Zoover

Sorteren

fantastisch!

Katja
16-10-2018

Het hotel is schoon en netjes, makkelijk te bereiken met openbaar vervoer. De mensen zijn super aardig en heel behulpzaam. Ze zorgen echt dat je verblijf leuk word. Het ontbijt is lekker, vers, gevarieerd en een goede start voor de dag. Al met al is dit hotel een echte aanrader, als wij nog een keer naar Wenen gaan, zouden wij weer hetzelfde hotel kiezen!

Zeker een aanrader!

Gerwin
4-2-2014

Het hotel is goed gelegen met het metrostation in de straat. Met deze metrolijn komt men direct in het centrum terecht.

Kamer 304 had zeer goede wifi verbinding en ligt niet aan de wegkant. Schone kamer en mooie badkamer. Goed ontbijt en erg vriendelijk personeel. Aanrader om gebruik te maken van de parkeerplaats van het hotel. Van te voren wel even reserveren.

Goed hotel

hanneke
5-5-2012

Hotel Lucia ligt vlakbij de metro die je in 10 minuten naar het centrum van het gezellige Wenen brengt. Het is geen massaal hotel, met erg weinig Nederlanders. Het ontbijtbuffet is heel goed. Alles wat je van een goed en lekker ontbijt mag verwachten. Het is wel wat gehorig op de kamers door het verkeer buiten. Erg vriendelijke en behulpzame mensen. We hebben ons 5 dagen prima vermaakt.

goed stadshotel

Frits Luitjes
14-9-2011

Wij zijn net een week in dit hotel geweest ,en het is ons er (op de hitte na)uitstekend bevallen.wij hadden een mooie ruime kamer en badkamer,en een lekker ontbijt buffet.

prijs/kwalitiet verhouding was erg goed.er stond zelfs een ventilator op de kamer om de warmte enigzins te temperen.

Erg fijn hotel

Sandra
29-8-2011

De ligging is prima, klein stukje lopen en je bent bij de metro die je overal naar toe brengt. Prima bedden, mooie ruime kamers mooie badkamer, goed ontbijt. Onze kinderen lagen wel aan de kant waar de zon op komt, dunne gordijnen, dat was wat minder en zij hoorde de kerkklokken erg goed en vroeg.

Prima hotel

Maria van Grinsven
20-10-2009

Fijn hotel vlakbij metrostation Johnstrasse, vriendelijke ontvangst, ruime schone kamer met mooie badkamer, heerlijk ontbijt.

Prima hotel

Maria van Grinsven
20-10-2009

Met vriendin in oktober 2009 bezocht. Schone kamer met 2 1-persoons bed achter elkaar, mooie ruime badkamer, vriendelijke ontvangst, heerlijk ontbijt en dichtbij metrostation Johnstrasse. Aanrader.

Ik zou hier zeker weer heen gaan!

kim z
5-5-2009

Mooi en heel schoon hotel. De kamer zijn heel modern in gericht, mooie badkamer, plasmascherm en hele goede bedden. Dit hotel is echt een aanrader. Het metrostation zit om de hoek en je zit 2 haltes van de Mariahilferstrasse.

Wenen is geweldig, ik kom hier zeker nog een keer terug en dan weer hotel Lucia.

Te gek

Django
20-2-2009

Als je een stedentrip maakt is Hotel Lucia een ideaal hotel. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam als je met vragen zit. Het hotel ligt vlakbij de u-bahn halte Johnstrasse. De kamers zijn goed verzorgd en je mag tevens gebruik maken van de computer met internettoegang in de hal. Het is een klein hotel maar dat maakt het gezellig. Als ik terug zou gaan naar Wenen zou ik absoluut hetzelfde hotel kiezen.

2008

geweldig hotel

van Loon
14-10-2008

Zeer goed hotel voor die prijs. Volgens mij hadden wij een kamer pas nieuw: grote, nette, schone badkamer; lcd tv aan de muur; groot bed met linnenkast; oftewel prima. Personeel receptie prima, ontbijt goed en prima verbinding met openbaar vervoer. Wij waren met de auto en dan is het reserveren van een parkeerplaats wel zeer aan te raden. Je hebt in de buurt weinig parkeergelegenheid voor een aantal dagen. Kortom leuke tijd in Wenen.