Zoover
Pension Sonnalp

Pension Sonnalp

Pension

• Ligging t.o.v. pistes7,4

Prima hotel op goede locatie

Fam. Kok
26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Sonnalpen is een klein hotel op een goede locatie t.o.v. de liften. Je loopt in ca. 10 minuten naar de Uga lift of neemt de skibus op 150 meter afstand. Van het hotel krijg je een sleutel voor een skikluis bij de lift, dus je hoeft niet met ski's te sjouwen. De kamers zijn eenvoudig en vrij traditioneel ingericht, maar erg schoon. Eten, zowel ontbijt als avondeten, vonden wij prima.

Keurig maar zeer ongastvrij

Hannah
20-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Sommige kamers uitstekend, andere kamers veel te klein waarvoor mevrouw de hoteleigenaar wel hetzelfde tarief rekende. Verder hield zij zich niet aan vooraf gemaakte afspraken (bij reservering). Was vervolgens niet voor rede vatbaar. Excuses kregen we niet. Haar houding was samen te vatten als uitzonderlijke ongastvrij. We zouden bijna medelijden krijgen ware het niet dat we fors moesten betalen voor de geleverde diensten. Prijs/kwaliteitverhouding is dus ongunstig.

Diner was onder de maat en kostschool-achtig streng georganiseerd. Eten wat de pot schaft en op een vaste tijd.

Goed eenvoudig Hotel/Pension

henk mullers
24-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed verzorgd verblijf, nette kamers en dichtbij de pistes

Gereisd Met partner in maart 2013

jammer van het avondeten!

Mol
2-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kamers zijn erg netjes en schoon. Dagelijks schone handdoeken.Internet is te verwaarlozen.Bijna geen bereik en zeer traag. Ontbijt prima in orde .

Avondeten is gewoon slecht. Alles komt uit een pakje of diepvries. Erg smakeloos. Volgens mij wordt er niet echt gekookt of gebakken. Alles wordt zon beetje opgewarmd. Maar ja wat wil je voor deze prijs.

Gereisd Met partner in januari 2013

Lees maar

Mijn T.
19-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Helaas kan je behoorlijk sneu worden bejegend door de eigenaresse. Wij constateerden een niet werkende wifi verbinding. Daar werd niets mee gedaan, sterker nog daar moesten we maar genoegen mee nemen. Zelfs het reisbureau werd afgekat. Tevens werd het personeel behoorlijk minachtend behandeld. In tegenstelling tot Duitse gasten worden de Nederlanders niet echt hartelijk ontvangen.

Internet is ,als het werkt, slechts op een klein hoekje in een beduimeld gangetje te ontvangen, de snelheid is tergend langzaam.

Verder mooie sauna ,schone kamers en goede bedden. Wel zijn de kamers erg gehorig.

Het ontbijt is zeer voortreffelijk maar het avondeten is in tegenstelling tot vermelding op de website geen keuze menu en erg middelmatig. Je moet ook exact om 18.30 aan tafel!

Terrein wordt in de winter niet sneeuwvrij gehouden zodat de gasten zelf een paadje vrij moeten scheppen naar het skihok. Wel krijg je een sleutel van een kluis bij de skiliften voor je skies en schoenen.

Leuk en knus hotel

snieuwland
20-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Erg mooi uitzicht (als je aan achterzijde van hotel zit), goede kamers met heerlijke bedden (alleen erg dunne kussens). Het is best ver lopen naar dorpje en liften.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2006
2008

Prima hotel slechts 5 minuutjes lopen vanaf piste

André
21-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel slechts 5 minuutjes lopen vanaf piste. Bus stopt vlak voor de deur. Eten zeer goed. Lekkere sauna en stoombad.

Gereisd Met vrienden in maart 2008