Zoover

Super verblijf!

Willemien Bruyninckx
21-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een heerlijk hotel, goede service, zeer klantvriendelijk! Welness is aanwezig, waardoor je heerlijk tot rust kan komen na een dag skieen. Ontbijt buffet is prima, genoeg keus en voor ieder wat wils. Savonds wordt er een 3 gangen diner aangeboden en krijg je de keuze tussen 2 hoofdgerechten. Stel dat er echt niets tussen zit dan kan je dit gewoon aangeven en zal er iets anders gemaakt worden voor je. De kamers zijn prima in orde. De badkamer is enigszins gedateerd maar wel goed in orde en heel belangrijk, schoon. De gondel is zeer dichtbij. Het enige nadeel is dat je smiddags van de gondel iets naar boven moet lopen, maar het is wel te doen. Of je moet wachten tot het door de après ski tent geregelde taxi busje en die brengt je dan weer naar boven met alle skispullen. Hoe dan ook wij vinden het een aanrader. De eigenaren en medewerkers zijn zeer gepassioneerd in hun werk.

Ook een zeer mooi gebied!

Gereisd Met vrienden in januari 2019

fantastisch zeer gastvrij

zuidema
27-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bijzonder aardige mensen ziekte en skiongeval gehad hebben ons bij alles bijgestaan zeer zorgzame eigenaresse gaan hier volgend jaar weer naar terug

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

aangenaam hotel in een mooi landschap

marc mc gowan
24-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

een typisch oostenrijks hotel met een mooi uitzicht op het dal.

ligging tov de kabellift is ongeveer 150m naar beneden wat het wat lastiger maakt bij het terrug gaan naar hotel met al je gerief.

gratis parking naast het hotel, wel een spar winkel naast het hotel die s'morgens toch al vroeg open is 6u.

het eten was heel lekker en er is altijd een keuze van de hoofdmaaltijd en voldoende.

ook altijd een salade bufet om te starten.

het ontbijt was zeer uitgebreid en voor ieder wat wils.

de kamer was perfect voor mij, proper en er was alles wat je nodig hebt met een mooi uitzicht erbij.

de vriendelijkheid van de eigenares en het personeel was fenomenaal niets was hen teveel, ontbijt is normaal om 7u30 maar wij gingen vertrekken om 6u naar huis en ze zei dat we konden ontbijten vanaf 5u30 met alles erop en eraan.

mooie vakantie

vriendelijk personeel. nette kamers. eten prima

mevrouw Sijbrands
23-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk hotel. Restaurant sfeervol. Eten prima. Aardig en vriendelijke mensen.

Hotel ligt iets hoger dan de gondel. Dus bij terugkomst moet je wel naar boven lopen

. Maar is wel te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

Genieten

Deprins wim
21-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben weer een hele mooie week beleefd bij Chrisine en haar Panorama team. Als je kan spreken van gemutlichheid dan is het daar wel. Bedankt en tot volgende keer.

Gereisd Met vrienden in december 2014

prima hotel

g. Schipper
31-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij kwamen om 9 uur s'ochtends aan, en konden al inchecken. Wij zouden een hotelkamer krijgen, maar mochten ook een appartement, deze hebben wij genomen. Ruim appartement en was goed schoon. Kinderen tot 12 jaar zijn gratis in dit hotel met HP. Wel kindermenu"s. Voor onze kinderen 9 en 11 voldoende, vaak teveel. Vriendelijle gastvrouw en personeel

Ontbijt was goed. Kaiserbolletjes, brood soms cake, eitje,Yoghurt met meerdere granensoorten, jam pasta honing meerde soorten ham,worst

Eten was goed, keuze uit 2 hoofdgerechten, met saladebar. Elke dag wat anders.

Inkl. 2 drankjes. Ook veel genoten van de sauna en stoombad. (gratis)

En de kinderen hebben veel getafeltennist.

De skiliften zijn ca. 250m verder. Wel flink omhoog lopen aan het eind van de dag.

Waar vindt je dit 1 week met z'n 4en Half Pension voor 670,- euro in januari

Vriendelijk en rustig

ben
10-8-2010

Vriendelijk personeel.

Het eten (ontbijt + diner) was redelijk tot goed.

De kamer is te klein en het matras is (al een aantal jaren schat ik) aan vervanging toe.

Er is geen lift. Als longpatient een aantal trappen lopen met een zware koffer is nogal lastig.

Gereisd Met partner in juli 2010

Redelijk hotel, centraal gelegen en betaalbaar

Familie
13-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit hotel ligt dicht bij de liften naar het skigebied van Mayrhofen, een prima apres-skitent ligt naast de liften en de bus naar de gletscher (3000 m)stopt voor de deur. De kamers moeten opgeknapt worden, de bedden liggen niet lekker maar de bediending is behulpzaam en betrokken. Het eten is typisch oostenrijks en als je een niet al te moeilijke eter bent smaakt het prima. 2 drankjes zijn inbegrepen en dat maakt de de totaalprijs goed. De sauna is inbegrepen en is netjes. Voor kleine inkopen is de SPAR is naast de deur.

Niet veel bijzonders

Ben
8-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Unieke ligging tov de pistes/almbahn.

Heel vriendelijk personeel, maar vieze kamers en vies traditioneel Oostenrijks eten. Als je onder de douche stond werd het water soms ineens KOKEND heet. We hebben dit gemeld en er zou iemand naar komen kijken om het t verhelpen, blijkbaar niet gelukt. De bedden waren ook vies. Niet eens een molton over het matras, alleen een lakentje.

Kamers zijn heel klein, in principe niet erg --> als ze schoon zijn. Dit was niet het geval.

wij zaten er in januari en hebben 450 E p/p betaald voor een hele week. Dit is niet veel en kunt dan geen culinaire hoogstandjes verwachten, maar het eten was echt niet lekker en de kamers waren erg vies.

Niet echt een aanrader!

Prima hotel

André
9-3-2008

Prima hotel.

Wij vonden het ontbijt en het diner ruim voldoende en hebben het zeer naar onze zin gehad in dit hotel.

De drankjes tijdens het eten zijn inclusief.

Prima personeel, ze doen echt hun best om het je naar het zin te maken.

Het hotel ligt dichtbij de lift, 150 meter, het is wel omlaag naar de lift en aan het eind van de dag omhoog naar het hotel lopen, maar dit is goed te doen.

Zeer positief is de drukte bij de lift, nagenoeg geen wachttijden als je dit vergelijkt met mayerhofen, en wel naar hetzelfde skigebied.