Zoover

• Ligging t.o.v. pistes6,1

Goed onderkomen, Diner niet top

Rolf
10-9-2019

Mooi uitvalbasis voor leuke wandelingen.

Diner in dit hotel was de eerste helft ronduit smakeloos, de 2e helft was het af en toe zeker ook prima. De entourage en fantasie in de gerechten van het 4 gangen(!) menu was hoog. Kwaliteit niet.

Ontbijt was goed. Sober wat keuzes brood betreft (wit of bruin bolletje, of zelf plakken bruin brood afsnijden), maar ik heb goed ontbeten.

Bedden waren goed.

Ligging prima.

Leuk zwembadje om even baantjes te trekken 's-morgens, en lekkere sauna.

We hebben al met al een lekkere vakantie gehad. (We hadden prima wandelweer)

Gereisd Met partner in augustus 2019

Leuk geweest, maar niet voor herhaling vatbaar

R Vlies
8-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel Alpenkrone in een wat verouderd Hotel, maar wel schoon en netjes, Bij binnenkomst werd ons gelijk gevraagd of we een upgrade wild hebben naar een kamer met beter uitzicht, en hier voor moest je dan ook meer voor bij betalen, terwijl en nergens in de brochure stond vermeld dat je voor een kamer met uitzicht meer moest betalen.

Eten is goed, alleen is het restaurant niet van deze tijd waardoor je je moet bewegen door een massa mensen om aan bv je ontbijt te komen, Op het terras slechte bediening en het valt op dat men ook niet echt moeite doet om met Nederlands gasten een praatje aan te gaan. Ook word er beloofd bij minimaal 10 nachten dat je een welness voucher krijgt, niet gekregen. Al bij al een net Hotel, goed eten, maar ze zouden wat meer aan deze kleine puntjes moeten werken.

Gereisd Met partner in mei 2019

heerlijk genoten

genieters
28-2-2013

Wij, mijn man en ik hebben een heerlijke week gehad in januari, heerlijk genoten van de mooie winterwandelingen. Hotel was netjes en goed, leuk zwembad, personeel vriendelijk, eten goed. Wij komen hier graag nog eens terug, misschien volgend jaar.

Gereisd Met partner in januari 2013

Saai hotel die 2 sterren waard is

Vakantieganger
24-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het hotel ligt 1.5 km van het centrum en de laatste bus gaat om 5 uur. Als je deze mist moet je naar boven lopen over een steile weg die bij sneeuw erg glad is. Hotel ligt daarom erg geisoleerd en in de avond is er niets te doen. De bar lijkt wel een gevangenis incl tralies. In het hele hotel mag niet gerookt worden alleen in de rokersruimte die tevens als tv kamer dient. Avondeten is goed maar wel weinig, ontbijt is uitstekend. De kamer is erg klein en eenvoudig. Met een beetje pech zit je op de begane grond en bij veel sneeuw heb je geen uitzicht waardoor het lijkt alsof je in een opgesloten ruimte zit. Hotel heeft 4 sterren maar het is naar mijn mening maar 2 sterren waard.

Prima prijs kwaliteit verhouding, bediening super!

Pieter en Elly
14-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Boven verwachting. Lekker en gevarieerd eten. Fijne sauna's.

Bediening erg vriendelijk. Skigebied is klein maar goed voor skier die niet teveel eisen stelt. leuke rode en blauwe afdalingen.

Skibus stopt voor de deur en rijdt ongeveer elk uur.

Wel geisoleerd t.o.v. Ski-Amade gebied (Flachau). Die bus rijdt slechts 3 keer per week (di, wo, do) tegen extra betaling (8 euro retour). Kost veel extra tijd.

Maar overall: leuke vakantie gehad.

Geweldig!

Mel en Bo
1-6-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn in januari naar hotel alpenkrone geweest en wij hebben ons daar uitstekend vermaakt!

De mensen waren erg vriendelijk, sociaal en behulpzaam. Het eten was er goed en het hotel heeft een mooie ligging. Naar het dorp lopen was wel een eindje maar er reed ook een bus waar we gratis gebruik van konden maken.

We hadden voordat we op vakantie gingen ook een paar recenties gelezen die behoorlijk negatief waren, wij snappen niet waar ze het vandaan halen. Onze vakantie was TOPP!

zeker nog eens

Fam Eames
29-5-2010

Was een geweldig hotel met super service personeel bijzonder vriendelijk zou er zo weer heen gaan en het zeker aan bevelen

Gereisd Met partner in mei 2010

Prima in orde!

Agnes
12-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Alpenkrone ligt prachtig met uitzicht over het dorp. Dit brengt met zich mee dat je wel de skibus naar de pistes moet nemen of een stukje moet wandelen (naar beneden ben je er zo terug naar boven een behoorlijke klim van ca. 15 minuten) De skibus rijdt inderdaad wat weinig (ca. 1x per 45 minuten) maar als je even kijkt wanneer hij vertrekt ('s ochtends 9.05 en 9.50 uur) hoef je dus niet 3 kwartier te wachten! Ook wij zaten in het bijgebouw, lekker rustig en kamers prima.

Eten heel goed en ruim voldoende 4 gangen, ontbijt uitgebreid alles is aanwezig. Sauna heel nieuw alles heel netjes, wat aan de kleine kant maar dan wacht je gewoon even. Zwembad inderdaad erg klein. Al met al een heel fijne vakantie gehad en voor herhaling vatbaar!

goed hotel, hondvriendelijk

Fred en Liesbeth van den Tempel
16-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij kijken terug op een te gekke week in Alpenkrone.

Vriendelijk personeel, goed eten vooral het ontbijt.

Wij hadden onze hond mee genomen dit was geen probleem , ze zijn er hondvriendelijk.

Wij komen er zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in februari 2009

gewoon goed niks mis mee."

beckers
15-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

zijn 23jan.09 geweest. Helemaal niks mis met het hotel, eten goed.

Nadeel is dat de skibus een maal per uur gaat.

Hotel prijs kwaliteit verhoudingvoor ons een dikke 8.

Gereisd Met partner in februari 2009