest!

Mooie omgeving, maar nooit meer

Karam
27-8-2009
  • Onderkomen4
  • Activiteiten2

Het vakantiepark, is echt simpel en sober. De receptie is zeggen en schrijven 1 uur per dag open en bevind zich in een bouwkeet.

De vaste bewoners en daar zijn er nogal wat van, maken er een waar dierenfestijn van.

Veel honden en heel veel katten. Naast ons (wij hadden huisje nummer 54) had de bewoonster de zorg voor ongeveer 15 katten. Deze bezochten onze tuin nogwel eens en de geur van kattenpis was echt verschrikkelijk. Ook de vele honden maakten het park er niet gezelliger op.

Verder lekte het huisje bij een stevige regenval en was de open bovenverdieping de (vide) erg warm om te slapen.

De omgeving is mooi en dat vergoed veel.

De klachten wel bij de receptie aangegeven, maar deze wilde of kon er weinig aan doen.

Deze vakantie gaat erbij ons in als de, vakantie met de kattenoverlast.

geen comfortabele huisjes....

anoniem
14-8-2009
  • Onderkomen2
  • Activiteiten5

Als je een weekend zeer goedkoop in de buurt van Dinant wilt zijn en nauwelijks in je huisje bent dan kan dit huisje er net mee door. Maar als je gezellig 's avonds met een open haard aan wilt bankzitten dan adviseer ik negatief voor dit park. er staat een bed er staat een (harde) bank maar comfortabel is het zeker niet.

In de winter kan het er ook erg koud zijn omdat het niet goed geisoleerd is. Wel ligt het goed t.o.v. Dinant.

prachtige omgeving, erg simpele huisjes

Linda
2-8-2009
  • Onderkomen4

Ook ik ben net terug uit Hastière.

Na de recenties te hebben gelezen, verwachtte ik niet te veel van het huisje en dat klopte ook.

De afwerking is slecht en ik zou zeker eigen dekens meenemen. (in ons huisje waren 6 bedden en 5 dekens)

Gelukkig was het droog weer en konden we 's avonds lekker buiten zitten. Ik ben bang dat als je binnen moet zitten, dat de muren op je af komen.

Verder is de omgeving prachtig en als je niet te veel van het huisje verwacht, valt het park ook wel mee.

Geen aanrader

Annet
28-7-2009

Vorige week een weekje in een bungalow op Les Gaux geweest. De aanduiding 'eenvoudig' vind ik voor deze bungalow teveel gezegd. Bij een eenvoudige bungalow verwacht ik wel een goed onderhoud en een goede hygiene. Dit was echter niet het geval. Het servies en de pannen waren bijv. niet goed schoon en het huisje was ook niet goed onderhouden. Zo lekte het bijvoorbeeld langs de schoorsteen toen het even flink regende. Gelukkig kan onze dochter nog in de kinderwagen slapen, want in het kinderbedje wilde we haar echt niet leggen, dat was erg vies. We hebben een hele leuke vakantie gehad, maar dat was vooral omdat we het met elkaar heel gezellig hadden. Het was niet te danken aan de bungalow. Een volgende keer zouden we zeker wat meer uit willen geven voor een mooiere bungalow.

NOOIT MEER !!!

van opstal jerry
26-5-2009
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Via bungalowverhuur hadden we een bungalow gehuurd voor 6 personen in Domaine les Gaux . Bij aankomst geen ziel te zien om ons wegwijs te maken . Dus bungalow opgezocht en ja , sleutel stak op de deur . Binnen , het servies echt smerig , de bedden vuil , insecten overal en de vloerbekleding nat . De ramen heel vuil . Een kleine tv en een zitbank voor 2 pers . De andere 4 op de grond dus ! Onze kinderen werden er steeds lastiggevallen door een vrouw die hun meelokte en er foto's van nam . Ook al hadden wij gezegd dat we dit niet wilden . Spelen konden ze er ook niet omwille van een agressieve hond . Deze was van een koppel dat er permanent woonde. Verder overal hondenpoep en veel residente bewoners die veel lawaai maken . Wij de dag erop naar de receptie om iets te regelen . Kwamen ze onze bungalow nazien en we kregen gelijk . Hun uitleg , sommige dings zoals de bedden worden niet veel gebruikt dus moeten ze die niet kuisen . ;-(