Zoover

Geweldig

Ddlr
7-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

De locatie is geweldig, er is genoeg te zien en te beleven, de kamers is ook niets over te klagen evenals het eten,dit was erg lekker.

Het personeel is ook erg vriendelijk ondanks misschien de stuurse gezichtsuitdrukking van de eigenaar. En ook over de hygiëne valt niet te klagen.

Het enige wat van die alles eisers hier klopt is het geen er buiten de vaste eet en drinkmomenten niet snel iemand aan de bar verschijnt om drinken te kunnen bestellen, maar daar hebben wij zelf geen hinder van ondervonden gezien we veelal de tijd buiten het hotel doorbrachten om te genieten van de omgeving.

Tijdens de vaste momenten waren er zeker geen tekortkomingen dus prijs kwaliteit is perfect.

Het zwembad was ivm onderhoud gesloten, maar dit hebben we niet gemist gezien er genoeg te doen is.

Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

7 dagen een goede tijd gehad

tinus
13-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

had niet veel hoop toen ik de onderstaande reacties had gelezen.

Maar wij hebben met ze drieen een perfecte week gehad.

voor 480 euro all inclusief(light) kan je zowiezo niet veel verwachten lijkt mij maar alles was goed geregeld en gastvrijheid was ook perfect. eten was lekker elke dag wat anders voor avond eten. ontbijt was wat sober maar goed te doen.

kamers waren ook ok en werden goed schoongehouden. maar ik ga er van uit dat wie er een kamer hotel voor vakantie boekt hoofdzakelijk op de dag onderweg is tenminste wij wel.

nogmaals top tijd gehad hier en snap niks van de onderstaande reacties. ??

Prijs kwaliteit is goed

Simone
27-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super week gehad met alleen maar zon. Hotel is goed wat betreft prijs kwaliteit!! De gastheer mag wel wat vriendelijker

zijn zoals je van een gastheer of eigenaar verwachten. Personeel wel heel vriendelijk!! Het eten is goed, elke dag schone handdoeken en de kamer werd ook elke dag schoon gemaakt. Wel super ligging, in het centrum van Maria Alm en dichtbij de piste en natrunlift lift. Wij zijn op zondag aangekomen en vertrek ook weer op zondag. Dat is wel ideaal ook voor de drukte op de weg, hier hebben dus geen last van gehad!!We gaan zeker weer terug volgend jaar!!!

Aanrader!

A. Raaijmakers
20-7-2014

Het hotel is eenvoudig. De kamers zijn enigszins gedateerd. Er wordt om de dag schoongemaakt en dan worden er ook schone handdoeken neergelegd. Het ontbijt was heerlijk. Elke ochtend warme broodjes. Het diner is in buffetvorm en de keuze is beperkt. Maar alles was heerlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Gezellig,schoon en vriendelijk hotel

MdeB
19-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Leuk hotel, ruime schone kamers en vriendelijk personeel. Eten was prima en het dorp en ligging van het hotel waren goed. Heerlijk weekje relaxte vakantie gehad met onze zoon van 2 die er ook van heeft genoten. Voor zo mooi prijsje zeker aan te raden!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2013

Geen spectakel

Romilde
3-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Op zich is het hotel netjes,schoon niets op aan te merken..alleen het zwembad en de sauna(die zich in n ander huis Buiten het hotel bevinden) zijn echt een lachertje ,zwembad ziet er echt niet uit,water is ook koud.de sauna is echt piep klein je kan er max met 3 pers. In.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013