Zoover

• Ligging t.o.v. pistes6,1

heerlijk genoten

genieters
28-2-2013

Wij, mijn man en ik hebben een heerlijke week gehad in januari, heerlijk genoten van de mooie winterwandelingen. Hotel was netjes en goed, leuk zwembad, personeel vriendelijk, eten goed. Wij komen hier graag nog eens terug, misschien volgend jaar.

Gereisd Met partner in januari 2013

Dat viel tegen.

Monique
24-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes3

Hotel Alpenkrone in Filzmoos is een hotel wat buiten het centrum ligt. Op zich geen probleem, want er rijdt 1x per uur een bus. Wij waren met de auto en dat was goed te doen. We waren met z'n vieren; 2 volwassenen en 2 kinderen. De kamers vonden wij erg klein. We hadden een 2-persoonskamer waar ze 2 extra bedden bijgezet hadden. De badkamer was ook heel erg klein. Wat fijn aan het hotel is, is dat ze heel kindvriendelijk zijn, met een speelkamer en een tafeltenniskamer en zelfs een (klein) zwembad. Wat ons het meest tegen viel was het eten. De voorgerechten en nagerechten gingen nog wel, niet hoogstaand, maar de hoofdgerechten waren ronduit slecht. Ruderrolade waar je je mes niet doorheen kreeg en enorm taaie rosbief, met heel veel zenen. We vonden het eten zo slecht dat we een aantal keer buiten de deur hebben gegeten. Het personeel in het restaurant is alleen maar aan het rennen. Niet echt relaxed.

Saai hotel die 2 sterren waard is

Vakantieganger
24-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het hotel ligt 1.5 km van het centrum en de laatste bus gaat om 5 uur. Als je deze mist moet je naar boven lopen over een steile weg die bij sneeuw erg glad is. Hotel ligt daarom erg geisoleerd en in de avond is er niets te doen. De bar lijkt wel een gevangenis incl tralies. In het hele hotel mag niet gerookt worden alleen in de rokersruimte die tevens als tv kamer dient. Avondeten is goed maar wel weinig, ontbijt is uitstekend. De kamer is erg klein en eenvoudig. Met een beetje pech zit je op de begane grond en bij veel sneeuw heb je geen uitzicht waardoor het lijkt alsof je in een opgesloten ruimte zit. Hotel heeft 4 sterren maar het is naar mijn mening maar 2 sterren waard.

wat een uitzicht

Jf Vercruysse
18-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

leuk hotel met Zwembad en lekkere keuken,

op mooie hoogte met eein prachtig zicht.

in januari steeds een ballonhappening en je ziet de ballon opstijgen vanuit het restaurant. lekker ontbijt...

men is volop bezig met renovatie van de kamers en het hotel ...

10/10 voor de prijs kwaliteit.....enig nadeel voor een wintervakantie het hote lis redelijk hoog gelegen 4x4 of sneeuwkettingen zijn geen l overbodige uxe !

Prima prijs kwaliteit verhouding, bediening super!

Pieter en Elly
14-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Boven verwachting. Lekker en gevarieerd eten. Fijne sauna's.

Bediening erg vriendelijk. Skigebied is klein maar goed voor skier die niet teveel eisen stelt. leuke rode en blauwe afdalingen.

Skibus stopt voor de deur en rijdt ongeveer elk uur.

Wel geisoleerd t.o.v. Ski-Amade gebied (Flachau). Die bus rijdt slechts 3 keer per week (di, wo, do) tegen extra betaling (8 euro retour). Kost veel extra tijd.

Maar overall: leuke vakantie gehad.

Voor de 6e keer terug!

Leonore Bouma
15-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

In februari gaan wij voor de 6e (of is het de 7e?) keer weer naar dit hotel. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Een aantal van de personeelsleden die ik er ruim 10 jaar geleden al zag, zijn er nog steeds. Zegt ook iets over het hotel!

Kids vermaken zich goed. Kortom, wij zijn zeer tevreden over dit hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010

Geweldig!

Mel en Bo
1-6-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn in januari naar hotel alpenkrone geweest en wij hebben ons daar uitstekend vermaakt!

De mensen waren erg vriendelijk, sociaal en behulpzaam. Het eten was er goed en het hotel heeft een mooie ligging. Naar het dorp lopen was wel een eindje maar er reed ook een bus waar we gratis gebruik van konden maken.

We hadden voordat we op vakantie gingen ook een paar recenties gelezen die behoorlijk negatief waren, wij snappen niet waar ze het vandaan halen. Onze vakantie was TOPP!

zeker nog eens

Fam Eames
29-5-2010

Was een geweldig hotel met super service personeel bijzonder vriendelijk zou er zo weer heen gaan en het zeker aan bevelen

Gereisd Met partner in mei 2010

Prima hotel

Jan Smits
1-9-2009

Dit hotel hebben we 3 dagen gebruikt als laatste in een Oostenrijk rondreis. In vergelijking met andere hotels was het voor ons zoontje heel leuk gebruik te kunnen maken van een indoor zwembad. Het hotel is een flink stuk van het centrum gelegen (hoger) wat het alleen geschikt maakt voor autobezitters. Tijdens ons verblijf was het ERG druk in de eetzaal, maar we hebben nooit lang op iets moeten wachten. Eten van redelijk goede kwaliteit, geen hoogstandjes maar dat mag je van HP ook niet verwachten. We hebben het in de kwaliteit niet kunnen merken, maar je ziet wel dat dit hotel het moet hebben van hoge bezoekersaantallen (eetzaal) maar verder hebben we daar in het hotel zelf weinig van gemerkt. Kamers OK, de bedden ook. Bezoek naar tevredenheid geweest.

In de zomer een keer kijken hoe het is

23-8-2009

Leuk hoor om te zien hoe het in de zomer uitziet. Iedere wintersport gaan wij naar Filzmoos en we zijn in dit hotel erg vaak geweest maar dan in de winter. Het is 6 jaar geleden dat we hier waren maar weer erg leuk.

Een mooi saunagedeelte en leuk zwembad , wel klein maar de kinderen vonden het erg leuk. Familiekamer met 2 slaapkamers. Ontbijt was goed en ook het diner was goed. Wij betaalde 25 euro pp per nacht incl HP. Naar ons idee een koopje zeker gezien de prijzen in de winter. OK geen culinair hoogstandje maar wij hebben goed gegeten. In de omgeving erg veel te zien