Zoover

• Ligging t.o.v. pistes9,3

M Vl
30-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fantastisch hotel vriendelijke eigenaar en personeel voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in juni 2019

Top hotel !

Serana
28-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een verblijf ..... aankomen om half 8 en alles in werk gesteld om kamer in orde te maken . Wat we totaal niet verwacht hadden , uurtje of 4 dachten wij . Super lief ..... ontzettende fijne kamer . Netje schoon nieuw . Skieen kun je vanuit je balkon ...... ontzettend mooi weer , echt goemoedelijke sfeer ..... ondanks de drukste periode van jaar . Ontbijt prima, dinner redelijk . Apres ski bar onder het hotel , fijn met kids , pappa kan zo naar boven en ja mama blijft natuurlijk nog even 💃🏻 Ik zet het er eigen niet graag op omdat ik bang ben dat we ons mooie plekje kwijt raken haha maar dit hotel verdiend het wel om geeerd te worden, dus vandaar toch maar 😉 tot volgend jaar

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar

Leonie
16-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig hotel, goede verzorging, heerlijk ontbijt/diner en mooie schone verzorgde kamers.

Skipiste op loopafstand, centraal gelegen, midden in het dorp.

Apres ski bar onder het hotel, heel handig en hier merk je niks van als hotelgast.

Kortom: Echt een aanrader!

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Super fantastisch

Ab Tersmette
25-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mensen moeten echt weten dat als je eenmaal in hotel Mesnerwirt geweest bent het niet makkelijk is om een hotel te vinden waar het verblijf net zo fijn , vriendelijk en goed is

Gereisd Met partner in januari 2019

prima hotel.

cees deij
9-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

prima personeel ik ben vegetarisch werd persoonlijk door de kok benaderd wat ik lekker vond. mooie ruim e kamer en schoon.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Fantastische vakantie.

Jos en Thea de Bruin
27-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Weer een fantastische vakantie gehad in

Hotel Mesnerwirt in Westendorf in

Oostenrijk. De kamer is goed, het eten is prima en het personeel is super. Een aanrader voor ieder. We hebben veel gebruik gemaakt van de gastenkaart met gratis bus en trein. Bedankt voor alle goede zorgen.

Gereisd Met partner in juni 2018

super en gast vrij

wim schop
22-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

zit midden in het dorpal je met nachtpendel bus gaat naar de winter sport ook veel ge daan ,op 2 min lopen. van hotel.stap je uit, en jacob en henderina lenk de eigenaren zijn heel flexibel .vlak bij de piste 5min lopen mooie kamers , onder hotel be vindzich de karat, altijd vol altijd gezellig zo wel in d winter als in sept dat ikmeestal gaat,tijdens het almatrib nooit gezien toch is x doen en voor mensen die ov ge bonden zijn zo als ik. pak de trein boek via actie kan je nog geld besparen ook als je geluk heb. n lopen met bagage van station ik denkhebhet ook ge daan 20 min verder hotel is heel goed aleen mensen met elecktrishe rolstoel scoot mobil . is dit hotel niet geschikt kleine lift mensen opkrukken of wandel stok op vouwbaar rolstoelendie nog stukje kunnen lopenprima

Gereisd Alleenreizend in september 2017

Nooit meer

Nancy
19-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Weet waar je aan begint. Dronken Nederlandse enclave. Veel rumoer tijdens het eten. Snel beledigd als je een klacht over het eten hebt. Alle vriendelijkheid was gelijk weg. Je zit boven de discotheek te eten waarvan je gedreun hoor. Jammer want in het verleden was het een begrip en moest je ver van te voren reserveren. Nou dat hoef je niet meer te doen.

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Nooit meer slecht eten en te weinig onvriendelijk

cecilia
9-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kamers waren goed en schoon. Veel lawaai op straat van verkeer.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad.

J.G.M. de Bruin
7-7-2016

De kamer(s) en het eten waren fantastisch. Het personeel was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.

Gereisd Met partner in juni 2016