Zoover

Aparthotel Vital

Aparthotelsterstersterster
6,5

• Ligging t.o.v. pistes6,4

de naam all in niet waardig

Corvers
22-7-2013

dat de all in tot 21h was wisten we maar middageten is zeer eenvoudig goulashsoep zeer zout ,lauw met een broodje ,de volgende dag spaghetti en dat was het.personeel op één uitzondering oudere man in restaurant die duidelijk met tegenzin kwam werken de mensen nors antwoord of afblaft de rest vriendelijk zowel in restaurant als receptie.fles op de kamer word dagelijks bijgevuld met kraantjeswater maar wat hebben de personen voor U ermee gedaan?

ligging zeer goed ,rustig,kinderen kunnen zich uitleven achteraan.

super!

Fam. Visser
9-1-2011

We hebben in Sport- und Erlebnishotel Gosau met onze 3 kinderen (7, 9 en 12 jaar oud) een supervakantie gehad. All inclusive voor weinig geld. Het eten was gewoon goed. De kamers zijn gedateerd, maar wel zeer ruim. Je moet niet het creme de la creme verwachten, daarvoor is het hotel te ouderwets, maar het is gewoon goed, schone toiletten, kamers iedere dag schoon en goed eten.

In de omgeving erg veel leuke activiteiten voor de kinderen (varen op een bergmeer, Urzeitwalt, gondelvaarten met terugtocht per kart etc.).

goede prijs kwaliteit verhouding

anne fleur en marnix
1-9-2010

Heel leuk hotel, wel wat verouderd maar prima service, goed eten, zeer goede buffetten. Veel keuze, mooi terras. En heel aardig personeel. De ober kwam ons zelfs in zijn vrije tid begroeten toen we weggingen om afscheid te nemen. Echt heel leuk. jammer dat andere mensen zulke andere rvaringen hebben, mar onze ervaring is super goed ook voor onze puber kinderen.

(eind augustus 2010)

geweldig hotel

jeane en teun
1-9-2010

geweldiig henoten, leuk personeel, aardige mensen, heerlijk eten!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Jo en Ria Weyden
27-8-2010

We zijn hier 5 dagen geweest. Zeer goed ontvangen. Vriendelijke en behulpzame mensen aan de receptie. Mooie ruime kamer, schoon en goed onderhouden. Het eten was prima! Geen zeer uitgebreide buffetten, maar zo dat je elke dag kon genieten van een vier gangen menu.

Gereisd Met partner in augustus 2010

nooit meer

de VRIESE luc
4-8-2010

Sporthotel Gosau is amper 2-sterren waard in plaats van 4.

Het buffet is weinig gevarieerd : 's middags 1 schotel, 's avonds 2 schotels, geen keuze voor kinderen.

Mini-bar ontbrak, bij navraag aan receptie als antwoord "stuk" wordt niet vervangen.

Hadden kamer met balkon geboekt, hadden kamer met uitzicht op platdak met schotelantennes.

Personeel onvriendelijk

kamers niet kraaknet, enkel WC en badkamer werden gekuist.

waar voor uw geld

swa
20-7-2010

ontbijt niets op aan te merken,middageten soms goed soms war minder,avondeten lekker ,voldoende hadden 1maal geen desert meer op vraag van ons werd er voor gezorgd,personeel op één uitzondering na vriendelijk.Receptie steld alles in het werk om u verder te helpen.

waar die andere mensen geweest zijn weet ik niet of het verschil tussen winter en zomer moet immens groot zijn.

De minpunten zijn veel te weinig zitplaatsen buiten en de vroege afsluiter van all in om 21 uur met als gevolg om 22 uur is er niets meer te beleven.

brochure komt zeker niet overeen met werkelijkheid

sandra
2-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeker geen 4 sterren waard. Eten : veel te kleine porties en niet lekker. Ontbijt : oud brood met wat overschot van de dag voordien. Personeel niet vriendelijk. Spijtig dat brochures soms zo bedrieglijk zijn. Nooit meer...

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

hotel dat dringend aan vernieuwing toe is

dirk
31-10-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5

Verouderd hotel,nochtans voldoende ruimte om er iets moois van te maken.

Eten was matig,lunchpakket stelt niets voor (overschot van dag voordien) zomer 2008 Kamers waren ruim maar sober,het zmebad is echt verouderd,klein en vuil.De sporthal is oud,het water sijpelt binnen en muffe stank.Nochtans een zeer mooie streek om te wandelen en fietsen.

Gereisd Familie in oktober 2008

Ups en downs

Guyot Rik
30-8-2008

Onvriendelijkheid van enkele personeelsleden.

Is aan een opknapbeurt toe.

Gereisd Familie in augustus 2008