Zoover

Wij komen hier terug!

Maarten
2-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

We verbleven in het 4 persoons appartement. De inrichting is wat gedateerd, maar zeer schoon en uitstekende bedden. De locatie is fantastisch, op een rustige plek op loopafstand van de Giggijoch lift!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Geweldige vakantie gehad

Linda
7-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren met 2 volwassenen en 3 kinderen in het 6-persoons appartement en dat ging prima (maar met 6 volwassenen wordt het erg krap en slaapbank te klein denk ik). Appartement is van alle gemakken voorzien: mini-vaatwasser, magnetron, oven maar ook alle keukengerei die je kunt bedenken (tot aardappelstamper, broodrooster en grillplaat aan toe). Bedden zijn uitstekend. Eigenaren zijn aardige familie die zelfs wat kerstversiering hadden aangebracht in het appartement. Gondelbaan is op loopafstand (circa 8 minuten). Door de vele sneeuw was het skigebied nog groter dan anders en hadden we nauwelijks tot geen wachttijden bij liftjes of gondels. We hebben een super week gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017

TOP appartement, goede prijs-kwaliteit verhouding

Rianne
7-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

het is niet het meest moderne appartement, maar daar is de prijs ook naar. En vindt maar eens zo'n appartement in Sölden met zo'n topligging. Vriendelijke eigenaar, alles heel schoon en netjes. We gaan komende winter weer, net geboekt!

Gereisd Met vrienden in maart 2017

Gezellig en leuk, maar gedateerd.

heer van de Pol
31-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement is leuk en gezellig. Het is goed vertoefen als je eisen van een huis niet al te hoog zijn. Het is een houten huis waar op de bovenverdieping alles kraakt. Het ziet er niet uit als een gemiddelde hotelkamer maar als dat geen probleem is, dan is het hier prima te vertoefen. Huisvrouw spreekt geen Engels.

Gereisd Met vrienden in maart 2014

App. was goed

mevrouw Huijbers
29-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Oubollig appartement (het grootste)

Voldoende ruimte, lekker warm.

Eigenaren goed inde weer om het ons naar de zin te maken

Wifi liet wat te wensen over maar ze deden wel hun best

Gereisd Met oudere kinderen in december 2014

Een goed appartement!!

tvandenheuvel17
30-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een schoon appartement met veel ruimte, alles is aanwezig. Het ligt in een rustige omgeving ong. 300 meter van dorp. De gastvrouw is erg vriendelijk, maar houd het wel allemaal in de gaten, legt de handoeken in de kamer en maakt de prullenbakken leeg als je niet aanwezig bent. De huursom is erg aantrekkelijk voor wat je krijgt, zoals 3 x per week schone handdoeken. De eindschoonmaak is 30 euro is redelijk.

Uitzicht is minder geworden door een nieuw appartement voor het Bauernhaus.

ruim appartement

Yvonne
15-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zaten in een appartement met 2 slaapkamers (boven het prive-gedeelte van de eigenaresse). Het is een ruim appartement met veel opbergruimte. Een grote keuken waar je makkelijk met 4 personen kan eten. Twee badkamers. Een lekker balkonnetje met zon in de middag., Het is er heel erg schoon. Handdoek wisseling is op woensdag. En er is van alles aanwezig. Van filterzakjes voor het koffiezetapparaat tot vaatwasblokjes voor de vaatwasser. In de reisgids staat dat er tegen betaling Wifi aanwezig is. Helaas klopt dit niet. Er is helemaal geen Wifi!

De afstand naar de skilift is 5 a 10 minuten lopen. Je kan de auto nemen (gratis parkeren) of je skies in een depot bij de lift zetten. Het enige nadeel wat ik kan opnoemen is dat er maar 1 sleutel beschikbaar is.

Een grote verrassing voor ons was dat je , bij afrekening van alle kosten (toeristenbelasting, broodjesservice), 50 euro schoonmaakkosten betaald. Hier over staat niets in de folder of informatiemap in het appartement.

prima appartement

bee , el, maart, ria
8-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Bauernhausl is een prima appartement. Wij zaten met z'n vieren in het 4/6 pers.app.

ruime slaapkamers met genoeg opbergruimte. De keuken is niet zo gezellig, maar wel alles is aanwezig, de vaatwasser stelt niets voor, we hebben dan ook gewoon afgewassen. Heel prettig een dubbele badkamer en ook nog schoon.

We werden alleen een beetje gek van alles wat je moet scheiden voor wat betreft afval, maar dat schijnt in heel Oostenrijk zo te zijn. De broodjesservice is super.

Afstand naar de liften en het centrum is prima te doen. Kortom heerlijke vakantie gehad.

Netjes, eenvoudig, goed

c van de wal
15-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben met 7 pers in dit complex verbleven. We hadden een 2pers. appartement en een 4-6pers. appartement. In het grote appartement zijn 2 badkamers, 2 2pers. slaapkamers, een slaapbank en een ruime keuken met o.a. een oven en kleine vaatwasser. Voor 6 pers. misschien wat klein maar met 4-5 pers. ruim genoeg.

In het 2 pers. appartement helaas geen bank of fijne luie stoel. Dit appartement was vrij klein en had geen vaatwasser. Met 2 pers. heb je die ook niet nodig.

In beide appartementen goede keuken materialen oa. goede messen, broodrooster, zelfs een mixer en eierkoker!

Het is een beetje oudbollig ingricht maar prima in orde. Netjes en schoon.

Wij hebben een hele goede week gehad in Solden en bij de Fam. Riml. Zeker de prijs-kwal. verhouding was goed in deze, wat duurdere periode.

Volgende keer weer!

Miriam
21-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in het pension Bauernhausl! We waren met vrienden en dit 8 persoons appartement is echt een goede optie... ook wel voor families! Het pension heeft alles er in van vaatwastabletten tot keukenrol en van afwasborstels tot toiletpapier.. Erg handig. Openers, kaas schaven... alles wat je normaal mist in een huisje zit het wel in dit huisje!

In minder dan 10 minuten sta je aan de gigijovhbaan... waar je voor 16 euro je ski's en schoenen kunt achterlaten voor een week! Heel handig... ook voor de apre ski. Hier in solden is dit volop. De Shirmbar is een aanrader, deze gaat wel om 19:30 uur dicht en dan kun je het beste naar Mogul. Het personeel raad vaak aan om naar Fire & ice te gaan, maar persoonlijk vonden wij dit minder.

Skien is hier volop... voor de beginer maar ook voor mensen zoals velen bij ons in de groep die al jaren lang skien. Overal kun je een stop maken voor een biertje of een gluhwein... een aanrader is "de kip" langs piste30