Zoover
Hotel Almerwirt

Hotel Almerwirt

8,8

• Ligging t.o.v. pistes9,0

Prima hotel voor een skivakantie

Birgit
27-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij gingen naar dit hotel na een hele hoop slechte beoordelingen gelezen te hebben, we waren dus bang wat we aan zouden treffen maar het is ons echt 100% meegevallen!

Het ontbijt is wat eentonig, afbakbroodjes met 4 soorten vleeswaren en 1 soort kaas en voor de rest musli en yoghurt.

Het avondeten was eigenlijk prima, elke dag wat anders zodat je toch gevarieerd eet. Er was inderdaad niet veel keuze maar zeker voor iedereen wat wils. Het enige nadeel is dat je soms even moest wachten totdat het aangevuld werd en het eten mocht iets warmer maar voor de rest prima!

De kamers zijn inderdaad gedateerd maar voorzien van alle gemakken dus ook prima in orde en elke dag schoongemaakt. En hoe lang/vaak ben je nu op een wintersportvakantie op je hotelkamer? Alleen om te douchen en slapen... dus dan zeker in orde!

Goed hotel

Karel Rikels
26-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed hotel , zeker voor de prijs , kamers zijn eenvoudig , maar schoon, eten is goed, niet heel uitgebreid, we hebben er ons prima vermaakt, skibus om de hoek, al met al een prima prijs kwaliteitsverhouding

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Prima hotel

guushultink
26-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ondanks de vele negatieve reviews vonden wij het een prima hotel, Zeer schone kamers het eten was dik in orde en het opersoneel vriendelijk.

Gereisd Anders in maart 2013

Gezellig,schoon en vriendelijk hotel

MdeB
19-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Leuk hotel, ruime schone kamers en vriendelijk personeel. Eten was prima en het dorp en ligging van het hotel waren goed. Heerlijk weekje relaxte vakantie gehad met onze zoon van 2 die er ook van heeft genoten. Voor zo mooi prijsje zeker aan te raden!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2013

Geen spectakel

Romilde
3-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Op zich is het hotel netjes,schoon niets op aan te merken..alleen het zwembad en de sauna(die zich in n ander huis Buiten het hotel bevinden) zijn echt een lachertje ,zwembad ziet er echt niet uit,water is ook koud.de sauna is echt piep klein je kan er max met 3 pers. In.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013

Niet doen!!

Irene
27-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Slecht eten, geen vegetarisch eten, na herhaaldelijk vragen werd uitgebreid verteld hoe 'schwierig' het was en dat 'ze' eigenlijk alleen maar vlees eten...

Eten in 'buffetvorm' en 'all inclusive' misleidend: keus uit vlees en gekookte aardappels. Voor koffie na t eten moet je bij betalen.

Koude douche in kamer 111! Dit probleem werd niet opgelost.

Geen servicegericht personeel.

Kamer wel goed schoon.

Skigebied te gek! Skibus op 50 m van t hotel.

Zou beter moeten kunnen!

Wij gaan nooit meer naar dit hotel en raden het iedereen af!

niet voor herhaling vatbaar

Sjanie
22-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

het hotel is goed gelegen, kamers waren schoon maar wel wat gedateerd. Bedden waren goed. De maaltijden waren zeer sober en het avondeten was niet lekker. Regelmatig ontstond er een tekort en het duurde te lang voordat het werd aangevuld. Weinig variatie van de aangeboden maaltijden.

Het hotel wordt nu gerund door Hongaren,die amper Duits spraken, mogelijk is het hotel van eigenaar gewisseld . Bij de boeking een algemeen cijfer van 8.5 ! Dit is veel te hoog gewaardeerd.

Vergaande glorie

annemarie
19-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel is echt geen 8.5 meer waard. Simpel hotel, geen a la carte restaurant. Eten in rechaud, grote eetruimte waar alle hotelgasten zich bevinden. Na 21.00 uitgestorven. Kamers wel schoon. Prijs kwaliteit is dus zeker een aspect.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

aan te bevelen.

de Velde Harsenhorst Holten
12-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Eigenaars en personeel heel vriendelijk Kamers eenvoudig,maar schoon.Elke dag schone handdoeken. Een gastvrij hotel.

Gereisd Met partner in juni 2012

een fantastisch hotel

betea bouwman loorbach
19-7-2010

wij zijn er een paar jaar achteréén op zomervakantie geweest en het is ons zeer goed bevallen. We gaan zeker nog een keer naar dit hotel.

Gereisd Met partner in augustus 2009