Zoover

Sorteren

Ongezellige kamer

Jeanne Otto
18-9-2015

De foto's op internet laten hele mooie kamers zien. Onze kamer was klein en ronduit ongezellig. Om 7.00 uur 'morgens werden de containers verplaatst. Dit zorgde voor heel veel geluidsoverlast. Het personeel is bijzonder vriendelijk, het ontbijt is goed. De ligging van het hotel is centraal, alles is heel goed te bereiken. Vanwege de kamers gaan wij nooit meer terug!

voor herhaling vatbaar

Andy en Monique
4-10-2013

Wij vinden Baronesse een erg goed hotel met super mooie kamers.

Een grote pluim voor het personeel met name de portier die erg behulpzaam was toen wij om 00.00 u. 's nachts aankwamen en hij zonder moeite hielp om mij met rolstoel en al naar boven te tillen.

Ontbijt zeer uitgebreid alles vers , alles lekker.

ligging centraal en goed bereikbaar met de auto.

De volgende keer Wenen wordt weer Baronesse.

een perfect hotel om de stad te ontdekken

Kris
30-7-2010

het hotel bevindt zich in St. Josefstadt in het centrum van Wenen. Met de tram ben je in 5 minuten in het museumkwartier. De kamers bevinden zich in een oud gebouw dat goed onderhouden is. Ze zijn heel netjes en voorzien van alle basiscomfort. Hou er wel rekening mee dat op warme dagen de kamer heel warm wordt. Een ventilator is wel voorhanden. Het ontbijt is compleet en lekker. Zowel aan de receptie als in de ontbijtkamer is het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Parking à €12,00 per dag in de buurt (om dit tarief te bekomen moet je een parkeerkaart vragen in het hotel). Best betaalbaar. Baronesse is prijs kwaliteit zeker OK indien je geen grote luxe verwacht. De locatie is voor die prijs het grote voordeel.

super pension

renee
30-6-2009

Mooi pension, super vriendelijke medewerkers , zowel aan de receptie als in de ontbijtruimte.

Het ontbijtbuffet was erg uitgebreid.

Tram heeft een halte vlakbij het pension. Goede bedden, badkamer,douche.

Enig minpuntje: in de ontbijtruimte was het vrij warm. Echter, een echte aanrader.

2008

Prima prijs kwaliteitsverhouding

Zomer
7-8-2008

Ik ben het volledig eens met de vorige reactie. Prima pension met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Ruime en gezellige slaapkamers, prima bedden, prima ontbijtbuffet met lekker fruit ! Ik heb geen grote minpunten kunnen ontdekken. Alleen de douche was wat krap maar ja dat is dan ook het enige.

Wat heel prettig was dat er een ventilator in de slaapkamer aanwezig was. Het kan in de zomer in Wenen namelijk heel warm zijn.

2007

Een heel leuk pension vlakbij het centrum,je kan alles een

van Diepen
2-12-2007

Een heel leuk pension vlakbij het centrum,je kan alles lopend doen.Heerlijke bedden, een super lekker uitgebreid ontbijt,vriendelijk en hulpvaardig personeel.Kortom echt een aanrader.