Zoover

heerlijk rustige vakantieplek

klaasenanita
6-8-2013
  • Onderkomen8

We waren op zoek naar een rustige vakantie in een mooi natuurgebied. Dat is op dit park helemaal gelukt. De huisjes zijn klein, maar heerlijk knus. We hebben prachtige wandelingen kunnen maken in de omgeving, er is overigens ook voor de niet-wandelaars genoeg te doen. Hastiere is een erg rustig dorpje (er zit overigens wel een goede bakker en een prima supermarkt), andere plaatsjes in de omgeving (zoals Givet en Dinant) zijn wat drukker dus ook daar variatie genoeg.

Voor de prijs die we hebben betaald hadden we een prachtig en schoon huisje, wel zou ik ervoor kiezen de 6 persoons-variant te kiezen als je met 4 volwassenen bent. Ook lijkt me er niet veel te doen voor kinderen, alleen een paar houten speeltoestellen.

De mevrouw van de receptie was erg vriendelijk en de service was prima. Haar Nederlands was overigens ook helemaal oke.

Kortom, als je komt voor de luxe, dan kom je bedrogen uit. Maar kom je voor rust en natuur dan kun je hier een topvakantie beleven.

Nooit meer!

Luusce
2-1-2013
  • Activiteiten1

4 persoons huisje nr 51 ergens achter in het park, huisje rook muf, was matig schoon, ik beschrijf het als een groot modderbad buiten!

receptie beperkt aanwezig, waardoor ik mijn ongenoegen niet kon bespreken! Tja echt geen aanrader! Voor een midweek geboekt, na een nacht al weggegaan! Zonde van mijn geld.

Gereisd Met partner in december 2012

Prima, goed te doen

Fam. Alsemgeest
29-10-2012
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Vakantie Park Les Gaux, Is ons 100 % meegevallen. 6 persoonhuisje voor 4 personen is heel goed te doen. Huisje 126 schoon, netjes gerenoveerde douche en altijd lekker in je vakantie een vaatwasser in de keuken ( en dit voor € 250 voor een week in de herfstvakantie ) Op het "park "niets te doen of te beleven.Prima bakker in het dorp.( 10 min via de trap achter in het park) Supermarkt in het dorp Nee, je moet echt voor de uitstapjes en de natuur gaan. Dagje naar Dinant, La Roche ,Bouillon of de Grotte van Han. We hadden echt super weer, dat scheelt misschien ook.Wij vonden dat we waar voor onze euries hebben gehad

Topvakantie in park Les Gaux

Van Genechten
17-9-2012
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Onze beste vakantie ooit! Ik wil vooral gezien de mindere waardering die dit park krijgt in voorgaande beoordelingen zeggen dat wij dit absoluut niet hebben ervaren. Is zeer mooi opgewaardeerd!

Gereisd Met partner in augustus 2012

Vies, vies, vies

Olav Landa
1-1-2012
  • Onderkomen2
  • Activiteiten7

Zojuist teruggekeerd uit Vakantiepark Domaine Les Gaux, een dag eerder dan gepland. Waarom eerder? Omdat het hier een vieze, smerige bende was: vochtplekken, dikke lagen stof, penetrante muffe lucht, kapotte stofzuiger, lekke kranen, gladde modderpaden, uitsluitend te verwarmen door uren achtereen blokken hout (Eur 4,50 per zak van 15 blokjes) in de open haard te blijven gooien etc etc. We hebben direct na aankomst bij de receptie nagevraagd (bemand door een verrassend vriendelijke mevrouw, maar weer wel ondergebracht in een bouwkeet waarin de lucht van zware shag ons letterlijk de adem benam) of we geen ander huisje konden krijgen, maar ze benadrukte dat dat zinloos was daar alle huisjes geheel identiek zijn. We begrijpen de positieve commentaren elders op deze pagina's dan ook volstrekt niet. Vermoedelijk hebben deze gasten (gelukkig voor hen) toch echt in een totaal ander huisje gezeten en niet in zo'n als Noord-Koreaans strafkamp vermomde vakantiebungalow waarin wij verbleven.

Nooit meer!

nee
25-7-2011
  • Activiteiten7

Zeer slecht onderhouden huisje. Niet veilig voor kinderen. Gelukkig toch een leuke tijd gehad met ons gezin, vanwege de leuke activiteiten in de buurt. Het huisje is echt een afknapper: onhygienisch, te duur omdat werkelijk alles bijbetaald moet worden (zoals linnengoed en electriciteit) en je na afloop ook nog eens het vieze linnengoed zelf naar de receptie moet brengen die ook nog eens amper open is.

leuk

fam v/d z
22-7-2011
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

leuk park, mooie natuur. niet ver van dinant zeker een bezoek waard.

hebben een zeer leuk weekend gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2011

fantastische plek met een uitstekend huisje

fam. van der Zalm
10-6-2011
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

We zaten in een 6 persoonshuisje, volledig gerenoveerd. Dwz badkamer 100% nieuw met zelfs spotlights in plafond. De keuken idem. Radiatoren hoefden niet aan maar alles vernieuwd. De vide is waanzinnig groot en 4 bedden. De vaatwasser nieuw. Wat wil je nog meer voor een prijs bij Landal het dubbele. We waren in de mei vakantie 7 dagen lang. De service door de mevrouw die al 30 jaar daar woont en dit werk doet: uitstekend. Omgeving: veel veel te zien. Op het park veel groen en de huisjes tussen de bomen. Voor kinderen weinig maar daar komen wij niet voor. Speeltuin is ook thuis. Met kids veel te doen omgeving Dinant. In Haustiere goede service VVV. Tip: bel die mevrouw en vraag om een gerenoveerd huisje. Wij gaan in ieder geval weer terug met de herfst. Oh ja warme bakker op loopafstand. Mooi.

mooie omgeving met een goed ingericht prive huisje

dordtboy
9-2-2011
  • Onderkomen8

Mijn ouders hebben op dit park een huisje gehad die wij regelmatig huurde.

Het huisje was goed ingericht en schoon (door mijn moeder zelf).

Dus dat is niet een heel eerlijk oordeel.

Maar het park hebben wij altijd als prettig ervaren, jammer genoeg zijn er altijd koopjes jagers die de sfeer verpesten (luide muziek, openbaar ruzie maken)

De omgeving is prachtig, net zoals het dorp altijd gezellig is.

Tot nooit!

Gichan
1-1-2011
  • Activiteiten1

Wij zouden naar dit vakantiepark gaan van 24 dec. tot 1 jan 2011.

Echter zijn we eerder weggegaan vanwege de kou! Het huis was niet warm te krijgen! Smorgens was het 8 graden binnen, ondanks de 'verwarming' --

(( Je betaald per kwh en dan hangen ze drie electrische kachels neer, oplichterij!))

Aan de voorkant van het huis bij de ramen lekte het water zo naar binnen van de sneeuw op het dak. Plassen water op de grond! Wat resulteert in het feit dat het water tegen de stroomvoorziening achter de tv aan kwam, levensgevaarlijk.

De wegen op het terrein waren erg slecht, niet sneeuwvrij gemaakt. Waardoor vele bezoekers vast kwamen te zitten! Moesten met al onze spullen door de sneeuw omhoog lopen! Dan wil je daarna toch wel lekker in een warm bad?

Nou helaas, het warme water voor in bad was naar een laag van 15 cm op!