Zoover

Hotel Alpenkrone

Hotelsterstersterster
7,8

• Ligging t.o.v. pistes6,1

Mooi hotel, leuk personeel, goed eten

IK
28-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk hotel, netjes, leuk personeel, sauna.s zwembad, prachtig uitzicht, we hebben een top vakantie gehad, een aanrader ...

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Voors en Tegens

Rob van der Meer
8-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes4

De bediening was vlot en vriendelijk. Diner en ontbijtbuffet was helemaal goed.

De kamer was wat simpel. Douche en toilet in een ruimte en zeer klein. Zag er oud en gedateerd uit. Geen frisse indruk.

Zwembad is klein en bij 4 personen al te klein. De 2 sauna's boden ruimte aan nauwelijks 4 personen. De baas van het hotel is stug en onvriendelijk. Straalt geen hospitality uit. Was bijv. niet bereid moeite te doen lactose vrije melk in te slaan, wij moesten dat zelf maar zoeken want het was er volgens hem helemaal niet. Wij vonden het zelf in 2 winkels.

Dit hotel verdient géén **** maar twee à drie. Voor de vierde moet er veel gebeuren in/aan het hotel.

Alleen in het restaurant wordt er rekening gehouden met niet-rokers. Zelfs in de lobby mag gerookt worden.

De skibus rijdt te weinig gedurende de dag, je moet daardoor soms meer als 3 kwartier wachten.

Dit Hotel was onze eerste vakantie in OOstenrijk en is en

Geertje Wolters
28-6-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit Hotel was onze eerste vakantie in OOstenrijk en is ZEER bevallen.

Vriendelijk, zeer goed eten en nergens iets op aan te merken!!!

Ik kan werkelijk geen enkel commentaar voor dit hotel bedenken.

Zeker een aanrader!

Gereisd Anders in juni 2006

Wij zijn dit jaar voor het eerst in hotel ALPENKRONE Nou

TH.van Binsbergen
10-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn dit jaar voor het eerst in hotel ALPENKRONE geweest. Nou het was in een woord een feest.De aankomst was al perfect, s'morgens om tien uur zaten wij al in onze kamer.Het uitzicht geweldig.Elke avond een prima diner goede service en altijd een vriendelijk woord. s'morgens een uitgebreidt ontbijt buffet.Elke dag na het skien heerlijk in het zwembad[lekker warm]

Wat het eten betreft hebben we betere hotels in oostenrijk

teddie
9-9-2005

Wat het eten betreft hebben we betere hotels in oostenrijk meegemaakt ,en dan heb ik het over hotels met minder sterren.Je moet wel erg gek op sla zijn anders kom je wat de groenten betreft erg tekort 8 spruitjes of 4 sperziebonen is gewoon niet genoeg.gelukkig krijg je een hapje vooraf en soep en er staat altijd brood s morgens een gewoon ontbijt echt geen 4 sterren waard.Het hotel ligt erg mooi ,maar verwacht geen avond vertier wat je vaak in andere hotels meemaakt daarvoor moet je naar beneden naar het dorp.geen hotel voor jonge mensen en ook vaak niet voor oudere want in de bar is er vaak erg luide muziek.

Wij hebben hier zowel in de winter als de zomer een keer

Nancy
16-8-2005
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hebben hier zowel in de winter als de zomer een keer vakantie gehouden. De klim is inderdaad wel fors te noemen, ook met de auto is het een steile helling die je moet nemen. In de winter is dit beiden natuurlijk anders van aard.Verder is het een heel fijn hotel om te verblijven. De kinderen (4 en 7) hebben het ook erg leuk gevonden. De speeltuin(zomer) en het binnenzwembad. Eten is goed en de kamers prima. Vriendelijk personeel.De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Alleen de hellende weg, moet je dan accepteren.

Wij waren er vorig jaar met 14 personen en gaan nu in met

yolanda koomen
1-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij waren er vorig jaar met 14 personen en gaan nu in januari met 45 personen. Zeer goed bevallen. Prachtige ligging,

goed eten, gezellig vertoeven.

Minpunt je moet naar beneden lopen ongeveer 15 minuten naar het dorp maar sávonds moet je ook weer omhoog lopen.

Wel een aanrader!

Gereisd Anders in januari 2005

Wij komen hier al 10 jaar

Frank en Miranda
13-9-2004

Wij komen hier al 10 jaar. Het eten is altijd goed. En je kunt je er prima vermaken in de gezellige huiskamer, bar, tv- en kinderkamer. Er is een gezondheidscentrum met kuurbaden, sauna & massages. Heerlijk na een dagje skien. Voor deze prijs vind je in heel Oostenrijk niets beters. Met de bus ben je zo in het centrum en in de andere dorpen van de Amade. Wat wil je nog meer.

Het hotel ligt echt in de Alpen, maar de skibus brengt

Rianne
12-2-2004

Het hotel ligt echt in de Alpen,

maar de skibus brengt je naar het dorp.

(muv zaterdag)Heel veel ramen: heel mooi uitzicht. Kamers zijn eenvoudig maar goed.

Het zwembad is klein, maar de sauna is super.

Er is een relexruimte voor 12 personen.(zeer goed. Het eten is s'morgens en s'avonds heel goed.(Heel veel keus)ECHT EEN AANRADER

Vanuit het dorp zie je de pistes.

Eten erg goed, kamers iets aan de kleine kant

Patrick van Zundert
25-11-2003

Eten erg goed, kamers iets aan de kleine kant.

Zoals al eerder vermeld is het een hele klim.

Grote pluspunt van dit hotel: onze dochter is er verwekt, dus vruchtbare lucht (misschien door die wat hogere ligging?) ;-)

Gereisd Anders in november 2003