Zoover

Dat viel tegen.

Monique
24-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes3

Hotel Alpenkrone in Filzmoos is een hotel wat buiten het centrum ligt. Op zich geen probleem, want er rijdt 1x per uur een bus. Wij waren met de auto en dat was goed te doen. We waren met z'n vieren; 2 volwassenen en 2 kinderen. De kamers vonden wij erg klein. We hadden een 2-persoonskamer waar ze 2 extra bedden bijgezet hadden. De badkamer was ook heel erg klein. Wat fijn aan het hotel is, is dat ze heel kindvriendelijk zijn, met een speelkamer en een tafeltenniskamer en zelfs een (klein) zwembad. Wat ons het meest tegen viel was het eten. De voorgerechten en nagerechten gingen nog wel, niet hoogstaand, maar de hoofdgerechten waren ronduit slecht. Ruderrolade waar je je mes niet doorheen kreeg en enorm taaie rosbief, met heel veel zenen. We vonden het eten zo slecht dat we een aantal keer buiten de deur hebben gegeten. Het personeel in het restaurant is alleen maar aan het rennen. Niet echt relaxed.

wat een uitzicht

Jf Vercruysse
18-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

leuk hotel met Zwembad en lekkere keuken,

op mooie hoogte met eein prachtig zicht.

in januari steeds een ballonhappening en je ziet de ballon opstijgen vanuit het restaurant. lekker ontbijt...

men is volop bezig met renovatie van de kamers en het hotel ...

10/10 voor de prijs kwaliteit.....enig nadeel voor een wintervakantie het hote lis redelijk hoog gelegen 4x4 of sneeuwkettingen zijn geen l overbodige uxe !

Voor de 6e keer terug!

Leonore Bouma
15-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

In februari gaan wij voor de 6e (of is het de 7e?) keer weer naar dit hotel. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Een aantal van de personeelsleden die ik er ruim 10 jaar geleden al zag, zijn er nog steeds. Zegt ook iets over het hotel!

Kids vermaken zich goed. Kortom, wij zijn zeer tevreden over dit hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010

Prima hotel

Jan Smits
1-9-2009

Dit hotel hebben we 3 dagen gebruikt als laatste in een Oostenrijk rondreis. In vergelijking met andere hotels was het voor ons zoontje heel leuk gebruik te kunnen maken van een indoor zwembad. Het hotel is een flink stuk van het centrum gelegen (hoger) wat het alleen geschikt maakt voor autobezitters. Tijdens ons verblijf was het ERG druk in de eetzaal, maar we hebben nooit lang op iets moeten wachten. Eten van redelijk goede kwaliteit, geen hoogstandjes maar dat mag je van HP ook niet verwachten. We hebben het in de kwaliteit niet kunnen merken, maar je ziet wel dat dit hotel het moet hebben van hoge bezoekersaantallen (eetzaal) maar verder hebben we daar in het hotel zelf weinig van gemerkt. Kamers OK, de bedden ook. Bezoek naar tevredenheid geweest.

In de zomer een keer kijken hoe het is

23-8-2009

Leuk hoor om te zien hoe het in de zomer uitziet. Iedere wintersport gaan wij naar Filzmoos en we zijn in dit hotel erg vaak geweest maar dan in de winter. Het is 6 jaar geleden dat we hier waren maar weer erg leuk.

Een mooi saunagedeelte en leuk zwembad , wel klein maar de kinderen vonden het erg leuk. Familiekamer met 2 slaapkamers. Ontbijt was goed en ook het diner was goed. Wij betaalde 25 euro pp per nacht incl HP. Naar ons idee een koopje zeker gezien de prijzen in de winter. OK geen culinair hoogstandje maar wij hebben goed gegeten. In de omgeving erg veel te zien

Leuk hotel voor leuke prijs

Janine
18-7-2009

Het is geen super-de-luxe hotel, maar wel heel leuk. eten was goed, maar niet exclusief. Met kinderen wel heel leuk, kiinderen kregen elke dag een kindvriendelijk menu

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2008

prima hotel

marcel
2-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

prima gezellig hotel vriendelijk personeel. kinderen hebben veel vrienden gemaakt.volgendjaar weer.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2009