Zoover

Sigrid
31-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heuvelrijk dus goed voor de beenspieren. Heerlijk groen en mooie uitzichten, fijn wandelen langs de Maas. Zalige chaletjes met alles wat je nodig hebt. Sport, spel, zwembad, sauna en vele activiteiten in de streek waarvoor je ook kortingsbonnen krijgt. Supervriendelijk personeel en vlotte service. Alles top.

Super vakantie gehad

Annemieke
27-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Super leuke vakantie gehad hier. Dochter was heel enthousiast over de animatie, die helemaal Nederlandstalig is. Huisje was klein en basic ingericht, maar prima te doen voor een week. Eten in restaurant was heel lekker, enige minpunt is de weg naar boven van de huisjes naar het restaurant. Deze is voor kleine kinderen niet te doen, dus telkens de auto naar boven genomen. Genoeg te doen in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Heerlijke vakantie op een mooie plek

familie van den Boogaard
23-8-2019

Sfeer op het park is erg fijn en prachtig uitzicht, minst tevreden over kwaliteit van het bed voor ons aan de zachte kant.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

echt een vakantie zoals je zou willen. echt super!

Fam. Nijhuis
    22-8-2019

Het uitzicht en de vrijheid is heerlijk. geen drukte, alles is goed, leuk animatieteam.

Geen slechte dingen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

heerlijke week in een prachtige omgeving

Sander Peters
      22-8-2019
      • Activiteiten8
      • Onderkomen9

Mooi park, sfeervolle huisjes met veel privacy. Veel leuks te doen voor de kinderen op het park. Gelegen in een schitterende omgeving vol leuke activiteiten. We vonden een week eigenlijk tekort. Het zwembad was erg klein en vaak druk, maar onze kinderen wisten zich er goed te vermaken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Mooie omgeving, maar huisjes hebben upgrade nodig.

Linda Pouwels-IJspeerd
      21-8-2019
      • Activiteiten6
      • Onderkomen5

Leuke huisjes, maar ernstig gedateerd. Bedden kraken enorm, matrassen ernstig doorgezakt en de banken zou je bij kringloop nog niet gratis ophalen. Enkele planken op de veranda zien er bedenkelijk uit... Toiletreservoir vulde zichzelf spontaan elke 10 minuten, doordat het reservoir steeds leegliep. Dit gaf enorm lawaai, vooral 's nachts. Probleem zelf verholpen door iedere avond de hoofdkraan dicht te draaien. Positief: mooie ligging, rustig park, prima restaurant met broodjes-bezorgservice, ontbijt en diner. Goed vertrekpunt voor een dagje naar Dinant of Grotten van Han met wildpark. Laatstgenoemde is echt een aanrader, maar kom 's morgens op tijd en koop je kaartjes (bij voorkeur met korting) vooraf. Zwembad te eenvoudig voor onze dochter van 11 jaar. Speeltuin en animatie is prima geregeld. Weinig in de directe omgeving, dus veel met de auto gedaan. We missen binnenactiviteiten bij slecht weer, bijv. een bowlingbaan.

Leuke vakantie

Chantal
      19-8-2019
      • Activiteiten10
      • Onderkomen9

Mooie omgeving, huisje is ok en het personeel is vriendelijk. Veel informatie over de regio aan de receptie dat is wel top. Zeker voor herhaling vatbaar.

Nooit meer!

Noelle
      18-8-2019
      • Activiteiten3
      • Onderkomen1

Na alle positieve recensies onze vakantie hier geboekt. Wat een spijt! Bij aankomst werd ons ineens verteld dat we pas vanaf 4 uur in ons huisje mochten, terwijl wij er dus al om 3 uur waren met een kleuter en jonge baby. We zouden gebeld worden als ons huisje klaar was (moest blijkbaar nog schoongemaakt worden), om half 5 nog niet gebeld dus zijn we zelf maar naar de receptie gegaan.

Het huisje zelf was op zich prima qua ruimtes, maar niet erg schoon. Toen we onze bedden op gingen maken zagen we dat de kuilen al in de matrassen zaten. Deze hadden minstens 5 jaar geleden vervangen moeten worden! De receptie en het restaurant zijn helemaal boven, dus voor een hapje eten moet je eerst een steile helling op lopen, langs een weg zonder apart voetpad, waar auto's je met 50km voorbij racen. Wij zijn 2 dagen eerder weg gegaan. Bij inleveren sleutel gaf de receptie aan zelf niet eens op de bedden te willen slapen, zegt genoeg lijkt mij.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Gezellige bungalow en vriendelijk personeel

Versteeg
      11-8-2019

De zelfgemaakte ice tea in het restaurant was erg lekker. Personeel was erg vriendelijk en de bungalow heeft een gezellige uitstraling en zeer schoon.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

alles samen is het een proper en mooi park

bjorn bonte
        11-8-2019
        • Activiteiten7
        • Onderkomen9

het eten in het restaurant is zeer lekker en gevarieerd. een echte aanrader.

het park zelf is mooi en rustig in een prachtige omgeving.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019