Zoover
Hotel Unterbrunn (+ dependance)

Hotel Unterbrunn (+ dependance)

6,9

• Ligging t.o.v. pistes8,1

Top hotel

Josephine de Roode
9-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik begrijp niet zo goed waarom dit hotel zo’n ‘laag’ cijfer heeft..? Bij aankomst werden wij uiterst vriendelijk ontvangen en naar onze kamer, dat in een ander gebouwd dichtbij gevestigd zit, geleid. De kamer was netjes, schoon, heerlijke bedden en de pas gerenoveerde badkamer maakte het compleet. Het enige minpuntje was dat er op de kamer was gerookt ondanks er een bordje hangt dat dit niet is toegestaan maar hier

kan de eigenaar niet veel aan doen. Even het raam opengezet en het ‘probleem’ was opgelost. Bij het ontbijt staat er een tafel voor je klaar met een kaartje waar je naam op staat. Lekkere koffie en uitgebreid buffet. Het hotel beschikt over een ruimte met de benodigde verwarmingselementen en de WiFi op de kamer is dik in orde. Tot slot, alles ligt op loopafstand. Van de wildkogel skilift tot aan de restaurants, bars en skiverhuur. Al om al zeer tevreden en een dikke 8 is zeker op zijn plaats.

Gereisd Met partner in maart 2019

Wij zouden hier niet meer heen gaan

Theo
9-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Unterbrunn. Het water van het overdekte zwembad was veel te koud. Er was in het hotel geen gezelligheid te bespeuren. Het ontbijt was wel oke al waren veel dingen zoals roerei, spek en yoghurt altijd op, de koffie automaat was vaak leeg, het avond eten was echt onder de maat, alles koud en zeer sober, een flinke eter heeft er niet genoeg aan, de bediening was erg sloom. De kamers waren wel erg groot, en de locatie naar de gondel is ook goed. Wij zouden hier niet meer heen gaan, je betaald voor VP maar krijgt HP en het is erg matig/mager. Het skigebied is op zich prima, al doen ze bij wat papsneeuw zeer zeer weinig/niks aan de pistes zelf zodat een blauwe piste skiër hier met zeer gevaarlijke afdalingen te maken krijgt. Ze moeten er s"middags een keer overheen om de pistes glad te maken, wij betalen uiteindelijk veel geld voor een skipas. Er is geen dal afdaling met een goede aansluiting om weer naar boven te kun

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Gewoon goed

Arjan
3-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voorjaarsvakantie 2017 hier verbleven. Hotel ligt midden op marktpleun en alles op loopafstand, dat geldt ook voor de dependance (5 huizen verder). Kamer en douche goed schoon ziet er allemaal recent uit. Zwembad ook goed 31 graden. Eten super. Personeel is uiterste vriendelijk. Eigenlijk alles top. Wij gaan 2 x per jaar op wintersport de afgelopen jaren altijd verschillende plaatsen/hotels maar hier gaan we volgend jaar weer heen. Skigebied is echt een gezinsgebied.

slecht

w.jurriaans
30-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij hebben dit hotel geboekt bij touroperator. we wisten niet en stond ook niet op voucher,dat wij in de depandance moesten verblijven.Dit gebouw op 300 meter was ouderwets maar op zich redelijk.Maar het stonk er verschrikkelijk en was gewoon vies.Toen wij hierover iets gezegd krijgen wij het gevoel als zeikerd te worden gezien De kamer werd matig schoon gemaakt .De allinclusive formule was erg sober.Bier in halve liter flessen en slubber wijn zelf pakken uit een ijskast

De prijs van touroerator was gewoon te laag, vandaar. Maar wat ons betreft nooit meer

Heerlijke vakantie gehad, ligging top

willemijn_heijnen
25-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn net terug van een vakantie in Unterbrunn. Onze kamer was in het bijgebouw welke op 3 minuten lopen van de skilift ligt. Oudere kamer maar wel schoon en netjes. Faciliteiten in hoofdgebouw erg netjes, service erg goed, zeer vriendelijke mensen. Wij hebben elke avond erg lekker en uitgebreid gegeten en ook het ontbijt was uitgebreid en zonder meerprijzen voor wat dan ook. Zwembad water was wel koud, hierdoor minder en korter gezwommen met de kleine. Wij zouden zeker teruggaan wanneer we weer naar dit skigebied zouden gaan. Ligging t.o.v. echt top!!!

