Zoover

Was super!

Saskia
12-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Leuk kleinschalig familiehotel in hartje Gerlos. Vriendelijke ontvangst, elke dag een praatje, na het skien lekker bij de openhaard een drankje. Ik was vooral erg blij met de ruime kamer inclusief zitje met bank en lekkere stoel, het fijne matras en de goede douche. Ook het ontbijt was top: voldoende keuze tussen allerlei broodjes, beleg, yoghurt, muesli, eieren en spek. En bij ons werd alles netjes aangevuld. Ik zou hier zeker nog een keer naartoe gaan.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Wij geven hier geen geld meer uit

axzel
2-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer onvriendelijk personeel, vooral de (oude) eigenaresse. Totaal geen vriendelijk welkom, snauwt richting haar eigen personeel en klantenservice kent ze niet. We hadden vieze schoenen vanwege de sneeuw, maar er lag geen deurmat in onze kamer. om deze niet vies te maken hebben we onze schoenen keurig op een handdoekje gelegd. Nou dit mocht niet hoor, ze heeft ons tenoverstaande van het hele restaurant voor schut gezet en lopen schreeuwen dat we gestoord waren. Bij het uitchecken gooide ze de handdoeken naar ons toe, mochten we als 'kado' mee nemen om onze schoenen thuis te poetsen. Zo ga je toch niet met klanten om! Het avond eten was smaakloos en erg kleine porties, ontbijt was wel ok maar het buffet werd amper bijgevuld. Overig personeel (m.u.v. Stephan!) onvriendelijk, komen nooit vragen of je wat wilt drinken. Veel dronken lui buiten op straat, maar geen last van de CinCin bar (zachte muziek hoorbaar op de achtergrond).

Gereisd Met partner in januari 2019

Prima standaard hotel met een top ligging!!

CA
22-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Perfecte ligging!! Naast de apres ski en gezellige kroegjes! Je kan zo terug skieen naar je hotel. Hotel is netjes. Ontbijt is wat karig. Avond eten is prima, niet heel bijzonder. Eigenares is erg chagrijnig, erg gestrest.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Prima

Dol
20-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ligging lekker central goed ontbijt en avondeten prima

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Super ligging en zeer gastvrij!

Robert
12-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Leuk kleinschalig hotel, met nette en ruime kuimers. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten mag iets uitgebreider, maar is verder prima! De ligging is perfect als je van een feestje houdt. Cin cin ligt naast het hotel..

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Top locatie

mevrouw Vink
7-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel, douche was met minimaal water, vriendelijk personeel.

Geen gezellig zitje in het hotel voor degene die niet van apres ski houden bv met een muziekje.

Gereisd Met vrienden in maart 2015

Leuk hotel in centrum van Gerlos

Arjan
7-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk hotel. Perfect voor de wintersport. Bij voldoende sneeuw kan je tot aan het hotel skieen. Skies uit, straat oversteken en je staat binnen. De apreski bar CinCin zit gelijk naast het hotel, net als de skibus. Met de bus is het vijf minuutjes naat de gondelbaan.

Eten niet in het hotel gedaan, zag er niet zo super uit.

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Leuk hotel!

heer Bonestroo
29-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima ligging met goede service. Leuk skigebied met een prima après-ski.

Gereisd Met vrienden in januari 2015

tevreden

heer de Vente
8-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

ligging uitstekend, aardig personeel, eten redelijk. geen geluidsoverlast van naastgelegen apres ski tent(chin chin)

Gereisd Met partner in maart 2014

Prima hotel op centrale ligging in Gerlos.

heer Gruyters
18-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Op centrale ligging nabij piste en apres-ski mogelijkheden prima hotel voor goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2014