Zoover

• Ligging t.o.v. pistes6,9

Nog nooit dergelijk snelle vakantie gehad 1 dag

Eerko Scheper
19-9-2017

Niets op personeel of eten aan te merken en een heerlijke rode wijn die ze schenken,maar een kamer althans de ligging ga nooit naar kamer 209 of 210 in 1 woord verschrikkelijk,kamer bevind zich aan achterkant van het hotel deze kamers liggen op straat hoogte die circa 3 meter van je bed is verwijderd dus auto's rijden bijna over de rand van je bed en aan de overkant van de weg kijk je tegen een muur van een gebouw aan nou daar kwamen wij niet voor tot overmaat van ramp nachts een pomp te horen die met behoorlijk lawaai afslaat om vervolgens na een paar minuten weer te beginnen dus slapen met de ramen dicht en dan noch niet geruisloos.wij hadden kamer 209 dus nooit doen ik werd er tenminste behoorlijk kwaad over.,en dan de andere dag na ons gemeld te hebben over de slechte kamer konden ze misschien iets anders regelen ik was woest en mijn vrouw ook dus wij terug naar huis waar ik een schitterend uitzicht heb.

trouwens je auto 500 meter bij je hotel vandaan is ook niks waard.

E Scheper

Gereisd Met partner in september 2017

Een verademing, letterlijk en figuurlijk,

l.w. mol
13-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtige ligging, prima verzorging, te kort aan parkeerruimte werd opgevangen middels een hotel pendel. Omgeving en ligging van hotel minder geschikt voor ouderen die slecht ter been zijn.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Huiselijke sfeer

Inge
26-8-2014

Huiselijk ingericht en hoewel geen faciliteiten voor de kinderen toch heel kindvriendelijk. Klein zwembad aanwezig goed om na de inspannende wandelingen de spieren te ontspannen. Goede uitvalsbasis om te wandelen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

gastvrij

mevrouw Punzi
8-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

De twee Chefs zijn ''Top"!

Barman was ook zeer good.

De Sauna en SPA ruimte waren heel clean!

Gereisd Met vrienden in februari 2014

Net hotel.

J.Zandee
13-9-2013

Netjes verzorgde kamer, eten en drinken goed, personeel vriendelijk, wat wil je nog meer, echt een onbezorgde wandelvakantie gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2013

kon beter

Hilde Van Hemelen
25-8-2013

Voor een 4 sterren hotel kon het wel beter. Het eten was lekker maar we hebben al veel lekkerder en verzorgder gegeten in een 3 sterrenhotel. Bediening was wel ok maar gereserveerd. Jammer dat de sauna maar 3x per week open ging en het zwembad water was veeel te koud. Wij houden het bij 1 bezoek...

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Aanrader!!!

b.v.hooijdonk
21-8-2012

Geweldig hotel, mooie schone kamers en badkamers. Vriendelijk ontvangst. Alle dagen schone handdoeken. Ook voor zwembad en sauna zijn handdoeken aanwezig. Heerlijk eten. 's Ochtends ontbijtbuffet, 's middags krijgt ieder een simpel lunchpakketje mee met sandwiches, fruit, pakje limonade en mueslireep. 's Avonds een 4 gangen keuze menu met keuze uit 2 hoofdgerechten. Keurig opgediend en geserveerd door deskundig en zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

Echte vriendelijkheid

Filip Kennes
22-7-2012

Het hotel is top en de bediening is super.

Het dorp is wel op de winter gericht.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

De echte Oostenrijkse vriendelijkheid

kennes filip
22-7-2012

Het hotel is zeker zijn 4 sterren waard. De ligging is ok en het personeel is super vriendelijk. Zelfs als het eten met look is (waar ik allergisch aan ben) hebben ze zonder morren iets anders klaar gemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Te duur voor wat je krijgt

Wim Krielaart
28-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel Kertess heeft zijn beste tijd in het verleden liggen: gedateerd hotel met supergehorige kamers. Wij hebben 2 nachten kamer 104 gehad. Deze ligt recht boven de bar. Tot in de nacht geniet je mee van het barleven alsof je er midden tussen staat. Ontbijt is redelijk maar geen 4 sterren. Zelfde geldt voor kwaliteit diner. Deze krijg je bovendien zeer snel opgediend, in een Amerikaans tempo. Het water van het zwembad heeft de temperatuur van gesmolten sneeuw, je vraagt je af waarom. Voor WIFI betaal je 4 euro per dag. Hotelbus is goede service zo ook de skidepot (gratis) bij Jennewein. Maar voor minder geld kun je veel beter terecht dan bij Kertess. Voor ons was het de eerste maar ook laatste keer. Volgen de keer naar ons vaste hotel in Sankt Anton dat nu helaas volgeboekt was.