Geen vier sterren waard.

Wim Punt
31-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Bij aankomst heel vriendelijk ontvangen. Helaas hebben wij toch een aantal negatieve ervaringen. Ten eerste was het eten wat je niet van een viersterren hotel kan verwachten. Het ontbijtbuffet sober. Roerbak ei te verkrijgen tegen extra kosten. Het hoofdgerecht bestaat uit een 2 keuzemenu. Vlees of vegetarisch. Het vleesgerecht was niet smakelijk. Geen vier sterren waardig. Zwembadwater was erg koud. Kamerkluis tegen betalen van € 2,-- per dag. In gids staat vermeld € 3,90 toeristenbelasting. De werkelijke ortstaxe is € 1,10 p.p.p.d. De andere kosten € 2,80 p.p.p.d is een verkapte prijsverhoging op de catalogusprijs.

Tegenvallend.

Michelle van Voren
31-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bij het zoeken naar een mooi hotel voor onze wintersportvakantie gekozen voor Unterbrunn. Het was een stuk duurder dan we normaal doen. Maar we hadden er al vaak naar gekeken dus toch maar gedaan. Helaas is het erg tegen gevallen. Het hotel is schoon en het personeel is vriendelijk. Het avondeten was soms echt slecht maar meestal goed. Helaas werden er wel aangebrande kaisersmarren aangeboden. Na het diner was het niet gezellig zitten in de stube, de bar was dicht, er is ook niet heel veel plaats. Bij ontbijt werden de vleeswaren die niet meer vers waren tot 3/4 dagen weer aangeboden. De broodjes waren wel altijd vers. De sap dispenser leverde enkel zeer waterig sap. De yoghurt was heerlijk.

De ligging ten op zichte van de lift is super. Maar een paar minuten lopen. Je hoeft niet te slepen met je spullen. Voor € 20 per week huur je boven een depot en laat alles lekker boven op de berg. De Nederlandstalige ski-les is ook super.

Leuk hotel met zeer comfortabele kamer

A. Zondag
19-8-2013

Zeer vriendelijk personeel, De ligging in het centrum van het plaatsje Neukirchen was goed, vlakbij de kabelbaan die je naar boven vervoerde. Prima plek voor een heerlijke wandel en fietsvakantie .

De hotelkamer was ruim, schoon en zeer comfortabel met een leuk balkon zodat je ook buiten kon zitten.

Gereisd Met partner in augustus 2013

vakantie in het hotel unterbrunn

sjef bekkers
31-7-2013

heel erg matig hotel

de omgeving is prachtig

het hotel ligt midden in dorp

de kamers zijn ruim en schoon maar er is geen koelkast op de kamer

op desite van onze reisorganisatie staat bij dranken bier van het vat,

dit is niet waar het bier is alleen uit flessen die je zelf uit de koeling moet halen. bij het sobere lunchpakket zit zelfs geen drinken

Gereisd Met partner in januari 2013

Prachtige ski omgeving, saai hotel.

Fam. Visscher
3-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voorjaarsvakantie....dan denk je aan een gezellig vol hotel maar dat was niet zo. Wij sliepen in het gasthuis. Met 3 pers in een ruim, gedateerde kamer. Voordeel is dat het echt tegenover de skilift ligt en nadeel is dat je 3 minuutjes moet lopen voor de faciliteiten van het hotel. Gelukkig hebben wij veel lol gehad met het skiën, want een gezellige sfeer was ver te zoeken in het hotel. Wij hoorde dat er 2 a 3 jaar geleden nieuwe eigenaren zijn gekomen en die hebben gewoon geen ondernemingsgeest. Eten is echt niet lekker en de bediening gaat zo snel dat je binnen het uur weer op je kamer zit. Wordt niet gevraagd of je zin hebt in een kopje koffie of thee. Mijn tas met gezelschapsspellen is niet open geweest. Het gezellig natafelen komt in dit hotel niet voor. Voor het skiën komen wij zeker terug maar wij zoeken volgend jaar wel een ander hotel uit. Sorry wij kunnen u dit hotel niet aanbevelen.