Zoover
Hotel Alpenkrone

Hotel Alpenkrone

7,8

• Ligging t.o.v. pistes6,1

Hotel Alpenkrone is zeker een aanrader!

Klaas
9-7-2018

Alles was super geregeld, zeer schone kamers/douches. Eten was perfect, de bediening was erg vriendelijk en vlot. We hadden all-inclusive en het was zoals gezegd TOP geregeld!. Het dorpje ligt op loop afstand en is buitengewoon gezellig.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Fantastisch, graag nog een keer!!

A. Meijering
23-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Geweldig hotel waar we voor de 2e x verbleven. Super goed eten. Je kan elke dag kiezen uit verschillende 4 gangen menu's. Zelfs voor vegetariërs en kinderen is er een menu. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel.

De kamers zijn zeer prettig en de bedden liggen fantastisch. Het uitzicht vanuit onze kamer op de bergen (bischofsmütze) was erg mooi.

Een zwembad en Sauna zijn ook aanwezig en keurig onderhouden.

Enig minpuntje is dat als je te voet naar het dorp gaat, het best een zware klim naar boven is. Maar ach we kwamen voor het wandelen dus dit namen we voor lief.

Voor de wintersporters:

In de winter is er een skibus van het hotel die je naar de piste brengt en weer ophaalt.

Gereisd Met vrienden in september 2017

super goed hotel

Karin
6-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Netjes hotel. Ruime kamers. Heerlijk, gevarieerd eten. Vriendelijk personeel.

Ligging tov van de piste; prima. Bus voor hotel.

Familieskigebied. Voor de ervaren skiër moet je een eindje rijden richting Flachau.

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Fantastisch gezellig eten goed, kamers goed enz.

H.B.M. van der Heijden
31-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dat je met de skibus naar beneden kunt. En dat als je wil lopen je goed ter been moet zijn. Het hotel ligt op een berg met prachtig zicht op Filzmoos. Op en neer met eigen auto is ook geen probleem. Vanuit het hotel kijk je op de skipistes.

Wij zien geen nadelen. Lopen van het hotel naar centrum is ongeveer een half uur. Wij zien het als een warming up voor het skiën.

goede prijs kwaliteiten verhouding

van meene
24-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ski gebied in Filzmoos is beperkt maar op korte afstand zijn er volop prima pistes.

Hotel is prima, schoon, goed eten en het personeel is vriendelijk en doen hun best voor de gasten

Gereisd Met vrienden in maart 2014

super vakantie

lindyvl
16-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

wij waren hier met 2 volwassene en 6 kinderen tussen de leeftijd van 16 en 20 jaar. Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Voor de auto werd meteen een parkeerplaats gezocht. Het eten was goed er was genoeg keuze. Ze bakte altijd extra frietjes voor ons. Voor de prijs was het zeker een 9.De skibus was ook ideaal er was genoeg ruimte.

Gereisd Met vrienden in maart 2014

fantastische plek

c.horsmeier
19-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

hotel Alpenkrone is prachtig hotel goed eten vooral ontbijt prima personeel heel vreindelijk kamers schoon . zeker nog een terug

Gereisd Met vrienden in maart 2013

Hotel Alpenkrone te Filzmoos "SUPER"

Mous van der Meijden
24-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Samen met collega-tje op vakantie nr. Hotel Alpenkrone te Filzmoos met de bus. Beide waren echt super verzorgd. Alle eerder gelezen negatieve reacties over Hotel Alpenkrone vonden wij beide zeer onterecht. Personeel en eten waren "super", een goede bar met heerlijke wijn en cocktails.Een zeer goed ontbijtbuffet en een heerlijk 4 gangen dinner waaraan veel zorg besteed is. Dit hotel is zeer zeker de moeite waard en als wij volgend jaar weer gaan skien dan zullen wij zeer zeker weer dit hotel boeken.Wij waren heel blij niet met eigenvervoer te zijn gegaan, er viel elke nacht ong. 15 a 20 cm sneeuw en sneeuwkettingen waren dus echt nodig.

De skibus komt je ieder 45 minuten voor het hotel oppikken en brengt je dan nr. Filzmoos met heerlijke skipistes, zeker het noemen waard is onderaan de pisten "Happy Filzmoos" voor een zalige lunch of een apres ski, met zeer vriendelijk personeel. Dus op naar 2010 om weer te boeken in Hotel Alpenkrone en waarschijnlijk weer met een busreis.

Goed en gezellig hotel

Anita en Wil
9-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Terug in Nederland kijken we terug op een fijne week in Alpenkrone. Gezellig hotel met veel dingen te doen. Zwembad, sauna, snookertafel en tafeltennis. Tegen betaling kan je gemasseerd worden. Aardig personeel. Wie vriendelijk doet zal ook vriendelijk terug ontvangen.Het ontbijtbuffet is lekker uitgebreid. Het avondeten is voldoende en heel lekker. Een 4 gangen menu welke je 's morgens bij het ontbijt moet aankruizen. Alleen als je 's middags niet eet op de piste zal het niet genoeg zijn. Anders kan ik het mij niet voorstellen. Ikzelf ben toch een kleine 100kg en had er ruim voldoende aan. Het enige minpuntje is de douche/wc. Deze is wat aan de kleine kant. Maar je hoeft er niet in te bivakkeren.

We hebben het in Alpenkrone goed naar onze zin gehad. Filzmoos heeft aardige pistes zij het wat beperkt maar wij zijn toch al gewend om met de auto naar andere gebieden te rijden dus dat hebben we hier ook gedaan. Het Amadé gebied is groot genoeg om elke dag iets anders te kiezen.

eerste keer in dit hotel en het is ons heel goed bevallen

janssen
3-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

eerste keer in dit hotel en het is ons heel goed bevallen. ik snap het commentaar niet van sommige mensen. het eten is goed en de kamers zijn ook voldoende.gewoon een goed hotel.

gaan zeker weer naar dit hotel.

Gereisd Met vrienden in maart 2008