Zoover

Hotel Bellevue

Hotelsterstersterster
7,6

2019

Mooi hotel, goede verbinding met het centrum

Y.
16-12-2019

Mooi hotel, dicht bij tram en metro. Tram gaat rechtstreeks naar Rathausplatz. Heerlijk ontbijt en heerlijk zachte bedden. Enige minpunt was dat de kamer an sich wel warm was opgestookt, maar een open raam had dat snel verholpen.

Gereisd Met partner in december 2019

goed.

karin van dijk
10-12-2018

het hotel was goed het ontbijt ook ,maar we hadden het diner daar genoten dat was heel slecht.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2018

Fantastisch hotel!

Jackelien
1-9-2012

Net buiten de 1e centrumrand van Wenen, met een treinstation, tramhalte en supermarkt naast de deur. Uitgaansgebied, oude centrum en metrostation op loopafstand. Kamers waren uitstekend! Zeker vier sterren waard: grote kamers, grote badkamer met bad, schoon, klassiek en typisch Weens. Ook de bedden (boxsprings) lagen zeer goed. Minpunt is het dure ontbijt: 15 euro pp. Wij hebben iedere dag ontbeten bij een café om de hoek (spek & ei en een kop koffie voor 5 euro). Voor de rest is dit hotel fantastisch! Kan het iedereen aanbevelen.

Prima hotel, gunstige ligging

K. Paters
14-5-2011

Superior kamers zijn ruim, met goed bed en prima badkamer. Rustige ligging, vlak bij tram (lijn D) en ondergrondse (lijn 4). Ontbijt goed verzorgd, met veel keuze.

Gereisd Met vrienden in mei 2011

mooi hotel

vrienden
11-7-2010

wij zaten in het oude gedeelte van het hotel. ver lopen naar lift en receptie.

hotel ligt aan metro station. ideaal.

ontbijt prima. kamer was goed.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

goed hotel

onbekend
27-9-2008

- zeer goed uitgebreid ontbijt

- matig diner, in de buurt is veel beter te eten (Mercado op een paar meter afstand is een aanrader!)

- kamer prima, bedden goed

- badkamer minder vanwege douche op schouderhoogte (en ik ben niet groot...)

- parkeren voor 18,50 per 24 uur, maar een aantal plaatsen beschikbaar

- service redelijk

Gereisd Met partner in september 2008

Prima hotel, rustig gelegen en mooie kamer (we hadden een

C. de Geijter
4-3-2008

Prima hotel, rustig gelegen en mooie kamer (we hadden een gratis upgrade gekregen, dus niet in de standaard kamer overnacht).

Gereisd Met partner in februari 2008

5 dagen verbleven in hotel Bellevue met twee echtparen

Ludo Peeters
26-8-2007

5 dagen verbleven in hotel Bellevue met twee echtparen. We waren tevreden over de ganse lijn. Niets aan te merken. Stadscentrum vlot en snel bereikbaar met metro of tram. Uitgebreid ontbijt. Luxueuze kamers.

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

Hotel is vlakbij Franz Josephsbahnhof gelegen, dus metro

De Kramertjes
16-8-2007

Hotel is vlakbij Franz Josephsbahnhof gelegen, dus metro en trein om de hoek. Wij hadden een mooie groet 3-persoonskamer. Ontbijtbuffet was heerlijk! Wij hebben het hier erg naar onze zin gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2007

verzorgd hotel, metro dichtbij, dus gemakkelijk centrum te

van der straeten
25-2-2007

verzorgd hotel, metro dichtbij, dus gemakkelijk centrum te bereiken, verzorgd ontbijt, geen negatieve punten

Gereisd Anders in februari 2007