Zoover

Geweldig gasthof

Fam van Hees--- Cuijpers
16-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit gezellige gasthof heeft alles wat je nodig hebt voor een super fijne vakantie. Wij komen hier drie keer per jaar en het bevalt nog steeds zeer goed. De eigenaars Hubert en Monka zijn zeer vriendelijk en erg behulpzaam en het personeel is ook heel vriendelijk. Het ontbijt is goed en her restaurant heeft ook veel keuzes. Al met al een aanrader voor iedreen die eens lekker wil wandelen en van de mooie natuur wil genieten. In scharnitz is een goede trein en busverbinding voor een dagje uit naar innsbruck en nog veel meer leuke plaatsen. Kortom een betaalbaar en zeer goed gasthof.

Geweldig fijn hotel

Cees Laureijs
8-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Schoon,ruime kamers, vriendelijk personeel, heerlijk eten, fijne ligging, dit alles voor een ongelooflijke lage prijs

Gereisd Met partner in januari 2012

vriendelijk personeel en goed eten.

oeverkar
9-7-2011

We werden vriendelijk ontvangen bij de receptie. De kamer was in orde. Het diner was eenvoudig maar goed, wel grote hoeveelheden. We hadden een groot zonneterras tot onze beschikking met ligstoelen, het uitzicht was prachtig.

Gereisd Met partner in mei 2011

Gastvrij en heerlijk geslapen

M. Kappen
6-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Tijdens onze Krokusvakantie in februari 2011, hebben wij het ontzettend naar onze zin gehad in Gasthof Risserhof. Het eten was heerlijk en de bediening door het personeel wordt heel professioneel en vriendelijk afgehandeld. Kamers waren schoon en de busverbinding naar de pistes is supermakkelijk, de kinderen, hebben er optimaal gebruik van gemaakt! Voor de hotelgasten was er speciaal een avond 'Klootschieten' georganiseerd, super!

Geweldig fijn hotel

cees en Rita
13-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gasthof Risserhof is een geweldig familie hotel, fijne mensen zeer gastvrij, altijd tijd voor een praatje. Zeer nette kamers. Uitgebreid ontbijtbuffet en een gevariëerd lekker diner. Het hotel heeft een zeer goed prijs kwaliteit verhouding.

Wij zijn er al twee maal voor onze wintersport te gast geweest en komen volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd Met partner in februari 2011

Fantastische plek om door te brengen

Diny Donkers
24-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gasthof Risserhof is een super goede plaats om je vakantie door te brengen. Service is zeer goed en uitmuntend personeel. Omgeving mooi om te voet op de lange latten en niet te vergeten per koets te verkennen.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Gemoedelijke en in mooie omgeving

j.mulder
4-8-2010

Wij hebben hier één overnachting gemaakt als doorreis naar onze vakantiebestemming (Italie). Het is een zeer gemoedelijke gasthof, vriendelijk personeel, goed eten.

We hadden een superkamer met onwijs mooi uitzicht op de bergen.

Een heel groot balkon.

Zeker aan te raden dus!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

hier vind je nog echte gastvrijheid

jan reemt
21-2-2010

Wij zijn voor de 9e keer bij Risserhof geweest. Waarom: het is een weliswaar eenvoudig hotel maar waar het prima is. De service is perfect en het eten voortreffelijk. Een aanrader. Zeker voor langlaufers is Scharnitz en omgeving een eldorado en sneeuwzeker

Gereisd Met partner in februari 2010

Prima hotel

Irma en Ruud
27-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een prima hotel, ontbijt heel erg goed, kamers heel schoon en aardige mensen.

We gaan voor de 2e keer op wintersport naar dit hotel.

Gereisd Met partner in december 2009

Prima Hotel

wouterfaber
4-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor het eerst op Wintersport in Scharnitz. januari 2008 . Prima Hotel alles goed geregeld. Gelijk weer geboekt voor januari 2009.

Gereisd Met partner in januari 2009