Zoover

Echt waar voor je geld

Eric
22-9-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net een hele mooie en lekkere vakantie achter de rug in dit perfecte hotel.

Mooie kamers, goed (perfect) eten leuke bediening in dit hotel

Jammer dat we geen balkon hadden maar je kon mooi zitten bij zwembad buiten en bij de eetzaal op het terras.

We komen graag weer

Gereisd Met partner in september 2019

Fantastisch!

Jeroen
28-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Erg mooi hotel, zeer ruime en moderne kamers, heerlijke bedden en prachtige ruime badkamer en douche. Zeer vriendelijke bediening en ook gastvrouw, wij (vijf vrienden) hebben echt genoten van lekker ontbijt en zeer goed avondeten deze vier dagen. Geen grote hoeveelheden maar meer dan voldoende na het aprés skiën. Na een topmiddag/ avond in de Patchi bar mochten we tegen half negen nog zonder problemen aanschuiven, we werden met open armen ontvangen. Vanuit het hotel loop je het straatje uit en via een trap naar beneden sta je bij de lift. Kortom, perfecte ligging en klasse hotel.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Avondeten inderdaad beneden alle peil !

Patrick
21-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kamer en zwembad zijn OK. Het ontbijt is OK. Maar het 5 gangendiner is inderdaad beneden alle peil : niet superverse slaatjes, flauw soepje, zeer minimum voorgerechtje en een hoofdgerecht met zeer simpele ingrediënten en slecht bereid zeer klein stukje vlees of vis : kan absoluut de vergelijking met andere 4 sterren hotels in Oostenrijk niet aan !

Geen aan te raden hotel en te duur voor de “4” sterren !

Gereisd Met partner in maart 2018

Redelijk hotel

Lisa
15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel stinkt naar sigarettenrook, eten was ronduit vies en duurde urenlang. Kamers prima, schoon.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017

Ongastvrij, ongezellig, ongeinterresseerd

Sabine
25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gedateerde maar zeer ruime kamers met mooi balkon, verlichting ongezellig, zeer schoon. Heerlijke wellness en zwembad. Ontvangst bij receptie zeer ongeinteresseerd. Bediening in restaurant heel aardig maar duidelijk niet opgeleid, ze doen maar wat, spreken geen duits of engels. Slechte organisatie: twee dames brengen de hele avond steeds samen twee bordjes eten. Eindeloos wachten op eten.Eten is zeer slecht, wiener schnitsel een belediging voor Oostenrijk: klein droog taai bijna zwart gebakken lapje vlees. Alles veel te zout, smakeloos, fantasieloos. Opgewarmde droge kaiserschmarren. Saladebuffet saai en zonder de heerlijke oostenrijkse salades, Veel te kleine porties na een hele dag skien. Vieze rooklucht in lobby en in trappenhuis door rokende eigenaar. Eigenaar vreemde man die heel onaardig tegen z'n personeel is in bijzijn van gasten. Komt intimiderend over.

Na mijn eerdere ervaringen in Oostenrijk een hele grote teleurstelling. Positieve beoordelingen in Zoover onbegrijpelijk. Nooit meer!!

heel goed

Callaert
7-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goede prijs/kwaliteit en heel goede ligging

Gereisd Met partner in juni 2016

Mooi gelegen. Prima hotel.

Kurvers
17-9-2016

Prachtige omgeving. Prima hotel

Lunch te sober. Rest goed

Gereisd Met partner in augustus 2016

Superverlof! Komen zeker nog eens terug!

Familie uit België
9-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geboekt via touroperator voor 5-koppig gezin met kinderen onder de 7 jaar. Heel leuk verblijf gehad. alles was tip top in orde. Ruime 2in1 kamer met ruim terras. Zwembad groot genoeg en ideaal voor onze waterratten. Ontbijt en avondeten erg verzorgd voor elk wat wils en kwalitatief. Vriendelijk personeel en heel behulpzaam. 's middags taart en doorlopend drank beschikbaar. Echt genoten! Zomerkaart vr de bergbahnen een echte aanrader. we moesten onze auto niet nemen om te verplaatsen. Elke dag de bergen in en wandelen, spelen, heel leuke dingen te doen voor jong en oud. Als je nog niet verliefd was op oostenrijk wordt je het hier wel! Topvakantie!

Alles klopt hier!

Fam. Nieman
19-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben, samen met onze kinderen (6+16), genoten van een heerlijke zomervakantie in Hotel Amadeus Micheluzzi in Serfaus.

Mooie omgeving.

Veel gebruik gemaakt van de super-zomerkaart (toegang tot de bergbanen en alle speel/pret/natuur-parken in de omgeving).

Prima service. Niets is teveel.

Mooie, ruime, schone kamer.

Goed eten (keuzemenu, 5 gangen, met uitzondering van de grillavond in de 14 dagen dat we er waren geen dag hetzelfde menu).

Vriendelijk en bekwaam personeel.

Kortom: een top vakantie, in een top hotel! Prima prijs-kwaliteit verhouding!

Mooie kamers maar slecht eten !

Vlaamse gast
10-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5

Te weinig eten , alle dagen bouillonsoep , flauwe saladbar . Hoofgerecht te weinig vlees bv, 4 kleine stukjes kalkoen van 1cm groot . Of 3 stukjes stoofvlees . Desserten waren ook niet smakelijk.

Wij hadden All in maar de lunch was helemaal om te schreeuwen enkel soep en dan nog zonder brood na een fikse wandeling red je het daar niet mee ! S'avonds rond 22 u keek de dronken uitbater ons echt uit de bar . Gezellig blijven hangen is daar niet aan de orde en buit zijn personeel dan nog uit terwijl die mensen hun werk echt super deden .