Zoover
Hotel Alpenkrone

Hotel Alpenkrone

7,8

• Ligging t.o.v. pistes6,1

Mooi hotel met een prachtige ligging.

max
20-11-2008

Zeer vriendelijk personeel. Goed eten en voldoende. Wij hadden onze hond bij ons en dat is geen probleem.

Gereisd Met partner in juni 2007

De eigenaar komt in het begin inderdaad bot over, maar hij

Rik en Tjitske
19-7-2008

De eigenaar komt in het begin inderdaad bot over, maar langzamerhand ontdooide hij (zijn 17 nachten gebleven).Personeel was uit zichzelf heel erg vriendelijk, behulpzaam en groette je iedere keer (wat van je medegasten niet altijd gezegd kon worden.) Waren veel Engelsen en Oost-Europese landen.

Wij hadden een kamer, in het nieuwe gedeelte, die goed en netjes was. We kunnen dit hotel best aanbevelen. De ligging buiten de kern van Filzmoos was voor ons geen bezwaar. (het is inderdaad een hele klim).

De kamers waren netjes en schoon

fam. kamphuis
16-6-2008

De kamers waren netjes en schoon.

Helaas was het water van het zwembad erg koud.

We vonden de man (leek ons de eigenaar) achter de incheck balie niet echt vriendelijk.

Het aanvullen van het eten duurde soms wel lang.

Het is niet echt een hotel om met kinderen heen te gaan.

De prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Gereisd Familie in juli 2007

eerste keer in dit hotel en het is ons heel goed bevallen

janssen
3-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

eerste keer in dit hotel en het is ons heel goed bevallen. ik snap het commentaar niet van sommige mensen. het eten is goed en de kamers zijn ook voldoende.gewoon een goed hotel.

gaan zeker weer naar dit hotel.

Gereisd Met vrienden in maart 2008

Gezellig hotel waar wij nu al weer 6 jaar komen

W. Ouwehand
17-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Gezellig hotel waar wij nu al weer 6 jaar komen. Voor ons is de hoeveelheid avondeten voldoende; grote eters hebben er wellicht niet genoeg aan. Kwaliteit van het avondeten (4 gangen) vinden wij goed. Je kunt gebruik maken van een saladebuffet. Het ontbijtbuffet is ook voldoende.

De service door het personeel is uitstekend.

Goede prijs/kwaliteit-verhouding.

Prima hotel! Hebben er een heerlijke week gehad tijdens de

Fam. Das
11-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel! Hebben er een heerlijke week gehad tijdens de sneeuw/voorjaarsvak. We komen hier al een aantal jaren. Eten is goed, kamers netjes.

Gereisd Familie in maart 2008

Wij zijn in de voorjaarsvakantie geweest, bij een volle op

Monique
8-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn in de voorjaarsvakantie geweest, bij een volle bezetting van het hotel en, ondanks alle negatieve reacties op deze site, vonden wij het een prima hotel. Zeker als je met kinderen op skivakantie gaat is Filzmoos een topplaats. Wel vonden we het vreemd dat de skischool vooraf via internet gereserveerd moest worden, maar gelukkig hadden we door uitvallers toch nog een plaatsje. Het personeel in het hotel was zeer vriendelijk en wij vonden het eten lekker, ook passend bij 4 sterren en meer dan verwacht voor de prijs van het hotel. Genoeg te kiezen uit 3 menu's, waaronder 1 vegetarisch en een kindermenu (wat je ook nog naar wens kon aanpassen). En bij het ontbijt was er meer dan voldoende te eten! Wat we ook merkten was, dat als er al wat te klagen viel, men zijn uiterste best deed om dat weer te verhelpen.

Het hotel is, door zijn ligging op de berg en afstand tot het centrum, naar onze mening iets minder geschikt voor ouders met pubers en andere apres ski-liefhebbers.

Wij zijn er in februari 1 week geweest

K. van Eeken
21-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij zijn er in februari 1 week geweest. Het eten was wat weinig helaas. Kamers zijn netjes.

Je moet altijd met de auto of bus naar de piste. Filzmoos zelf heeft niet zoveel pistes. Ongeveer een half uur rijden van Flachau of andere grote skigebieden.

Gereisd Met partner in februari 2008

Wij zijn hier voor de derde keer geweest

kees
20-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn hier voor de derde keer geweest. Het hotel bevalt uitstekend. Het hotel is al wat ouder en ook best gehorig, maar ziet er wel gezellig uit.De eigenaresse is inderdaad wat nors, maar daar moet je doorheen prikken, zo is ze nou eenmaal.

Het ontbijt is hardstikke goed; elke dag verse kaiserbroodjes (wit en bruin), vers brood, cake, allerlei smaken yoghurt, cruesli, worst, kaas, eieren, bacon en worstjes; niets op aan te merken.

Je hebt 3 keuzes voor het avondeten en een kindermenu. Was ook gewoon goed. Beneden in het hotel een klein zwembadje, maar groot genoeg voor onze kinderen die zich hier erg vermaakt hebben. Gratis sauna, gezellige bar met vriendelijk personeel. Kortom een goede vakantie voor relatief weinig geld.

Iedereen die op dit hotel wat aan te merken heeft, moet maar in een vreselijk duur 4* hotel gaan zitten. Wij hebben ons bespaarde geld in ieder geval aan leuke dingen opgemaakt.

Nadelen! *Het hotel is oud en vervallen en zeker geen wij

gerrit
13-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes4

Nadelen!

*Het hotel is oud en vervallen en zeker geen 4****!

*De kamer waar wij op verbleven moest een 2/4 kamer zijn, helaas was hij niet groter dan 18m2 in diversen hotels is dit een 2 perskamer.(geboekt bij Oad)

*Het bed was wel special, waarschijnlijk hebben hier mijn opa en oma vroeger ook op geslapen.(die inmiddels al wat jaartjes zijn overleden)

het werd bij elkaar gehouden door alles wat geen geld mocht kosten.

*Het eten is ronduit slecht en eenzijdig en totaal geen variatie. Ontbijt matig tenzij je van bacon en worstjes houd of van hamburgers van een dag oud?

*De eigenaars mogen idd een curses klantvriendelijkheid gaan volgen, onbegrijpelijk het seizoen is net begonnen.!! aan het eind kan ik me nog iets van voorstellen maar nu al zo onvriendelijk.

ok nu de voordelen.

*het bedienend personeel is wel vriendelijk!

Het dorp is super daarom komen we ieder jaar terug, maar in alpenkrone zien ze me nooit meer.