Zoover
Hotel Schönruh

Hotel Schönruh

• Ligging t.o.v. pistes7,8

Was geweldig, en voor herhaling vatbaar.

P van L
2-4-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel, vlakbij centrum.

Mooie kamers met een prachtig uitzicht.

Balkon op het zuiden met de zon van 10.00 tot 17.30. Eten goed en gevarieerd.

Van 15.00-17.00 buffet met gebak en snacks.

Wellnes aanwezig en gratis gebruik te maken van het gemeentelijk zwembad.

Gereisd Met partner in maart 2019

Het was fantastisch. Eten was heerlijk.

Marian
4-3-2017

Naar mijn mening was alles goed en ik kan niet iets vinden wat niet goed was.

Gereisd Alleenreizend in maart 2016

Super hotel 10 op 10

Fam Winters Rysbrack
5-9-2016

Gaan zeker nog terug .eten is er echt top zeer proper en rustig gelegen en toch in het centrum zeer vriendelijk het is er half pension maar smiddags krijg je ook een warm maal met taarten enz vers fruit .zeker zijn prijs waardig

Gereisd Met partner in augustus 2016

Genoten in dit fijne hotel!

J
12-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Erg fijn hotel, erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ligging prima dicht bij centrum, bus en wandelpaden.

Ontbijt grandioos, van 15 tot 17 uur klein maar zeer voldoende buffet van soep pasta salade fruit en taart en 's avonds 5 gangen diner. Geen grote porties maar echt heerlijk.

Keus uit vlees vis of vega.

Een enkele keer wat minder onze smaak maar dat is normaal.

Soep en salade kun je onbeperkt erbij nemen.

Zelfs in de kleine gezellige bar altijd nootjes voor bij je drankje.

De kamer ruim voldoende ook de badkamer.

Douchekop en glazen wand wat gedateerd maar prima.

Sauna gratis ook heerlijk en ook daar staat water of thee klaar.

Gratis mountainbike van het hotel indien je dit wilt of wandeling met gids.

Wij vinden dit hotel zijn geld dubbel en dwars waard!

Absolute top !

Ivan en Heidi
10-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

In de Kerstvakantie een weekje verbleven in dit super gezellige hotel. Hotel zelf was top. Ontvangst super vriendelijk én in het Nederlands. We hadden een familiesuite geboekt: ruime, mooie en verzorgde kamer. Eten was ongelooflijk lekker en lustte je iets niet, liet je het gewoon weten en ze zorgden voor een lekker alternatief. Ook werd er altijd rekening gehouden met de kinderen wat eten betreft. Service en personeel was super vriendelijk en top. Samen met onze kinderen (8 & 10 jaar) was het onze eerste skiervaring, en we wisten niet echt wat we er moesten van verwachten. Op 5min wandelen was je aan de piste waar je skilessen kon volgen. Nederlandse monitoren in de Tiroler Skischule, dus heel handig voor de kinderen om het skiën onder de knie te krijgen. Door de weinige sneeuwval waren daar de blauwe en rode piste niet open. Voor meer pistes, mét sneeuw, moest je richting Ehrwalder Alm (5min met de auto). Wat ook niet het einde van de wereld is.Topvakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

Super hotel!!

Marleen
12-7-2015

Heel lekker eten,mooie kamers en een heel vriendelijke gastvrouw! Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juli 2015

Prima centraal gelegen hotel

Alex otto
19-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fijn hotel met een prima keuken, mooie sauna ruimte en gezellige bar

De bushalte is op 100 meter

We gaan zeker terug

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2014

Heel leuk familie hotel!!

cr14
25-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Al verschillende keren in dit hotel verbleven voor ski vakanties (periode februari/maart). Super vriendelijk personeel, goed ontbijt (heel veel keuze) en diner is ook heel goed.

Zeer kindvriendelijk hotel, ze hebben ook een leuke speelkamer voor kinderen (voor dreumes/peuter) en daarnaast ook tafeltennistafel en nog wat andere dingen voor de oudere kinderen.

Het hotel is op loopafstand van het centrum, grote supermarkt 5 minuten lopen. Mooie omgeving, je kan er heerlijk wandelen in de omgeving.

De appartementen zijn heel ruim, de hotelkamers wat kleiner maar goed te doen en zien er prima uit!

Vriendelijk personeel

JK
16-12-2012

Ben er in juli 2011 geweest. Leuk hotel en erg vriendelijk personeel. Eten was erg goed. Waren soms echt culinaire hoogstandjes. Hotel is rustig gelegen en er zijn voldoende activiteiten in de omgeving. Enige minpuntje vond ik de kamers. Deze waren naar mijn mening gedateerd en kunnen wel een opfrisser gebruiken. Wij hadden helaas een kamer op de begane grond en als wij de vitrage weg schoven dan keken wij tegen een haag aan. De kamers waren wel schoon.

geweldig

Renate de Groot
7-10-2011

2 nachten in dit hotel doorgebracht in appartement zugspitze, veelste kort in deze prachtige omgeving en heerlijke hotel, hebben al plannen om volgend jaar weer terug te gaan en dan minimaal een week omgeving is perfect uitzicht op de bergen en vlakbij het centrum,erg behulpzaam en vriendelijk personeel je voelt je er echt welkom,internet op de kamer voor 2 dagen kost 9 euro, ontbijtbuffet erg goed, 's middags een buffet met soep en cake en 's avonds 5 gangen diner met keuze uit 3 menu's hebben erg lekker gegeten. kamers zijn netjes en verzorgd en worden elke dag schoongemaakt, bedden zijn een kunstwerk