Zoover

Netjes, maar 1x is genoeg

Appie
11-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net en schoon hotel,ligt aan een zeer druk kruispunt aan de rand van Altenmarkt, verkeer gaat continu door.

In de zomer AI maar dit bestaat uit goedkope B merk frisdrank en bier waar nog nooit iemand van gehoord heeft.

Keuze menu is goed maar wel summier, ontbijt om de dag gekookt of gebakken ei.

Klein maar net zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prima hotel

rwa
1-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goede kamers, meestel met balkon, geheel wordt goed schoon gehouden. Goede keuken en vriendelijk personeel.

Voldoende ruimte voor het opbergen van ski's en schoenen.

Skibus achter het hotel met aan de ene kant van de weg verbinding naar zauchensee en aan de andere zijde richting flachau. Beide snel te bereiken.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Fijn hotel, lekker eten

Linda
16-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Voor skibestemming ben je 20 min. Met de bus onderweg voordat je bij de gondels bent. Zit niet in het centrum.

Erg afwisselt en lekker eten! Door de keuken voor verschillende stukjes vlees, die de kok terplekke afsnijden.

Nette kamers, worden keurig schoon gehouden.

Vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in maart 2017

Super Hotel

Evelyne
23-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel mooi hotel. vriendelijke en behulpzaam personeel, Goed eten, Alles mooi schoon . Echt waar voor je geld.

Hoe de ligging van de piste is weet ik niet we waren er in de zomer. maar de ligging in het dorp en van de snelweg was goed.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

fantastisch! van aankomst tot vertrek.

Henk St.
9-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goede skibussen naar gebieden in de buurt. Stoppen bijna voor de deur. Je bent wel van skibussen of eigen vervoer afhankelijk naar de skigebieden.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

fantastisch hotel met super bediening

declercq luc
31-7-2016

super hotel met zeer goede bediening eten was sublien zeer vriendelijk personeel en er was hem niets te veel

zeer goed ontijtbuffet lunchpakket van ontbijtbuffet het avondeten was in een woord subliem

dit hoteel is een aanrader voor iedereen zowel gezinnen met kleinere kinderen al met oudere kinderen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Goed hotel

yannick
12-8-2014

Hotel Brückenwirt is een uitstekend hotel met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Er werden geen erg ingewikkelde gerechten geserveerd, maar het eten was wel erg lekker.Onze kamer in het nieuwbouwgedeelte was modern, ruim en schoon.

Het hotel beschikt over een aantal faciliteiten zoals een klein zwembad met grote ligweide, een kleine fitnessruimte en een kinderspeelkamer.

Doordat het hotel dichtbij de snelweg ligt kun je vrij gemakkelijk en snel andere plaatsen bereiken om daar uitstapjes te gaan maken.

Een aanrader.

Echte aanrader - prijs kwaliteit zeer goed.

Eddy uit België
27-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij gaan reeds 12 jaar naar Hotel Brückenwirt omdat het ons alles biedt, wat wij van een hotel tijdens een skivakantie verlangen. Ruime en zeer propere kamers met TV en kluis, een lekkere keuken, vriendelijke bediening en de fam. Scharfetter is soepel als er een extraatje gevraagd wordt. Er is tevens een fitness ruimte en sinds een paar jaren een prachtig Heath centrum met sauna, Turks Bad, enz. Er is ook een zwembad wat voor onze kinderen telkens heel leuk is. De afgelopen jaren hebben wij in Altenmarkt ook andere hotels bezocht, maar naar prijs-kwaliteit hebben wij nooit een beter alternatief gevonden. Verder werd het hotel een paar jaren geleden volledig vernieuwd zonder dat dit echt merkbaar was in de prijs. Het hotel ligt wel een paar kms. van de skigebieden maar met de auto is alles binnen de 15 min, makkelijk bereikbaar. Er stopt ook een bus vlak voor het hotel, inbegrepen in de skipas. Wij kunnen ons echt niet verbeteren en als je er een keer was, dan keer je beslist terug.

Prijs kaliteit verhouding uitstekend

edwin en brigitte
24-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel Brückenwirt in Altenmarkt in Pongau is ons al jaren zeer goed bevallen. Zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend voor een dergelijk hotel wat dan wel aan de piste ligt met zelfde faciliteiten betaal je ruim het dubbele per persoon.

Het eten is een 2 keuze menu en als er dan toch niets voor je gading bijstaat kan je altijd in overleg iets anders krijgen geen probleem!! De familiekamer welke we hebben is echt super een aparte kamer voor 2 kinderen met ook een tv een ruime douche met twee wastafels en een balkonnetje met 2 ligstoelen. Tijdens de wintersport vakantie met Carnaval is het tevens mogelijk om iets eerder of lateren te komen en gaan en toch betaal je maar het aantal overnachtingen. Wij komen er al vele jaren met een aantal gezinnen, waarbij we zelfs vrienden aan hebben overgehouden uit Belgie met 2 kinderen wat weer super is voor ons maar ook zeker voor de kinderen. Al met al voor ons een super Hotel!!!!

superleuk kindvriendelijk hotel

fred en jolanda rombouts
22-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij komen er al vele jaren met 3 gezinnen met veel plezier nooit problemen gehad en alles is bespreekbaar prijskwaliteit super

fijn zwembad en super wellnessruimte

volgens ons een echte aanrader

Gereisd Met vrienden in januari 2010