Zoover

Service en gastvrijheid uitmuntend

Damiaan Verhoef
25-4-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Tijdens het paasweekend verbleven wij met de hele familie in Jakobwirt alwaar we allervriendelijkst werden ontvangen. Het ontbrak ons aan werkelijk niets. We hebben heerlijk gegeten, gedronken en gevierd. Niets was te gek. Speciale verjaardagswensen werden direct mogelijk gemaakt. Kortom Fantastisch!

Het Frühschoppen op Paasmaandag was als de kers op de taart.

De kamers zijn fijn, schoon & ruim. Het ontbijt uitgebreid en lekker (vooral de croissants en de eieren). Het diner, met keuze uit 3 menu’s, prima!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Keurig hotel, eten kan beter

Bert
27-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Kamers netjes. Eigenaresse is Nederlands van oorsprong en is zeer vriendelijk. Eten is voor 4 sterren summier, 's ochtends is goed, 's avonds kleine hoeveelheid en erg eenvoudig hoofdgerecht. Ze zijn druk bezig met het opknappen, de entree is mooi met een gezellige lobby.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Aanrader! Super mooi, schoon en heerlijk hotel.

Arina
17-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk, mooi, rustig en schoon hotel, super schone en ruime kamers, fijne lobby om in te ontspannen en gezellig spelletjes doen. Binnen 4 minuten op de piste! Leuke en gezellig bar onder het hotel. Perfecte Wi-Fi verbinding. Personeel is vriendelijk, netjes en meedenkend. Ligging van het hotel midden in het dorp.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Voor herhaling vatbaar

Herman
10-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vriendelijk personeel, hotel is ruim opgezet (grote lobby, grote kamers), gezellige sfeer, schoon hotel, goed eten, leuk barretje onder het hotel

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Heerlijk hotel

Gert
5-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer goed hotel, mooie kamers.

Goede keuken, eten wordt aan tafel geserveerd door heel vriendelijke medewerkers.

Daarbij ligging middenin het dorp, kortom helemaal top !!

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Zeer net en schoon hotel

Smeekens
12-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een zeer net en schoon hotel, de bediening is zeer netjes en voldoet totaal aan de verwachting.

Het 400 jaar oude hotel is zeer sfeervol ingericht en keurig op orde.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Geweldig hotel

Conny
15-8-2014

Een hotel waar je jezelf thuis voelt.

De Fam. Ziepl is heel betrokken met haar gasten en ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

De kamers en het eten zijn goed, locatie is heerlijk middenin het centrum met uitzicht op de bergen en de Alpenrosenbahn.

Kortom alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie!!

Gereisd Met partner in januari 2014

Prima hotel in Westendorf

Stefan
2-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel ligt 5 min lopen van de skilift af. Ontbijt was erg goed en het avondeten kon je altijd s ochtends kiezen dus ook in orde. Verder zijn de kamers wat aan de kleine kant maar wel altijd schoon en netjes. Het zwembad is helaas niet verwarmd dus wel beetje koud. Wel betaald internet en dat kan niet meer in deze tijd zeker als je kijkt wat je betaald voor een kamer.

uitstekend hotel, we komen beslist terug

T.Venix
21-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel ligt geweldig in het centrum en ook niet te ver van de pistes. Je wordt er uiterst vriendelijk door de familie ontvangen. Ontbijt en diner prima. Volgend jaar weer.

Gereisd Met partner in december 2012

Goed hotel, perfecte ligging, lekker eten

Maik & Mardy
3-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier de eerste week van maart geweest. Prima hotel, het avondeten is heerlijk en uitgebreid. Het ontbijt is ook prima met genoeg keuze. Wanneer wij weer een keer naar Westendorf gaan, dan gaan we zeker weer naar dit hotel.

Gereisd Met vrienden in februari 2011