Zoover

Prima hotel

Connie
10-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn door omstandig heden heel laat aangekomen maar was geen probleem zijn heel vriendelijk ontvangen.

Het eten was prima eenvoudig maar heel goed kamers prima schoon gehouden elke dag schone handdoeken. Personeel erg vriendelijk.

Waar hier onder alle slechte punten vandaan komen weet ik niet maar onze ervaring was top komen zeker weer. Het enige aandachts puntje is het zwembad .

Mooi gezellig hotel op een prima plek en dat voor weinig geld...

Super hotel

Yvonne Pul
31-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gelegen naast het centrum, de piste en de halte van de skibus, om naar de andere skigebieden te komen. De prijs kwaliteit van dit hotel is in alle opzichten ok. Eigenaar doet er alles aan om het naar je zin te maken. Wil je andere dingen dan het hotel standaard biedt, trek maar bij hem aan de bel en hij regelt het.

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Uitstekende prijs , kwaliteit verhouding.

Cleton
30-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel heeft alles wat het zegt, verwacht geen culinaire hoogstanden, maar zeer goed en smakelijk eten, zeer goede service. Zeker voor herhaling vatbaat, mede gezien de uitstekende ligging midden in het dorp

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Budget hotel

sas_chris
11-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Bij binnenkomst hing er een duffe onaangename geur, hotel is gedateerd, maar dat wisten we op voorhand. Eerste diner en drinken dat we kregen was ronduit slecht. Het drinken wordt in kannen geserveerd wat maakt dat de prik uit de frisdranken volledig verloren gaat. Slechts eenmaal per week worden de handdoeken ververst, wat eigenlijk te weinig is. Kamers en bedden worden tweemaal per niet gereinigd en opgedekt.. De kamers zijn wel proper. Toiletpapier is zoals in het leger of stations, schuurpapier!!! Dit laatste kan mijn inziens zeker beter. Tot hier het negatieve… . Na een paar dagen hebben we terug het hotel geprobeerd en tot onze verbazing was het eten (eenvoudig)zeeeer lekker. Dus omtrent het eten kan je op voorhand bekijken welke dag wat geserveerd krijgt. Ontbijt is beperkt maar goed. Qua ligging vind ik het een topligging, skibus naar aberg stopt paar meter van je deur en je zit midden in het centrum, te voet is de natrunberg met skibotten te doen.

Prima vakantie

Ilse Stam
28-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Afgelopen winter zijn wij op vakantie geweest naar Almerwirt met 10 volwassenen en 1 kind (5). Ondanks sommige negatieve recensies hebben wij een prima week gehad. De kamers waren prima; wij hadden twee kamers naast elkaar met afsluitbare gang. Jammer was wel dat ze van de toegangsdeur van die gang geen sleutels meer hadden. De bus stopt om de hoek, kleine 10 minuutjes naar de cabinelift. Ideaal!

Het eten was afwisselend, lekker en ruim voldoende. Lunch kunnen we niet beoordelen, want daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Enige minpunt was dat er na het diner geen koffie meer geschonken werd. Dit was wel los te bestellen, maar tegen extra kosten. Ontbijt was goed met ruime keuze uit vleeswaren, kaas, yoghurt, zoet broodbeleg en ontbijtgranen. De bediening is misschien wat stug in het begin, maar met een vriendelijk woord kom je een heel eind! Al met al zeer veel waar voor je geld!

Weinig waar voor weinig geld

Paul
20-6-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

"All-inclusive"= kannen siroop aangelengd met water. Vanaf 18 uur wijn of bier. Wijn niet te drinken. Echt vreselijk smerig die rode wijn.

Klokslag 21u alles weggehaald en moet je het restaurant uit. Nergens meer wat te drinken te krijgen.

De receptie bijna nooit bemand. Ze spreken slecht Duits/Engels.

Salzburgerland kortingskaart duurde drie dagen voordat ze een gebruikte konden geven waar de namen op waren weggelakt.

Iedereen kan je kamersleutel zo pakken, dus niet afgeven aan de receptie.

Eten fantasieloos. Elke dag dezelfde vieze kaas, wat ham (of wat er voor moet doorgaan) met vieze bijsmaak. Pot chocoladepasta (van een B-merk uiteraard). Broodjes wel lekker, komen uit de oven. Maar vaak zijn ze op.

Alles wat op groente lijkt (rauwkost, komkommer) onderdompeld in een ongezonde mayonaise saus.

Matras een garantie voor rugpijn en kussens belachelijk slap.

Er is een kluis op de kamer maar de sleutels zijn zoek. Dus daar heb je niks aan.

Goed hotel

Karel Rikels
26-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed hotel , zeker voor de prijs , kamers zijn eenvoudig , maar schoon, eten is goed, niet heel uitgebreid, we hebben er ons prima vermaakt, skibus om de hoek, al met al een prima prijs kwaliteitsverhouding

Gereisd Met vrienden in januari 2013