Zoover
Hotel Alpen Comfort Hotel Central

Hotel Alpen Comfort Hotel Central

9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,9

We komen graag elk jaar terug en genieten er van

Jan Kuunders
24-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

1 week wintersport voor de zoveelste keer. Geweldig hotel, erg gastvrij en heerlijk eten.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

We komen zeer zeker terug!

J van Keulen
20-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig hotel, heerlijk eten, het ontbijt, middagbuffet en diner, zeer uitgebreid en van zeer goede kwaliteit, mooie kamer, fijne wellness en zwembad, personeel vriendelijk en zeer behulpzaam. Het gehele team doet er alles aan om je vakantie top te maken!

Gereisd Met partner in januari 2019

Top hotel

Dick
19-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer mooi gelegen in het centrum van Nauders.

Gereisd Met partner in januari 2019

Liesbeth
10-8-2016

Heel lekker eten en ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel. Propere, mooie kamer met uitzicht op de bergen.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Kleine kamer; eten prima; service redelijk

Ferry
17-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goede ligging hotel in Nauders. Winkels en skibus halte vlakbij. De apres ski mogelijkheden in Nauders valt tegen. Ski pistes in 10 minuten met bus goed bereikbaar. Prijs kwaliteit is redelijk. Ontbijt is goed en diner is uitstekend met 5 gangen elke dag wisselend en lekker.Personeel is aardig. Eigenaren (echtpaar) zijn ook vriendelijk. De sauna en zwembad zijn mooi en goed.

Voelde als thuiskomen

Eric en Lia
10-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben weer genoten van de vriendelijkheid, het mooie hotel, relaxruimte en bovenal het fantastische eten.

Onze boeking was niet helemaal goed doorgekomen, werden direct gerustgesteld en kregen een schitterende kamer aangeboden. Chapeau!

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Heerlijk hotel

Fam. Van R.
6-3-2016

Goed eten, goeie service, lobby met openhaard, kids opvang tijdens/na het eten en speelruimte.

Je moet altijd met skibus of auto naar de skilift.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2016

Een verwen hotel voor groot en klein

Petra
13-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel heeft een ontzettend goede keuken, met goed personeel en vriendelijk voor kinderen. Het zwembad is wat fris maar dat deert de kinderen niet, de wellness is perfect en enkel voor 16 Plus.

Wat minder is dat het hotel geen credit cards aan neemt en met een rabobank pas is er een limiet van 500 eur per dag, dus dat geeft een enorm ongemakkelijk moment bij het uitchecken. Dit werd naar onze mening niet prettig door het hotel opgelost, en wij voelden ons zeer ongemakkelijk. Dit tweede bezoek zal daarom ook waarschijnlijk ons laatste bezoek worden, heel jammer van deze afsluiting want verder perfect.

culinair hoogstaand

richard.dm
8-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtige kamer ( panorama ). Eten super !!! 's morgens uitgebreid ontbijtbuffet, in de namiddag après ski buffet en 's avonds een culinair 5 gangendiner. Welness in orde. Hotel vlak in centrum, overal kortbij. Levendig dorpje. Supervriendelijke mensen, bediening meer dan Ok.

Gereisd Met partner in januari 2016

Fantastische verzorging met culinaire hoogstandjes

Rooymans
2-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hadden halfpension geboekt voor onze familie, drie gezinnen met kinderen in de leeftijd van 5 tot 14 jaar. We sliepen in een van het hotel apart staand pension dat op 300m afstand lopen lag. Prima, comfortabele kamers die elke dag keurig werden schoon gemaakt.

Eten en drinken in het hotel. Fantastisch ontbijt, nog nooit zo iets gehad en diverse leden van onze groep hebben echt wel wat hotels bezocht. Snack in de namiddag en het avondeten waren super. Goede en vriendelijke bediening, echt culinaire hoogstandjes met alles d'r op d'r an, tot en met kaasplateau.

Het Kerstdiner was een hoogtepunt, qua aankleding en opmaak maar zeker ook wat er op tafel kwam, ook voor de kleintjes.

Het hotel ligt in het centrum maar omdat de gratis bus heel regelmatig rijdt, is dat geen probleem.