Zoover

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastisch!

Familie Vandemeulebroucke
22-8-2018

Het was de eerste keer dat wij op reis gingen naar Oostenrijk. Het hotel vonden wij subliem. Wij hadden een suite flair kamer gekozen. We logeerden op de tweede verdieping. Alles was fantastisch aan de kamer: heel groot, heel proper, 2 tv's (waar we wel niet naar gekeken hebben), ruime badkamer, ruim voldoende kastruimte, goed geïsoleerd, ... We hadden halfpension. Het eten was ontzettend lekker, zowel het ontbijt als het avondmaal. Bij het avondmaal was er een saladbar, keuze uit 2 soepen, keuze uit 3 hoofdmaaltijden (vis, vlees en vegetarisch) en dessertbuffet. Het personeel was heel vriendelijk. We hadden de ganse week ons eigen tafeltje. We moesten er dus niet mee inzitten dat we geen plaats gingen hebben 's morgens of 's avonds. In het hotel is er een zwembad. Ik vond het water persoonlijk iets te koud. Geen probleem want rechtover het hotel is een openbaar zwembad waar het water wel warmer is. Wij hadden een ötztal Premiumcard waar we volop van genoten hebben: om de kabelliften te nemen, het zwembad, area 47, ... Area 47 is een topper om te doen, Sölden heeft enkele mooie boetieks voor wie houdt van shoppen, heel mooie natuur, ... kortom een prachtvakantie, een prachthotel, een prachtstreek!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

super en een mooi hotel in een mooie omgeving.

Frank
13-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn hier 1 week geweest in augustus en het was fantastisch. Het Hotel was super mooie en erg netjes. Wij hadden met ons gezin ( 2 kinderen 12 en 1 jaar) een familie kamer wat erg prettig was. Het was een kamer met met 2 aparte slaapkamers en een mooi uitzicht. Het eten was in buffet vorm en erg uitgebreid. s'Avonds was er keuze uit een vegetarisch, vis of vlees maaltijd (zowel voor als hoofdgerecht) en afsluiten met een uitgebreid toetjes buffet. Het personeel was erg vriendelijk voor ons en de kinderen. In het hotel zit een mooi wellness met een binnen zwembad voor de kinderen.

Met de Otztal premium card kan je gebruik maken van de vele voorzieningen zoals liften, openbaar vervoer (auto niet gebruikt), Area 47, Aqua Dome. Hierdoor wordt het verblijf nog mooier en kan je het gebied goed verkennen, zoals de waterval en het plaatsje Oetz.

kortom een super mooie vakantie gehad

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

prettig hotel voor wintersport

Dhr. Pronk
26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Persoonlijke aandacht van het personeel. Het sauna en zwembad deel is recent netjes verbouwd. Het eten is in buffetvorm dus grote kans dat je teveel eet. Afstand tot de lift is te lopen met skischoenen aan. Afdaling is mogelijk tot op 60 meter van de deur maar dan moet je nog langs twee bars. Geen last gehad van geluid . Sommige kamers zijn recent mooi verbouwd andere vleugel was wat gedateerd, maar alles schoon fris en goed onderhouden.

fantastisch lekker hotel

J.B. van den Berg
15-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eten is goed, wel buffet met sauna

Gereisd Alleenreizend in januari 2017

Mooi,net,vriendelijk hotel

G
29-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn hier een weekje geweest. Het hotel ziet er mooi en netjes uit ook de kamers,al hadden wij niet de kamer gekregen die we geboekt hadden maar of dat aan de reisorganisatie ligt of het hotel zelf daar zijn we nog mee bezig. Kamer was prima maar niet zo luxe wat we gedacht geboekt te hebben.

Het eten was goed, s`morgens een ontbijtbuffet en s`avonds een 3 gangen keuze menu ook gedeelte in buffetvorm. Elke dag gebruik gemaakt van het mooie binnen zwembad een keer naar het freizeit arena van Solden geweest maar de kinderen vonden het zwemmen daar niks (water was ook net zo warm als in het hotel zelf). Over het algemeen was het personeel vriendelijk ook naar de kids toe.Het hotel ligt erg centraal in Solden. Veel gebruik gemaakt van het openbaar busvervoer met de premium Oztal kart moet zeggen dat het openbaar busvervoer erg goed geregeld was.

Al met al zeker voor herhaling vatbaar

Geweldig hotel

Chantal
27-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn op doorreis naar Italie 3 nachten in dit hotel geweest. Het is een heerlijk oostenrijks hotel. De kamers waren prima, de ligging is goed. In de winter zit je heel dicht bij de gondel (die ze nu overigens aan het verbouwen waren) en het is midden in het centrum. Het ontbijt en het diner zijn echt fantastisch. Bij het diner (buffet) was er een voorgerechten buffet, saladebuffet, 2 soorten soep, 3 hoofdgerechten die je kunt kiezen waarvan 1 vis. Voor de kinderen was er een kindermenu. Heel veel toetjes en ook allemaal franse kazen om te pakken. Ze hebben ook een binnenzwembad, dat was lekker want wij hadden eind van de middag regen. Wij gaan hier zeker nog eens naar terug.

droomvacantie

de Haan
19-8-2016

van de eerste tot laatste minuut op en top.

Die hier klaagt over het eten , kan beter thuisblijven en bij zijn moeder gaan eten.

Je kan het zelf uitzoeken ( vlees, vis , combinatie s) meer of minder.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Een keer maar niet nog een keer

Berggeitjes
16-8-2016

Ligging hotel super, hadden een mooie grote kamer helaas zonder balkon. Otztal is in 1 woord fantastisch vooral met de premium kaart veel voordeel. Zwembad is klein en koud wij gingen iedere dag naar het freizeit zwembad aan de andere kant van de weg dit vonden de kinderen veel leuker. Er was ook geen ruimte waar de kinderen elkaar konden ontmoeten. Helaas zijn wij niet zo te spreken over het personeel in restaurant, bar en receptie, erg onvriendelijk en weten niet hoe het hoort. Soms zat je nog met eten in je mond en werd je bord al meegenomen. Avondeten vaak lauw, ontbijtbuffet is iedere ochtend hetzelfde. Was prima vakantie maar wij zouden geen 2x voor dit hotel kiezen.

fantastisch!

nicky
10-8-2016

fijne suite voor 4 personen gekregen, kids sliepen op de slaapbank die af te sluiten was met een schuifdeur. Eten was super! Veel keuze en erg lekker. Mooi zwembad met saunacomplex. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een aanrader.

Voor kleine kinderen geen speelkamer of speeltuin helaas, maar onze kinderen 9-12 hebben zich goed vermaakt in het zwembad.