Zoover

Hotel Alpenkrone

7,8

• Ligging t.o.v. pistes6,1
2008

De kamers waren netjes en schoon

fam. kamphuis
16-6-2008

De kamers waren netjes en schoon.

Helaas was het water van het zwembad erg koud.

We vonden de man (leek ons de eigenaar) achter de incheck balie niet echt vriendelijk.

Het aanvullen van het eten duurde soms wel lang.

Het is niet echt een hotel om met kinderen heen te gaan.

De prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Gereisd Familie in juli 2007

Prima hotel! Hebben er een heerlijke week gehad tijdens de

Fam. Das
11-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel! Hebben er een heerlijke week gehad tijdens de sneeuw/voorjaarsvak. We komen hier al een aantal jaren. Eten is goed, kamers netjes.

Gereisd Familie in maart 2008

Wij zijn in de voorjaarsvakantie geweest, bij een volle op

Monique
8-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn in de voorjaarsvakantie geweest, bij een volle bezetting van het hotel en, ondanks alle negatieve reacties op deze site, vonden wij het een prima hotel. Zeker als je met kinderen op skivakantie gaat is Filzmoos een topplaats. Wel vonden we het vreemd dat de skischool vooraf via internet gereserveerd moest worden, maar gelukkig hadden we door uitvallers toch nog een plaatsje. Het personeel in het hotel was zeer vriendelijk en wij vonden het eten lekker, ook passend bij 4 sterren en meer dan verwacht voor de prijs van het hotel. Genoeg te kiezen uit 3 menu's, waaronder 1 vegetarisch en een kindermenu (wat je ook nog naar wens kon aanpassen). En bij het ontbijt was er meer dan voldoende te eten! Wat we ook merkten was, dat als er al wat te klagen viel, men zijn uiterste best deed om dat weer te verhelpen.

Het hotel is, door zijn ligging op de berg en afstand tot het centrum, naar onze mening iets minder geschikt voor ouders met pubers en andere apres ski-liefhebbers.

Nadelen! *Het hotel is oud en vervallen en zeker geen wij

gerrit
13-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes4

Nadelen!

*Het hotel is oud en vervallen en zeker geen 4****!

*De kamer waar wij op verbleven moest een 2/4 kamer zijn, helaas was hij niet groter dan 18m2 in diversen hotels is dit een 2 perskamer.(geboekt bij Oad)

*Het bed was wel special, waarschijnlijk hebben hier mijn opa en oma vroeger ook op geslapen.(die inmiddels al wat jaartjes zijn overleden)

het werd bij elkaar gehouden door alles wat geen geld mocht kosten.

*Het eten is ronduit slecht en eenzijdig en totaal geen variatie. Ontbijt matig tenzij je van bacon en worstjes houd of van hamburgers van een dag oud?

*De eigenaars mogen idd een curses klantvriendelijkheid gaan volgen, onbegrijpelijk het seizoen is net begonnen.!! aan het eind kan ik me nog iets van voorstellen maar nu al zo onvriendelijk.

ok nu de voordelen.

*het bedienend personeel is wel vriendelijk!

Het dorp is super daarom komen we ieder jaar terug, maar in alpenkrone zien ze me nooit meer.