Zoover
Hotel Almerwirt

Hotel Almerwirt

8,8

• Ligging t.o.v. pistes9,0

Een prima hotel een echte aanrader .

Fam van der Veen
15-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

De ligging van het hotel is perfect .De skibus stopt op ongeveer 100 meter van het hotel . Het eten is goed .Vriendelijk personeel die zeer behulpzaam zijn. Wij gaan hier zeker vaker heen .

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2017

Vreselijk

Rene
30-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Erg onvriendelijk personeel, koffie in de kannen bij het ontbijt was opgewarmd van de vorige dag. Na mate de week vorderde wet het steeds slechter. Het ontbijt was vrij beperkt, al vond de eigenaar dat niet, want hij had zelfs komkommer bij het ontbijt. 'S avonds was de koffie niet inclusief. Andere drankjes waren maar tot 20:30 te bestellen. Na 21:00 werd je ongeveer het restaurant uit getrapt en was er verder niks meer te beleven. De lampen werden uitgedaan, drinken kon je niet meer bestellen enz.

Het zwembad was in een ander gebouw, als je daar in wou moest je eerst de sleutel ophalen. Dan kom je daar zijn er allemaal kapotte tegeltjes met scherpe randjes, is het water groen en troebelig. Wil je douchen zit er geen douchkop aan de douche, of komt er geen water. Sauna is een klein hokje waar je net met 2 man in kan.

De kamers waren verschillend, we hadden er 2. De ene was aardig, al zaten er tralies voor de ramen, maar wel "gewone" bedden en een badkamer. De andere kamer was wel ruim maar een afstap om binnen te komen van een halve meter. De badkamer was een smalle gang van nog geen 80cm breed met aan de ene kant een douche en aan de andere kant een wc. Nu kwam er alleen geen water uit de douche. Nu had je voordat je de kamer binnenkwam ook nog een douche hok zitten, gewoon op de gang dus, maar daar kon de deur niet op slot. Ook werden zoals eerder verteld de handdoeken maar eens in de paar dagen verschoond en werd het bed vaak niet opgemaakt. Als je dat al een bed kon noemen, een lattenbodem zat er niet in. Het waren gewoon 2 kisten met daarop 2 matrassen. Rugpijn verzekerd dus.

super en klantvriendelijk hotel

Fam. Brouwers
3-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

wij zijn met een ander gezin een week met kerst / nieuwjaar in hotel almerwirt geweest. De negatieve beoordelingen kunnen we totaal niet bevestigen. We hebben het hotel als super ervaren. De eigenaar en vooral Ivana waren top! Ze waren erg behulpzaam. We hebben goed gegeten. Iedere avond totaal verschillende gerechten met een heerlijke toetje. Ook het ontbijt was goed. Voordeel is tevens dat tijdens eten drankjes inbegrepen zijn. Het hotel is mooi gerenoveerd en de eigenaren en medewerksters doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Zo werd de sauna zelfs eerder opgestookt zodat we hier lekker van konden genieten, samen met zwembad, na een vermoeiende skidag.

Dit hotel is zeker een aanrader en wij komen zeker weer terug.

Fam. Brouwers

Heerlijke vakantie

Familie de Wildt
24-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel is eenvoudig. Het eten is goed. Elke avond wat anders, maar eten wat de pot schaft. Tijdens het eten is wijn, bier en fris inbegrepen. Het ontbijt is ook eenvoudig, maar lekker. Vriendelijk personeel. Prachtige ligging in elk seizoen. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes en mooie wandelingen.

Het hotel heeft een heel klein zwembad, maar dat was leeg toen wij er waren.

Gratis WiFi, maar enkel bij het restaurant en de receptie.

Prima hotel.

Fam Bosmans_van 't Hof
28-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Toen wij de recensies lazen schrokken wij hier toch wel van. Wij hebben hier 8 dagen verbleven en een hele leuke tijd gehad. Ontbijt was prima, het avondeten was minder, maar wat kan je verwachten voor het geld wat dit hotel kost. Wij zijn niets tekort gekomen. De kamer werdt netjes schoon gehouden en alle dagen werden de handdoeken welke je in de badkamer op de grond had gelegd vervangen. Ook bij het ontbijt en avondeten werdt het buffet snel aangevuld. Ook de eigenaar en zijn vrouw waren vriendelijk. Werden bij aankomst hartelijk ontvangen door de gastvrouw en kregen een rondleiding met enige informatie over de historie van het hotel. Daarintegen vond ik het zwembad niet erg fris en had hier zeker geen gebruik van gemaakt als het had geregend. Maar verder een prima hotel.

Vergaande glorie

annemarie
19-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel is echt geen 8.5 meer waard. Simpel hotel, geen a la carte restaurant. Eten in rechaud, grote eetruimte waar alle hotelgasten zich bevinden. Na 21.00 uitgestorven. Kamers wel schoon. Prijs kwaliteit is dus zeker een aspect.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Absolute aanrader

Hans
1-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn in 2006 een 2007 tijdens de winter in dit hotel geweest. Wat ons het meest bij blijft is de enorme gastvrijheid.

De kamers zijn netjes en de keuken is er fantastisch.

Er is iedere dag een keuzemenu en 2 thema avonden die erg goed verzorgd zijn.

Ons zien ze hier absoluut terug!!!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2007