Zoover
Hotel Lisa

Hotel Lisa

Hotelstersterster

• Ligging t.o.v. pistes9,6

Super plek vlakbij achterjet.

Karin W
24-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima klein hotel met uitgebreid ontbijt. Mooie kamer met goed bed. Helaas serveren ze geen echt avondeten. Je kunt wel een pizza oid bestellen in de bar. Daar is roken wel toegestaan, helaas. Zeer vriendelijke mensen. Wij kregen een mooi ontbijtpakket mee toen we vroeg moesten vertrekken. Als je buiten de deur wilt eten dan is dit hotel een aanrader! In Flachau zijn genoeg restaurants.

Dichtbij de piste

Dave
19-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ruime kamers goed ontbijt.

Hele gezellige bar met idem bediening.

Eigenaar een beetje een rare gast.

2 jaar op rij hier verbleven.

Gereisd Met vrienden in maart 2008

super goed hotel

van haaren
20-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zijn er jaren geweest en gaan komend jaar weer terug. Vriendelijk, gezellig, en Flachau is leuk gezellig en hotel ligt super dicht bij de piste.

Gereisd Met partner in januari 2011

niet voor herhaling vatbaar

bal
14-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

medewerkers zeer vriendellijk en behulpzaam, maar

kamers en maaltijden beneden de maat,

folder geeft alleen de turmkamers weer, niet de overige

kamers

Gereisd Met partner in januari 2011

zeer gastvrij en vriendelijk, fantastisch hotel

Marjorie Wreesmann
21-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Lisa is een zeer gastvrij hotel, de familie zorgt ervoor dat je je zeer welkom voelt en zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij. De kamers zijn prima, het eten goed en ze hebben een hele gezellige bar. Lang geleden dat we in Oostenrijk zo gastvrij

en vriendelijk zijn ontvangen. Een aanrader.

Gereisd Met vrienden in februari 2010

Kleinschalig hotel met goede ligging

Jos en Jan Flaton
15-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor wintersporters goed hotel. Ligging vlakbij de piste. Geen uitzicht op de piste. Eten goed maar niet uitzonderlijk. Hadden 2 keer buffet. Kamers schoon maar klein. Reisgenoot had eenpersoons-kamer van maar enkele vierkante meters maar moest hiervoor wel de volle prijs plus toeslag betalen.Geen gezellige ruimte om 's avonds te zitten. Wel een bar. Wellness goed (sauna turks bad) maar wel kleinschalig. Vonden prijsstelling voor een dergelijk hotel aan de hoge kant.

Heel gezellig hotel, zeer vriendelijke bediening

Yasmine
6-6-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel gezellig hotel, zeer vriendelijke bediening. Het ligt op een minuutje wandelen van de piste en van de bus naar andere gebieden. Het eten is typisch oostenrijks, de voorgerechten niet echt mijn smaak maar de hoofdgerechten waren wel meestal zeer lekker. Er is ook een heerlijke sauna!

én niet te vergeten; knappe barmannen met ganz geile lederhosen!

zeer gezellig, vriendelijke bediening

Wij komen al 4 jaar in Hotel Lisa en dat bevalt ons prima

Musch
8-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij komen al 4 jaar in Hotel Lisa en dat bevalt ons prima. Fam. Tiefentaler zijn vriendelijke mensen en met Eric Tiefentaler valt veel te lachen. Het hotel ligt fantastisch, je steekt schuin de weg over en je bent bij de gondel Achterjet die je boven naar de berg brengt. Al met al een goed hotel met toplocatie.

Gereisd Met partner in maart 2007