Zoover

Aparthotel Vital

Aparthotelsterstersterster
6,5

• Ligging t.o.v. pistes6,4

de naam all in niet waardig

Corvers
22-7-2013

dat de all in tot 21h was wisten we maar middageten is zeer eenvoudig goulashsoep zeer zout ,lauw met een broodje ,de volgende dag spaghetti en dat was het.personeel op één uitzondering oudere man in restaurant die duidelijk met tegenzin kwam werken de mensen nors antwoord of afblaft de rest vriendelijk zowel in restaurant als receptie.fles op de kamer word dagelijks bijgevuld met kraantjeswater maar wat hebben de personen voor U ermee gedaan?

ligging zeer goed ,rustig,kinderen kunnen zich uitleven achteraan.

waar voor uw geld

swa
20-7-2010

ontbijt niets op aan te merken,middageten soms goed soms war minder,avondeten lekker ,voldoende hadden 1maal geen desert meer op vraag van ons werd er voor gezorgd,personeel op één uitzondering na vriendelijk.Receptie steld alles in het werk om u verder te helpen.

waar die andere mensen geweest zijn weet ik niet of het verschil tussen winter en zomer moet immens groot zijn.

De minpunten zijn veel te weinig zitplaatsen buiten en de vroege afsluiter van all in om 21 uur met als gevolg om 22 uur is er niets meer te beleven.

Wij zijn 16 juni 2007 aangekomen

Eleonora
23-7-2007

Wij zijn 16 juni 2007 aangekomen.

Eerste indruk van het hotel was niet zo goed zag er oud uit. Binnen was alles goed , veel ruimte(was nog niet zo druk) mooie kamers , lekker eten en drinken goede bediening , proper .

Wij hadden all in , en vonden het zeer goed .Ook zeer mooie omgeving om te wandelen.

Gereisd Met vrienden in juli 2007

In een woord geweldig ! Mooi hotel , geweldig uitzicht , ,

Coenen
29-6-2007

In een woord geweldig !

Mooi hotel , geweldig uitzicht , mooie grote kamers , proper , lekker eten.

We hadden ook nog heerlijk weer rond 27 a 30 graden . Een aanrader .

Gereisd Met vrienden in juni 2007