Zoover

Aparthotelsterstersterster
6,5

• Ligging t.o.v. pistes6,4
2006

gezellig naar oostenrijk met skivakantie! voor mij de

van maanen
26-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes4

gezellig naar oostenrijk met skivakantie!

voor mij hoort daarbij de oostenrijkse gezelligheid maar deze is ver te zoeken in dit hotel dat overal in europa kan staan.

alles is OUD en het onderhoudt laat zeer te wensen over.

bij betrekken van onze kamer hadden wij drie mankementen en onze vrienden nog veel meer.

gezellig ergens kunne zitten zonder harde nederlandse muziek was er helaas iet bij de bar heeft hierdoor veel omzet laten liggen van inzo zijde.

het skigebied is prachtig maar dit hotel wil ik niemand aanraden.

er zijn veel betere plaekjes te krijgen.

Na lange vermoeiende reis laat aangekomen begin januari in

Geerts
14-4-2005
  • Ligging t.o.v. pistes1

Na lange vermoeiende reis laat aangekomen begin januari in Sport Hotel Gosau met 3 kinderen om vast te stellen dat het hotel overboekt was (reservatie in september gedaan !!!). Geen discussie mogelijk, men had voor ons reeds een appartement in een ander dorp vastgelegd. Achteraf bleek dat dit hotel op dat gebied een reputatie heeft. Men had ons reeds weken vooraf kunnen verwittigen en een gelijkwaardig alternatief kunnen zoeken.

Veel personeelsleden waren nukkig en niet echt behulpzaam

Nanny
6-3-2004

Veel personeelsleden waren nukkig en niet echt behulpzaam als je wat wilde weten. wij hadden de 2 pers.kamer met sofabed voor 2 kinderen .Kamers ruim, niet luxe maar wel goed:alles schoon en goede 2 pers.bedden, sofabed klein dus echt voor kinderen t/m 12 jaar. De maaltijdbuffeten waren zeer afwisselend en erg lekker.......

Gereisd Anders in maart 2004