Zoover

Uitstekend

Peter
1-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Uitstekend hotel. Prachtig uitzicht, traditionele inrichting, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede keuken met gevarieerde maaltijden (ook voor kinderen). Goede en zeer schone kamers al mag de temperatuur wel wat lager afgesteld worden (thermostaat niet aanwezig op de kamer). Zwembad is prima (28 graden) en sauna (Fins en Turks) doet niet onder voor wat we in Nederland gewend zijn. Skibus op enkele meters en deze brengt je in 10 minuten naar het dalstation van de Bergkastelbahn.

Goed Hotel

Maurice
27-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed hotel met keurige bediening. Ski bus op ongeveer 50 meter. Kamers zijn verzorgd en de maaltijden zijn gevarieerd en van goede kwaliteit. Een hotel met uitstekende prijs kwaliteit. 4* waard.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017

Waanzinnig goed

Henk Verdonschot
30-8-2015

Schitterende zomerwandelingen vanuit een super hotel. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam, vrolijk.....enz. en je slaapt, doucht, eet, drinkt.....enz. er ontzettend goed.

Wifi-verbinding is niet optimaal en bij aankomst en vertrek is er geen kofferruimte, maar dit vind ik eigenlijk helemaal niet erg. Maar ja, om toch iets minder goed aan te geven, dan dat maar.

Voeg geen mooie foto's toe, ga zelf maar kijken!!!!

Toppie voornamelijk een beste keuken en leuke bar!

Petet van Zujjlen
22-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de 2e keer geweldig geweest. Goede service met een top keuken en een leuke bar. Wordt veel gedaan aan activiteiten.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

Culinair hotel

Laurens
2-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Post vinden wij een luxe hotel met een vriendelijke sfeer. Het personeel is erg behulpzaam. De kamers zijn ruim en hebben goede bedden met slappe kussens. Het eten is voor mensen die van culinaire hapjes houden. Als je voor een snitzel gaat kun je dit beter niet boeken.

Wij vonden het even wennen maar toch wel lekker. Het zijn kleine gerechtjes maar toch genoeg.

Een waardig 4 sterrenhotel had dit anders opgelost

jeroen ramakers
5-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

In 2003 toen we minder hoge eisen hadden naar tevredenheid dit hotel bezocht.10 jaar is de tijd stil blijven staan hoewel het een proper hotel is.Na gegeten en gedronken te hebben moesten we 10 euro meer betalen dan de bedragen die in de menukaart stonden.Komt de ober met de nieuwe kaart aanzetten waar de "nieuwe"prijzen in staan..Worden we ook nog eens uitgelachen..Ook aan de receptie werden we met onze klacht niet serieus genomen.Het gaat niet om 10 euro maar om het principe.Een waardig 4 sterrenhotel had dit anders opgelost.Wij komen hier nooit meer!

Jammer, goed hotel maar matig bedienend personeel

Adri
9-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel Nauders is nog steeds een goed hotel, maar de bediening is sterk achter uit gegaan. Metname de barkeeper joeg de hotelgasten naar de concurrentie in het dorp met zijn onvriendelijke gedrag. Ook de "dame" die het ontbijt moest verzorgen was een onsympathieke oude knar.

Er wordt schijnbaar weinig geinvesteerd in het hotel want alles was nog hetzelfde als 3 jaar geleden. (heeft ook zijn voordelen, alsof je niet weg geweest bent)

Tevreden gasten !!!!

niehof54
7-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

We hebben het heel fijn gehad in Hotel Post. Ruime kamer met toilet gescheiden van de badkamer, en de kamer werd elke dag keurig schoon gemaakt, we kregen schone handdoeken en op woensdag werd ons bed verschoond. Uitgebreid ontbijtbuffet, en we konden kiezen uit 3 menu"s en als je vegatarisch wou eten kon dat ook, geen probleem. De eetzaal was wel wat aan de kleine, benauwde kant maar kon er mee door. Vriendelijke mensen en goede service, en het personeel was erg behulpzaam en klantvriendelijk. Jammer dat er niet echt een Tiroler muziekavond was, maar dat mocht de pret niet drukken.

Prima Hotel

M
25-8-2010

Prima Hotel, prijs kwaliteitverhouding zeer goed!

Eten zeer afwisselend, keuze uit 3 menu's. Warme maaltijd bestaat uit 5 gangen. Ontbijt is super, ruiem keuze aan beleg en broodjes etc.

Kamers ruim en toilet is gescheiden van de badkamer.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Vertrouwd

Silvia
23-8-2010

Wij zijn voor de 2e maal in Hotel Post geweest. Het was leuk om iedereen weer terug te zien, ze herkende ons nog. Wederom alles perfect in orde, ook het eten. We lagen weer aan de voorzijde maar nu op de 3e verdieping. Enige minpuntje, achter de bar staat nu een meisje die dialect oostenrijks praat dus moeilijk te verstaan. Marco, die voor 2 jr terug achter de bar stond die zit nu in de bediening bij het eten. Wij gaan hier zeker nog terug.