Zoover

• Ligging t.o.v. pistes6,1

Goed onderkomen, Diner niet top

Rolf
10-9-2019

Mooi uitvalbasis voor leuke wandelingen.

Diner in dit hotel was de eerste helft ronduit smakeloos, de 2e helft was het af en toe zeker ook prima. De entourage en fantasie in de gerechten van het 4 gangen(!) menu was hoog. Kwaliteit niet.

Ontbijt was goed. Sober wat keuzes brood betreft (wit of bruin bolletje, of zelf plakken bruin brood afsnijden), maar ik heb goed ontbeten.

Bedden waren goed.

Ligging prima.

Leuk zwembadje om even baantjes te trekken 's-morgens, en lekkere sauna.

We hebben al met al een lekkere vakantie gehad. (We hadden prima wandelweer)

Gereisd Met partner in augustus 2019

Leuk geweest, maar niet voor herhaling vatbaar

R Vlies
8-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel Alpenkrone in een wat verouderd Hotel, maar wel schoon en netjes, Bij binnenkomst werd ons gelijk gevraagd of we een upgrade wild hebben naar een kamer met beter uitzicht, en hier voor moest je dan ook meer voor bij betalen, terwijl en nergens in de brochure stond vermeld dat je voor een kamer met uitzicht meer moest betalen.

Eten is goed, alleen is het restaurant niet van deze tijd waardoor je je moet bewegen door een massa mensen om aan bv je ontbijt te komen, Op het terras slechte bediening en het valt op dat men ook niet echt moeite doet om met Nederlands gasten een praatje aan te gaan. Ook word er beloofd bij minimaal 10 nachten dat je een welness voucher krijgt, niet gekregen. Al bij al een net Hotel, goed eten, maar ze zouden wat meer aan deze kleine puntjes moeten werken.

Gereisd Met partner in mei 2019

Hotel Alpenkrone is zeker een aanrader!

Klaas
9-7-2018

Alles was super geregeld, zeer schone kamers/douches. Eten was perfect, de bediening was erg vriendelijk en vlot. We hadden all-inclusive en het was zoals gezegd TOP geregeld!. Het dorpje ligt op loop afstand en is buitengewoon gezellig.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Fantastisch, graag nog een keer!!

A. Meijering
23-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Geweldig hotel waar we voor de 2e x verbleven. Super goed eten. Je kan elke dag kiezen uit verschillende 4 gangen menu's. Zelfs voor vegetariërs en kinderen is er een menu. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel.

De kamers zijn zeer prettig en de bedden liggen fantastisch. Het uitzicht vanuit onze kamer op de bergen (bischofsmütze) was erg mooi.

Een zwembad en Sauna zijn ook aanwezig en keurig onderhouden.

Enig minpuntje is dat als je te voet naar het dorp gaat, het best een zware klim naar boven is. Maar ach we kwamen voor het wandelen dus dit namen we voor lief.

Voor de wintersporters:

In de winter is er een skibus van het hotel die je naar de piste brengt en weer ophaalt.

Gereisd Met vrienden in september 2017

super goed hotel

Karin
6-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Netjes hotel. Ruime kamers. Heerlijk, gevarieerd eten. Vriendelijk personeel.

Ligging tov van de piste; prima. Bus voor hotel.

Familieskigebied. Voor de ervaren skiër moet je een eindje rijden richting Flachau.

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Mooi hotel, leuk personeel, goed eten

IK
28-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk hotel, netjes, leuk personeel, sauna.s zwembad, prachtig uitzicht, we hebben een top vakantie gehad, een aanrader ...

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Fantastisch gezellig eten goed, kamers goed enz.

H.B.M. van der Heijden
31-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dat je met de skibus naar beneden kunt. En dat als je wil lopen je goed ter been moet zijn. Het hotel ligt op een berg met prachtig zicht op Filzmoos. Op en neer met eigen auto is ook geen probleem. Vanuit het hotel kijk je op de skipistes.

Wij zien geen nadelen. Lopen van het hotel naar centrum is ongeveer een half uur. Wij zien het als een warming up voor het skiën.

goede prijs kwaliteiten verhouding

van meene
24-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ski gebied in Filzmoos is beperkt maar op korte afstand zijn er volop prima pistes.

Hotel is prima, schoon, goed eten en het personeel is vriendelijk en doen hun best voor de gasten

Gereisd Met vrienden in maart 2014

super vakantie

lindyvl
16-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

wij waren hier met 2 volwassene en 6 kinderen tussen de leeftijd van 16 en 20 jaar. Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Voor de auto werd meteen een parkeerplaats gezocht. Het eten was goed er was genoeg keuze. Ze bakte altijd extra frietjes voor ons. Voor de prijs was het zeker een 9.De skibus was ook ideaal er was genoeg ruimte.

Gereisd Met vrienden in maart 2014

fantastische plek

c.horsmeier
19-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

hotel Alpenkrone is prachtig hotel goed eten vooral ontbijt prima personeel heel vreindelijk kamers schoon . zeker nog een terug

Gereisd Met vrienden in maart 2013