Zoover

• Ligging t.o.v. pistes6,4

vreselijk hotel

grietje
26-8-2008

we zijn net terug,we hebben nog nooit zo'n slecht hotel gehad,zeker geen vier sterren waard, onvriendlijk personeel, heel slecht eten, binnen en buiten niets onderhouden,lift die constant vast liep,wc's die overlopen tot in de gang, te veel om op te noemen ,alles is oud en versleten en dringend aan vernieuwing toe !

Gereisd Familie in augustus 2008

Prima hotel! Inderdaad hier en daar aan vernieuwing toe

familie de Sutter
30-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel! Inderdaad hier en daar aan vernieuwing toe. Heerlijke buffetten!

Groot minpunt: rokers zijn storend in de bar en in de gangen!

Gereisd Familie in maart 2008

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding! Kamers zijn wat en

Fam. Durve
6-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding! Kamers zijn wat gedateerd maar netjes en ruim genoeg. Buffet is uitstekend te noemen met veel oostenrijkse specialiteiten en genoeg keus voor de kinderen. Ligging is prima, met paar autominuten sta je op de piste. Al met al goede keus wanneer je een skivakantie met kinderen zoekt en niet in het massatoerisme wilt verblijven. Het skigebied is netjes onderhouden, vriendelijke mensen en prijzen heel reeel. Aanrader wat ons betreft.

Uitstekend familie hotel, kinderen kunnen lekker hun gang

piet van tol
4-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Uitstekend familie hotel, kinderen kunnen lekker hun gang gaan. Het ontbijtbuffet en het dinnerbufet zijn uitestekend, veel varatie en alles smaakt even goed. 3/4 minuten met de auto of skiebus en je staat bij de piste. Apresskie moet je hier niet zoeken hoewel het in de bar best gezellig kan zijn met Wilhelmein, jammer van die los hangende gordijnen.

Dit hotel zou ik niemand aanraden, we hebben dit geboekt 2

Fam. Wijdemans
10-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes2

Dit hotel zou ik niemand aanraden, we hebben dit geboekt op 2 augustus 2007 met als aankomst 2 februari 2008 alleen daar aangekomen was er op onze naam niets geboekt zei de eigenaar, we hebben daar 4 uur gezeten zonder ook maar aangeboden te krijgen alleen werd er gezegd ik heb nog een hotelkamer vrij 15 minuten hier van daan maar veel kleiner en ook geen zwembad erbij geen kinderopvang en dagelijks 20 minuten rijden naar de piste's. Hij zei ik geef je 300 euro maar dan moet je tekenen op later geen klacht in te dienen,dit hebben we niet geaccepteerd en over en weer gebeld met nederland (touroperator) en deze had een hotelkamer vrij in Filzmoos(hanneshof) waar we heen mochten gaan want het was ook wel hoog seizien en we waren bereid om verder te gaan rijden, want het hotel gaf een vieze vuile indruk overal spinnen webben vieze wc totale indruk goor, Voor ons NOOIT meer deze accomodatie we hebben hanneshof 2009 al vast gelegd.

Wij zijn 16 juni 2007 aangekomen

Eleonora
23-7-2007

Wij zijn 16 juni 2007 aangekomen.

Eerste indruk van het hotel was niet zo goed zag er oud uit. Binnen was alles goed , veel ruimte(was nog niet zo druk) mooie kamers , lekker eten en drinken goede bediening , proper .

Wij hadden all in , en vonden het zeer goed .Ook zeer mooie omgeving om te wandelen.

Gereisd Met vrienden in juli 2007

het hotel is niet zo goed onderhouden; de kamers zijn wel

bella
12-7-2007

het hotel is niet zo goed onderhouden; de kamers zijn wel vrij ruim; het personeel in de bar en restaurant ( seizoensarbeiders uit oost-europa?) is helemaal niet vriendelijk; aan de receptie zijn ze gelukkig wel zeer behulpzaam; het hotel voelt niet echt "oostenrijks" aan, het mist wat sfeer;

Gereisd Familie in juli 2007

In een woord geweldig ! Mooi hotel , geweldig uitzicht , ,

Coenen
29-6-2007

In een woord geweldig !

Mooi hotel , geweldig uitzicht , mooie grote kamers , proper , lekker eten.

We hadden ook nog heerlijk weer rond 27 a 30 graden . Een aanrader .

Gereisd Met vrienden in juni 2007

gezellig naar oostenrijk met skivakantie! voor mij de

van maanen
26-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes4

gezellig naar oostenrijk met skivakantie!

voor mij hoort daarbij de oostenrijkse gezelligheid maar deze is ver te zoeken in dit hotel dat overal in europa kan staan.

alles is OUD en het onderhoudt laat zeer te wensen over.

bij betrekken van onze kamer hadden wij drie mankementen en onze vrienden nog veel meer.

gezellig ergens kunne zitten zonder harde nederlandse muziek was er helaas iet bij de bar heeft hierdoor veel omzet laten liggen van inzo zijde.

het skigebied is prachtig maar dit hotel wil ik niemand aanraden.

er zijn veel betere plaekjes te krijgen.

Na lange vermoeiende reis laat aangekomen begin januari in

Geerts
14-4-2005
  • Ligging t.o.v. pistes1

Na lange vermoeiende reis laat aangekomen begin januari in Sport Hotel Gosau met 3 kinderen om vast te stellen dat het hotel overboekt was (reservatie in september gedaan !!!). Geen discussie mogelijk, men had voor ons reeds een appartement in een ander dorp vastgelegd. Achteraf bleek dat dit hotel op dat gebied een reputatie heeft. Men had ons reeds weken vooraf kunnen verwittigen en een gelijkwaardig alternatief kunnen zoeken.