Zoover

• Ligging t.o.v. pistes5,3

Geweldig

Rob
9-11-2017

Beetje falty towers. maar zeker zijn geld waard!

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Behoorlijk basic, ver van het dorp Gerlos

MJ85
16-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes4

Aardig bed, fijne douche, voor het overige zeer basic en naar mijn mening niet erg uitnodigend. Wat mij erg opviel is de ogenschijnlijke anonimiteit waarmee het pension wordt gerund. Bij aankomst lag de sleutel klaar, maar niemand om je even wegwijs te maken of welkom te heten. Het Nederlandse personeel heb ik alleen bij het ontbijt gezien. Vriendelijke mensen die hun best doen. Jammer genoeg kan dat de matige kwaliteit van dit pension niet verhullen. Ook het ontbijt is - in vergelijking met andere accommodaties waar ik tot nu toe geweest ben in Oostenrijk - karig. Ontbijtruimte oogt sleets. Neem geen eigen handdoek mee: grote kans dat de schoonmaakster die meeneemt en je 'em niet meer terug ziet. Eigenaar scharrelt rond, maar maakt ongeïnteresseerde indruk.

Accomdatie ligt in Gmünd, een dorpje op ca. 2,5 km afstand van Gerlos. Een auto is dus nodig, anders resteert een fikse wandeling (ca. 35 minuten). Skibus stopt wel voor de deur.

Voor iets meer geld zijn er in Gerlos en omgeving betere accommodaties te boeken.

Prima

Esther
30-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goedkoop en goed. Terug gekomen van een heerlijke vakantie!

* Check de tip voor de routebeschrijving! Android navigatie leidde ons naar een ander adres, helemaal achteraf.

Eigenaren zijn een beetje warrig. Nederlandse vrouw die er (dit jaar waarschijnlijk voor het laatst) het ontbijt verzorgde vertelde ook dat de eigenaren steeds verwarder en rommeliger werden. Het appartement ruikt een beetje muffig.

De ligging is prima. Er gaat 's ochtends en 's middags elk kwartier een bus. Vanaf 12 uur tot ongeveer 15 uur elk halve uur. Na half 8 elk uur een bus die wij niet hebben gezien. Wij hebben gelift naar Gerlos om een hapje te eten en terug gelopen (45 minuten), maar er zijn ook zat taxi's tot laat.

Onder het huis ligt een kleine piste (met een sleeplift) die leuk is voor kinderen. Ik weet niet of je hier zomaar gebruik van kunt maken.

In Haus Fanny (400 meter van de piste) zaten vrienden van ons voor ongeveer dezelfde prijs. Deze zou ik zelf eerder aanbevelen.

geen föhn, koelkast, waterkoker, e.d.. Ontbijt bevat 2 keizerbollen met allerlei beleg.

Eenvoudig vriendelijk pension

Rob en Belia Nijland
16-9-2013

Simpel pension met goede bedden - vieze vloerkleden.

Ontbijt is goed. Vriendelijk personeel.

Koffie met gebak tussen 16.00 uur en 17.00 uur is heerlijk.

Gmünd/Gerlos is een uitgestorven dorp met alleen pensions en 2 grote hotels. Voor gezelligheid en diner moet je naar Gerlos. Schitterende omgeving om te wandelen. Heel hondvriendelijk

Gereisd Met partner in september 2013

Ja..........

smurf1
15-9-2013

Geboekt via Actie. Zeer eenvoudig maar net pension. Voor de betaalde prijs kan je nergens anders terecht. Is eigenlijk een boerderij(tje).

Onze kamer was ruim, met recent vernieuwde kleine badkamer. Wel aan de achterkant, zicht op de weide en de helling. Ontbijt voldoende, maar ook niet meer.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Een goede kamer voor weinig geld

B.
11-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

Pension Wassererhof is ideaal voor die wintersporters die allereerst komen om te skieën/boarden. De kamers zijn prima, bedden goed en het ontbijt adequaat. De ligging ten opzichte van de piste is een minpunt, maar als je over een auto beschikt is het geen probleem. De badkamer op de 3-persoonskamer waar wij verbleven beschikte helaas niet over een deur, waardoor het af en toe wel lastig was qua privacy. Maar verder, een prima appartement voor weinig geld.

lieve huiseigenaar, prima kamer met nette douche/wc

C. Labrie
17-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5

lieve huiseigenaar, prima kamer met nette douche/wc. Ontbijt prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Met auto goed naar piste te komen

Gereisd Met partner in maart 2008

Gewoon een goed pension voor niet veel geld

Jerney
5-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Gewoon een goed pension voor niet veel geld. Zeker als je met eigen auto hebt prima aan te rijden naar de pistes in Gerlos, 3 kilometer verderop.

Gereisd Met vrienden in februari 2008

Met Allois en vrouw Wassserhoff een heerlijke week beleefd

Erik en Sven
13-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes4

Met Allois en vrouw Wassserhoff een heerlijke week beleefd in 2004. De schnapps vlogen over en weer en we kwamen alles te weten over Wassererhof in de oorlog. (al dan niet verstaanbaar) Achter het verblijft ligt een fantastische berg om te sleeen en te jumpen. Je moet alleen wel naar boven lopen...en dat is na een dag skieeen bijzonder vermoeiend....