Zoover

Prima apartement

Melissa
21-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Door de slechte reviews waren onze verwachtingen niet hoog! Toen we dus eenmaal aankwamen viel het allemaal reuze mee. We hadden een mooi groot appartement. Gewoon basic maar prima voor een week skiën. Het ligt iets verder uit het dorp maar in 10 minuten lopen ben je bij de lift en de skibus stopt voor de deur. Helemaal prima voor wat je betaald.

Gereisd Met partner in januari 2014

Niks mis mee

Joris
2-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Net terug uit Hinterglemm. Het app. is wat sober en kan hier en daar wel een beetje opgeknapt worden.

Maar je zit voor weinig geld eigenlijk op een toplocatie. Achter het app. gaat een sleeplift omhoog. Je kunt de skie's voor het app. onder doen. En bij voldoende sneeuw kun je zo naar dat lift je skieen.

De vrouw die ons de sleutel gaf, vond ik bijzonder aardig. Wij hebben geen klachten...Je moet gewoon niet te veel eisen stellen....

Nooit meer

Ella
8-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het Appartement is vies, schimmel op het plafon en in de douche cabine,veel is kapot zoals lampen koelkast kraanen, gordijnen, meubels. de gastvrouw is onvriendelijk. De omgeving is goed maar nooit meer dit appartement.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2011

Vreselijk appartement

Graas
5-11-2011
  • Ligging t.o.v. pistes4

De dame die de sleutels uitgeeft was erg onvriendelijk, merkte op dat we 10 minuten te vroeg waren, griste de borg uit je handen, bij de vraag om pannen (was er 1 het appartement) kwam er geen antwoord en haalde ze haar schouders op, of we een bezem konden krijgen, hetzelfde verhaal, kortom niet echt behulpzaam!

De sauna was kapot, dat was verder ook jammer en ergens anders moesten we dan maar zelf regelen (vanwege de slechte sneeuwcondities was de kans groot dat we iets moesten gaan verzinnen)

Schoonmaak is nooit gedaan, niet door hun in elk geval. Wij hebben het zelf de eerste dag gedaan en uiteraard de laatste dag. Zonder bezem, maar met een oude handdoek die we in de auto hadden liggen. Stof en viezigheid kwam overal vandaan.

De balkondeur was kapot, kon niet en afgesloten worden. Het balkon is voor meerdere appartementen toegankelijk. Bij het melden had de dame in kwestie het zelfde eigenaardige trekje met haar schouders.

Redelijk

Suzanne
19-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het appartement is niet zozeer te klein. Ook de skibus die stopt voor de deur is dichtbij.

De dekens zijn niet echt fris.. beetje vies met vlekken. En de mevrouw van de sleutel was te laat.

Wat echt ontbreekt is een bank om op te zitten. Er is wel een bedbank maar die ga je echt niet ombouwen tot bank elke dag.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2008

slecht schoongemaakt

G. Nijland
1-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement wordt niet schoon afgeleverd aan de gasten. Op de kast lag de stof er dik bovenop. Koelkast heb ik eerst schoon gemaakt en de patat van de vorige gasten lagen nog in de diepvries. Pannen moest ik ook eerst schoonmaken. Dit ook vermeld aan de eigenaresse, die reageerde onvriendelijk. De na controle is er duidelijk niet. Wel waren de handoeken en bedlinnen netjes schoon en de douche was ook prima. De accomodatie ligt inderdaad iets buiten het dorp. ongeveer 20 min. lopen! Maar je kunt met een sleepliftje naar boven en je bent zo in Hinterglemm. Ook stopt er een treintje voor het appartement en als je kinderen hebt die ski-les nemen in Hinterglemm kun je er gratig heen en ook weer terug. Dus dat is prima.

super appartement

onwiess
5-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

super appartement. Mooie ruimte vlak bij piste. Wel stukje uit het dorp maar lopends of evt met taxi ben je er zo. Het is een echte aanrader!!!

Gereisd Met vrienden in februari 2008

We waren op het ergste voorbereid n

J. Korterink
28-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren op het ergste voorbereid n.a.v. de reacties op de reiswijzer. De omgeving was super, skibus stopt voor het appartement en achter het appartement gaan ook liften naar boven.

De ruimte viel mee, mooie badkamer.

De dekbedden waren niet schoon, de overtrekken waren oud, brandvelkjes, vlekken die er bij het wassen niet uit gingen. Voor de rest viel het wel mee. Niet brandschoon, maar ook niet vies.

Wanneer je de hele dag op de latten staat een prima accomodatie in een prachtig skigebied.

het appartement was zeer slecht schoon gemaakt alle die in

F. van Boxtel
1-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes1

het appartement was zeer slecht schoon gemaakt

alle beschrijvingen die in de folder stond kloppen van geen kanten. afstanden zijn veel groter en er is dicht bij geen skischool te bekennen wel een kleine oefen wiede ( voor zeer kleine kinderen onbemand )

dus met andere worden zou ik dit complex aan niemand aanbevelen

Gereisd Familie in december 2007

wat een top acco

Joost
1-12-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

wat een top acco. Volop ruimte en een prima ligging tov de pistes. Alhoewel er geen personeel aanwezig is valt hier ook niet over te klagen. En wat een sneeuwzkerheid daar in hinterglemm, altijd boarden en zuipen in het fameuze apres dorp saalbach. Echt een aanrader wat de ECHTE wintersporter! We kunnen natuurlijk makkelijk alles afzeiken, zoals hierboven, maar even serieus, alles perfect voor een spot prijs is natuurlijk niet te doen! Maar je geen zorgen en boek dit accootje. Greetz J