Zoover

Aparthotelsterstersterster
6,5

• Ligging t.o.v. pistes6,4
2008

hotel dat dringend aan vernieuwing toe is

dirk
31-10-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5

Verouderd hotel,nochtans voldoende ruimte om er iets moois van te maken.

Eten was matig,lunchpakket stelt niets voor (overschot van dag voordien) zomer 2008 Kamers waren ruim maar sober,het zmebad is echt verouderd,klein en vuil.De sporthal is oud,het water sijpelt binnen en muffe stank.Nochtans een zeer mooie streek om te wandelen en fietsen.

Gereisd Familie in oktober 2008

Ups en downs

Guyot Rik
30-8-2008

Onvriendelijkheid van enkele personeelsleden.

Is aan een opknapbeurt toe.

Gereisd Familie in augustus 2008

vreselijk hotel

grietje
26-8-2008

we zijn net terug,we hebben nog nooit zo'n slecht hotel gehad,zeker geen vier sterren waard, onvriendlijk personeel, heel slecht eten, binnen en buiten niets onderhouden,lift die constant vast liep,wc's die overlopen tot in de gang, te veel om op te noemen ,alles is oud en versleten en dringend aan vernieuwing toe !

Gereisd Familie in augustus 2008

Prima hotel! Inderdaad hier en daar aan vernieuwing toe

familie de Sutter
30-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel! Inderdaad hier en daar aan vernieuwing toe. Heerlijke buffetten!

Groot minpunt: rokers zijn storend in de bar en in de gangen!

Gereisd Familie in maart 2008

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding! Kamers zijn wat en

Fam. Durve
6-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding! Kamers zijn wat gedateerd maar netjes en ruim genoeg. Buffet is uitstekend te noemen met veel oostenrijkse specialiteiten en genoeg keus voor de kinderen. Ligging is prima, met paar autominuten sta je op de piste. Al met al goede keus wanneer je een skivakantie met kinderen zoekt en niet in het massatoerisme wilt verblijven. Het skigebied is netjes onderhouden, vriendelijke mensen en prijzen heel reeel. Aanrader wat ons betreft.

Uitstekend familie hotel, kinderen kunnen lekker hun gang

piet van tol
4-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Uitstekend familie hotel, kinderen kunnen lekker hun gang gaan. Het ontbijtbuffet en het dinnerbufet zijn uitestekend, veel varatie en alles smaakt even goed. 3/4 minuten met de auto of skiebus en je staat bij de piste. Apresskie moet je hier niet zoeken hoewel het in de bar best gezellig kan zijn met Wilhelmein, jammer van die los hangende gordijnen.

Dit hotel zou ik niemand aanraden, we hebben dit geboekt 2

Fam. Wijdemans
10-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes2

Dit hotel zou ik niemand aanraden, we hebben dit geboekt op 2 augustus 2007 met als aankomst 2 februari 2008 alleen daar aangekomen was er op onze naam niets geboekt zei de eigenaar, we hebben daar 4 uur gezeten zonder ook maar aangeboden te krijgen alleen werd er gezegd ik heb nog een hotelkamer vrij 15 minuten hier van daan maar veel kleiner en ook geen zwembad erbij geen kinderopvang en dagelijks 20 minuten rijden naar de piste's. Hij zei ik geef je 300 euro maar dan moet je tekenen op later geen klacht in te dienen,dit hebben we niet geaccepteerd en over en weer gebeld met nederland (touroperator) en deze had een hotelkamer vrij in Filzmoos(hanneshof) waar we heen mochten gaan want het was ook wel hoog seizien en we waren bereid om verder te gaan rijden, want het hotel gaf een vieze vuile indruk overal spinnen webben vieze wc totale indruk goor, Voor ons NOOIT meer deze accomodatie we hebben hanneshof 2009 al vast gelegd.

het hotel is niet zo goed onderhouden; de kamers zijn wel

bella
12-7-2007

het hotel is niet zo goed onderhouden; de kamers zijn wel vrij ruim; het personeel in de bar en restaurant ( seizoensarbeiders uit oost-europa?) is helemaal niet vriendelijk; aan de receptie zijn ze gelukkig wel zeer behulpzaam; het hotel voelt niet echt "oostenrijks" aan, het mist wat sfeer;

Gereisd Familie in juli 2007