Zoover

Degelijk hotel

Andy
16-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Goed 3* hotel. Wie meer luxe wil moet 4* nemen. Vriendelijk personeel.

Ontbijt was goed (broodjes, eitjes, yoghurt, vers fruit,...), maar 's avonds geenk keuze menu enkel een vast menu of vegetarisch (wel lekker).

Goede en stipte skibusverbinding naar de piste. De bus rijdt om de 20 min en de rit duurt 6 minuten.

Je kan wel iets drinken in hotel maar er is geen echte bar.

Voor de après-ski moet je naar het dorp want in het hotel is er 's avonds niets te doen.

Prijs kwaliteit is dit zeker een aanrader.

Gereisd Met vrienden in januari 2018

goed hotel

Lloyd Jarmohamed
13-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed hotel, lekker ruime kamers, elke dag vers ontbijt, elke avond een ander menu, vriendelijk personeel

Gereisd Anders in maart 2016

Prima locatie en prima hotel

Vincent Segers
10-4-2012

Samen met vrienden hebben wij genoten van dit hotel. Uitstekende prijs/kwaliteits verhouding

Gereisd Met vrienden in maart 2012

Eerder een verblijf dan hotel in St. Jakob.

ans.simons-hulscher
27-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Niet gezellig natafelen met andere gasten. Na diner werd meteen gedekt voor ontbijt. Geen Aufenthaltsraum of bar.Iedere avond drank afrekenen.

Ontbijtbuffet royaal.

Diner: 4 gangen waarvan 1 uitgebreid saladebuffet. Vis en vlees van de gril te droog. Vriendelijk personeel met norse baas.

Vervoer naar St.Anton iedere 15 min. stipt op tijd.

Gereisd Met partner in februari 2012

Ons niet meer gezien!!

Anne-Marie
9-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes4

Wat een vrekken en wat een chagarijnig personeel. Wij werden met 4 meiden op een kleine 2-persoonkamer lettelijk gepropt, met 2 bijzetbedden die niet eens horizontaal te krijgen waren en waar je als een banaan inlag, bovenop elkaar. Toen we vroegen om een oplossing kregen we een uitermate geirriteerde eigenaar te zien. Verschrikkelijk. Nergens toe bereid. Echt schandalig en dan gewoon nog 89,= pppn vragen! Eten was doorsnee, als je al blij bent met een kaiserbroodje en ei boek dan bed&breakfast voor nog minder dan de helft, krijg je dat ook. Avondeten was vooral veel saus en het terugkomen vanuit St. Anton niet waard. Ik zie niet in wat dit hotel speciaal maakt. Vooral het chagarijnige en ongeïnteresseerde personeel heeft ons het leven zuur gemaakt, heb dit nog nooit meegemaakt voor die prijs. De sauna en relaxruimte leken wel een vooroorlogs ziekenhuis... Ik weet nu waarom er enkel daar nog plaats was. Ik kan me niet voorstellen dat daar nog iemand ooit terug gaat.

uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Jos
8-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Als eerste de bijgevoegde foto's kloppen niet en zijn niet van hotel Tyrolerhof, dus ook de eerste foto niet.

Hotel ligt in st jakob en dat is 2 km van St Anton, de bus vertrekt 4x per uur naar st anton en is een reis van 4 minuten max. Terug zijn er twee lijnen die ook vaak genoeg vertrekken.

De ontvangst in Hotel was vriendelijk

De kamer zijn netjes en en schoon, elke dag nieuwe handdoeken. Op de eerste twee verdiepingen zijn de kamers iets ruimer dan op de derde etage. De kamers zijn niet erg groot echter voldoende ruimte.

Voor ontbijt is voldoende keuze, broodjes en melkproducten en gekookt ei.

S'avonds is er een menu met de keuze tussen van vlees (vis) of vegetarisch. Soep vooraf en toetje na. er is voldoende afwisseling in menu.

Drank in hotel gaat tegen normale prijzen. Wij hebben elke avond drank rekening betaald. (geen fouten)

personeel zeer vriendelijk.

Conclusie, geen overdreven luxe maar uitstekende prijs kwalteit verhouding. Wij waren met 5 volwassen.

Het personeel (eigenaars) zijn overdreven netjes en kijken

Jolien
28-12-2004
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het personeel (eigenaars) zijn overdreven netjes en kijken je continu op de vingers. Ook doen ze gemaakt aardig wat achteraf duidelijk werd, met afrekenen. Ze hadden champagne erbij verzonnen en voor een kannetje koffie voor onderweg werd 10 euro gerekend. Hotel verder goed vezorgd, 4 keer per dag nieuwe handdoeken.

Gereisd Anders in december 2004