Zoover

2019

Marjoleine Rietdijk
31-7-2019
  • Ligging t.o.v. pistes1

Fantastisch. Een zeer attente ober. Je hoefde masr 1x iets te vragen en de rest van de week werd het automatisch gedaan. Mooi de zomercard. Waardoor je gratis naar alle 3 de dorpen kon. Eten prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juni 2019

Mooi hotel maar het eten kan veel beter

Ria en Leen
31-7-2019

Hotel Alpenruh is een mooi hotel. Wij hadden een grote mooie kamer met balkon en grote badkamer met bad. De bedden waren goed De verzorging was wel oke. Onze auto konden we parkeren in de parkeergarage van het hotel. Het avondeten was geen 4 sterren waardig. Het vlees was bijna altijd veel te droog en kleine porties. Wel keuze uit veel salades. All inclusive is voor ons all inclusive min. Voor een lunchpakket, als je een hele dag wilt wandelen vraagt men €7.00 Men kan alleen een kleine lunch genieten in het hotel zelf. In andere hotels vorige jaren konden we het lunchpakket zelf klaar maken bij het ontbijt. Het was zeer warm en het terras was helemaal vol maar drinken konden we niet meenemen naar je eigen balkon, want dat moest je anders betalen. De super sommercard was erg fijn. Je kon gratis gebruik maken van 7 kabelbanen en van de wandelbus.

Gereisd Met partner in juni 2019

Als de kok op cursus zou gaan ,komen we weder .

Ben en Tineke
2-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed hotel met mooie ruime kamers inclusief balkon.

Vriendelijk personeel maar het eten was matig zowel het ontbijt als diner .

De kamers werden netjes schoon gehouden.

Wifi was er niet geweldig , erg onstabiel.

De bediening was zeer goed.

Het zwembad is erg klein.

Gereisd Met partner in juni 2018

het was er geweldig

joke
2-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

als je hier in oktober naar toe gaat kun je prachtig wandelen de liften zijn dan gratis en voor kinderen is er heel veel te doen in de bergen.

Echt een aanrader om eens in deze tijd naar Serfaus te gaan.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Heerlijk hotel, we hebben genoten!

Brigitte
9-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een heerlijk hotel! Keurige kamer, niet heel modern, maar met fijne bedden, grote badkamer, apart toilet en royaal balkon. Het eten was heerlijk. Redelijk eenvoudig maar erg lekker. Met elke avond wel een uitgebreid salade buffet. Heel vriendelijk personeel. Een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Mooie kamers, vriendelijk personeel, lekker eten

Fam. Voncken-Tebarts
15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

De kamers zijn groot en schoon. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het eten is heerlijk. Kortom: Een prima hotel voor een prettig verblijf!

Gereisd Met partner in september 2015

Fijn hotel, wij komen zeker terug!

B.de Jongh
26-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Toen we vroeg in de ochtend aankwamen werden we meteen door de eigenaar naar onze kamer gebracht. Prima service zeker als je moe aankomt. De kamer was groot , schoon en we hebben heerlijk geslapen. De wandelbus stopt bijna voor de deur en de kabelbanen zijn vlakbij. Van de super sommercard hebben we vaak gebruik gemaakt , die is gratis ,evenals de bus. Het personeel is heel vriendelijk en wij hebben ons heel erg thuis gevoeld. Het ontbijt was zeer uitgebreid en het avondeten was goed verzorgd. Gewoon een heel goed hotel!

uitstekend hotel

sturk
12-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

goede service , gratis wifi, gratis parkeergelegenheid in de kelder. Goede bediening. Uiterst beleefd

Gereisd Met vrienden in maart 2017

Dit smaakt naar meer! Super....Fijn (familie)hotel

Karin Broekhuizen-van Reeuwijk
10-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eigenlijk was alles naar wens. Niet overdreven luxe, maar zeker wel meer dan comfortabel! Personeel en eigenaar wil het je graag naar de zin maken. Eten was goed, kamers zeer ruim goed ingedeeld (toilet niet in badkamer) en het zwembad was heerlijk! Niets was er niet goed.....

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Nooit meer

Benjamins
13-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren met twee stellen en hadden ieder twee/drie kamers besproken met balkon.

Het ene stel had een mooie grote kamer met een bankje en stoelen en wij hadden een kamer ernaast waar maar amper met zijn tweeën kon zitten voor de zelfde prijs.

Het eten was de eerste dagen niet geweldig maar werd in de loop van de week wel wat beter.het ontbijt was gewoontjes maar geen 4sterren waard.