Zoover

Degelijk

Nikolaj
19-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij verbleven 12 dagen in dit licht verouderde hotel.

Hotel Bauer ligt midden in het verkeersvrije deel van Saalbach, dat maakt dat het ideaal gelegen is voor plaatselijke uitstappen. Het is onze eerste bergvakantie waar we zo weinig de auto hebben moeten nemen.

We hadden 2 kamers met verbindingsdeur aan de voorzijde van het hotel. 's Morgens was er telkens veel lawaai van vrachtwagens die de hotels kwamen bevoorraden.

Het eten is zeker in orde. Verzorgd ontbijt met veel keuze. 's Avonds keuzemenu. Vriendelijke bediening en af en toe zelfs een Nederlandse kelner.

Zwembad en welness liet wel te wensen over. Gelukkig hadden we bijna altijd prachtig weer zodat we naar het openluchtbad Kapt'n Hook konden.

Al bij al wel tevreden.

De streek is ideaal voor gezinnen met kinderen en tieners en ze doen ook inspanningen zodat er 's avonds regelmatig iets te beleven is.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

André en Cecile Van Gheem-Smet
3-8-2016

Prijs/kwaliteit: perfekt

All in - zeer goed

Bediening en eten: niets op aan te merken.

Gereisd Met partner in juni 2016

Uitstekend

Familie Van den Berghe
27-7-2015

Wij, echtpaar met oudere kinderen en grootouders, hebben genoten van ons verblijf in hotel Bauer. De kamers en het eten waren prima en het personeel was erg vriendelijk. Fijn was ook dat je zelf je lunchpakket kon samenstellen (je kreeg daarvoor een plastic box). Aan de straatkant was er 's avonds vaak een band te horen, maar dit stopte rond 23 uur en was dus geen probleem. Het enige minpunt is dat we zulk mooi weer hadden (twee weken rond 30 graden) dat het daardoor in de hotelkamer erg warm was, maar uiteraard hebben we liever mooi weer dan regen :-) De wekelijkse? barbecue-avond was heerlijk!

Fantastisch op alle gebied

wynensherman
24-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer verzorgd .net en mooi hotel.Vriendelijk onthaal.Uitstekende service van het gehele personeel!Goede keuken.Ruime kamer.Alles ok!

Gereisd Met partner in september 2014

Gastvrij,

Jan Loots
9-9-2014

Goed gelegen in de winkelstraat van Saalbach. Niettegenstaande dit mocht de bagage voor de deur worden uitgeladen en loodste de 'huismeester' ons daarna naar de voorziene privé parking. Uiterst vriendelijk ontvangst aan de receptie met duidelijke uitleg over de gang van zaken. In het algemeen kan worden gesteld dat het personeel uiterst vriendelijk en gedienstig was. De all-in formule werkte perfect en was een verademing. Het aanbod, verscheidenheid en de kwaliteit van het eten was zeer goed. De kamer werd dagelijks zeer grondig gereinigd en we werden dagelijks verrast door de inventieve manier waarop de bedden werden opgemaakt. Spijtig dat extra moest worden betaald voor de kluis.

Wifi werkte goed in geheel het gebouw.

Spijtig dat er geen zonneterras was waar een drankje kon worden genuttigd na het wandelen, maar dat heeft waarschijnlijk met de ligging van het hotel te maken.

Fantatisch hotel

sven compagnie
11-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel bauer is een fantatisch hotel het eten is er zeer lekker kamers zijn zeer verzorgd en personeel is heel vriendelijk en heel behulpzaam een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Zeker voor herhaling vatbaar

Dirk Wentein
16-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Formule was All In (september). Keuze uit beperkte drankkenkaart, maar die wel Schnapps, wijn, bier, en longdrinks bevat. 's Avonds 4 gangenmenu met keuze van het hoofdgerecht. Je kan ook nog van de saladbar nemen. Lunchpakket wordt in een lunchbox aangeleverd. Beperkt maar OK. Kleine maar propere sauna en wellness is OK. Minpunten: betalen voor handdoek voor Sauna/zwembad, betalen voor kluis in de kamer, en betalen voor netwerkkabel voor laptop (internet). Wi-Fi in de lounge is wel gratis, maar werkte niet. Onze kamer was eerder klein (nr 102) maar andere kamers zijn wel groter. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastisch hotel !!!

Gabriel
7-7-2012

wij waren hier voor de eerste keer en bij ons vertrek thuis maakten we ons toch een beetje zorgen omwille van de negatieve commentaren. bij aankomst zijn we zeer goed ontvangen. de mensen van de receptie zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. ook de ligging is fantastisch pal in het centrum en aan een verkeersvrije straat. ook dicht bij bushalte en liften. we hadden een zeer mooie en nette kamer en ook het eten is super. we komen graag nog eens terug !!!

Corneel
5-7-2012

Wij waren in hotel Bauer vaan 2/06/12tot 02/07/12. Voor de vierde maal op rij. De drie eerste jaren waren echt fantastisch. Dit jaar was het minder. Het eten en drinken, niets op aan te merken. D e meisjes aan de desk waren zeer behulpzaam en vriendelijk. De kamers zijn zeer netjes en worden ieder dag gepoetst.

Minpunten: De bediening was echt niet goed. Met moeite kon men een drankje bekomen. Je moest het meestal zelf halen, op zich niet zo erg als er al iemand achter de tap stond. Het eten werd wel goed opgediend. Het waren wel allemaal nieuwe kelners. 4 in totaal voor wel minstens 100 gasten. De kelners van de vorige jaren waren wel echt super.Verder moest er voor een kluisje 2€ p.d. betaald worden. Als je een handdoek wild om bv. naar de sauna enz. te gaan moest er telkens 3 € betaald worden. Spijtig van deze minpunten.

Prima hotel !

Wde
27-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een typisch traditioneel Oostenrijks hotel . Wij hebben een prima verblijf gehad in Hotel Bauer. Van de mooie wellness hebben we geen gebruik gemaakt. De ligging is perfect: op korte afstand van de liften en de apres ski.

Gereisd Met vrienden in januari 2012